האמת מאחורי הרוע
למה היא עושה את זה? מאיפה הרוע הזה הגיע? שאלתי אותה, " מצטערת, אבל היחידה שתוכל לענות לך על זה זאת היא.." היא ענתה
נשמתי עמוק, אין לי ברירה אני חייבת לפגוש אותה.
קמתי עוד פעם, האזעקה החמישית השבוע, זה כבר נהיה קבוע אצלנו.. כל המשפחה הצטופפה במימד, פתחנו את הטלוויזיה הקטנה בערוץ 2, שוב, כמובן, זה הייתה אשמת ניקותה.. אתם בטח שואלים מי זאת, טוב זאת אישה- אם אפשר לקרוא לה ככה. היא חזקה, מאוד, בעזרת הכוחות שלה היא יכול למחוק מדינות שלמות, וזה מה שהיא עושה.. היא מנצלת את הכוח שלה לרעה.. לרוב לאנשים בעזרת הכוח שלהם יכולים להדליק מנורות, ובמקרה הטוב להרים חפץ כלשהו.. אבל היא, משהו מיוחד, יש לה את הכוח הכי חזק שאי פעם נראה, היא הייתה רעה, היא נהנתה להרוס לאחרים את החיים. תמיד תהיתי למה, איך בן אדם יכול להיות כזה פחדן, כזה דפוק כדי להתנהג ככה.. כולם חשבו שהיא לא מפחדת, אמיצה, אבל לדעתי היא פחדנית, רק פחדנים מתנהגים ככה.
האזעקה הסתיימה, חיכינו כחצי שעה וכולם התפזרו, כבר היינו רגילים.. יצאתי החוצה, נשמתי את האוויר שאולי לא יהיה פה מחר, הוצאתי את הכלבה שלי לטיול, אני לא יודעת למה אני נתקעתי איתה, אמא שלי מצאה אותה, והאחריות נפלה עליי.. כמובן.
היא כלבה גדולה, שחורה עם עין אחת כחולה והשניה חומה, היא הייתה אנרגטית, יותר מדי, ופחדנית..
אוף היא שוב ברחה לי, רודפת אחרי חתול מסכן "תחזרי הנה!!!!" צרחתי רצה בכל כוחי כדי להשיג אותה, איפה היא?? אני לא איבדתי אותה "דרקסי!" "דרקסי איפה את?" לא. איבדתי אותה. נביחה נשמעה אבל לא נביחה של דרקסי הרגילה, אלה נביחה של פחד, רצתי הכי מהר שיכלתי. פחדתי, משהו רע קורה כאן, מישהי מחזיקה את דרקסי, אבל לא עם הידיים, עם הכוחות, ניקותה פה.
מה אני עושנ?? לברוח? דרקסי שם!! מה אני עושה?? אוי לא, ניקותה ראתה אותי, מאוחר מדי לברוח, הגיע הזמן ,רצתי אליה, הכי מהר שיכלתי מלאה פחד, אבל הפחד חיזק אותי, רצתי מהר יותר לפני שהיא הבינה מה קורה נתקלתי בה, התנגשתי בה בכול כוחי, היא עפה מהעוצמה, למעשה היא עפה רחוק מדי, זה לא הגיוני.. לא פגעתי בה כל כך חזק.
דרקסי הצליחה להשתחרר, והיא ברחה, כמובן, מתאים לפחדנית . כפוית טובה.
ניקותה הסתכלה עליי, לא הצלחתי לזוז, היא חייכה. אוי לא.
נפלתי.
התעוררתי במיטה מישהי זהובת שיער, מסתכלת עליי היא נראת עצובה, רעבה, מלאת תקווה.
" מה קורה פה?" שאלתי, הופתעתי מהכאב הנוראי שהרגשתי בחזה, כאילו משהו לוחץ לי על הריאות, עוד שניה מפוצץ אותם, כל כך כואב..
"ששש, את חלשה, אל תדברי, אני אסביר לך הכול"
תגובות (0)