תגובות והערות ייתקבלו בשמחה

האלמנט: פרק 1-כך הכול התחיל….

07/09/2015 1001 צפיות 2 תגובות
תגובות והערות ייתקבלו בשמחה

הסתכלתי עליו בעיניים והוא נפל ומת,עוד אחד נפל לשינה שממנה לא יקום,נמאס לי!
נמאס לי להרוג אחרים,נמאס לי להכאיב להם אבל להוריי לא אכפת מדעתי כל מה שאכפת להם ממנו הוא התהילה.
האקדמייה שלנו- עד גיל 9 אנחנו חופשיים אבל מאז מתחילים החיים האמיתיים אנחנו חזקים יותר מכל יצור אפשרי מהירים יותר מכל אצן שיש וחסינים לפחות או יותר הכול,אנחנו לא ערפדים או אנשי-זאב או כל עוד זבלים אנושיים כאלה,
אנחנו הדבר האמיתי !
מבט בעינינו והם מתים ואנחנו ממה אנו ניזונים?
מחיים אחרים(לא הורגים או משהו,רק מחזיקים יד והם יושנים לתקופה ארוכה לפעמים עד שנהאו אפילו שעה זה תלוי) כל שאנו צריכים להחזיק ביד של בן אדם,עדיף נער-50 לא מבוגר ולא תינוק שמא התאים שלהם שכבר או לא מלאים או הולכים ודועכים ייגרמו לנו נזק.
ואני צבי בן 14 תכף וכבר הרגתי כמעט 100 אנשים-לרוב שמחים להתקרב להריגת המאה כי אז יש חגיגה גדולה צעדה ברחוב וקוראים בשמך,אבל אני לא כמו כל טיפוס אחר,לי נמאס להרוג ולפגוע אבל אני היחיד שחושב כך בין רבים,אבל אם אומר זאת בקול ייזעמו עלי ויענישו אותי,ועכשיו זה בכלל לא זמן טוב כי בזמן האחרון כל אחד מאיתנו מרגיש את זה,הפרעה באיזון שלנו אחד מכוחותינו הרבים/חולשותנו זה להרגיש באוויר אנרגיה ועוצמתה לפעמיים זה עוזר לנו אך לפעמים זה פוגע כשיש עודף עוצמה באוויר אז אנחנו לא יכולים לשאת זאת.
החלטתי לעדשות מעשה אמיץ ונועז או אפשר לקרוא לזה מטופש חסר מחשבה כשהרגשתי שהאיזון החולשתו וזה הזמן לפגוע עצמתי עיניים והתרכזתי התחברתי ל"אנרגיה" העוצמה שמקיפה אותנו מכל מקום ומסתירה אותנו מבני אנוש,העוצמה שדרכה אנו יוצאים בין 9:00-13:00 כדי לאכול ולקחת טיפה בתוך קופסה קטנה ששואבת אנרגייה מאחרים,לעמים אני דיי מבולבל כי למה אנחנו הורגים אחרים אבל זה בטח קשור לכוח,הגזע שלנו נראה אותו הדבר כמו האנושיים רק שלנו החיים אוזלים אנחנו ניזונים מהם משום שזה מה שה"אנרגייה" מצווה ומי שמתעסק עם העוצמה הזאת ייסבול קשות כל ההחלטות והדברים החשובים/חריגים עוברים דרך האנרגייה והיא מחליטה,היא מדברת רק עם המועצה חמשת אנשיי המועצה האכזריים ביותר שיש.
ועכשיו הגיע הזמן לשלוח דרך האנרגייה את המכתב שכתבתי אולי אוכל להציל חיים של אחריים,כל זה חלק מהתוכנית שלי-מרד מספיק כדיי לברוח מכאן אחריים נהנים כאן,אבל אני לא ואם יש דרך שישחררו אותי מכאן ובדרך נוכל להציל את העולם ולהשמיד את ה"אנרגייה" זה מה שאני מנסה להשיג אבל עדיף להתחיל בקטן כתבתי את המכתב נגעתי בו והעברתי עליו מגן דק מאוד ולא עבה ומסורבל והוא שוגר מידי.
ראיתי אותו בעיניי רוחי עולה למעלה,והגיע השלב הקריטי הוא עוד שנייה נוגע באנרגייה הוא התחיל לעבור נגע במעטפת האנרגייה ו…שיגעון גדול התחיל האדמה רעדה וגל עוצמתי יצא מה"אנרגייה" האדמה רעדה ובאותו זמן המכתב עבר אבל יש לי הרגשה שגל העוצמה עבר גם עם המכתב,אני מקווה שזה לא פגע באף אחד,אם הגל היה עוצמתיי מספיק לשבש את ה"האנרגייה" בצורה הזו אז …
מחשבתיי נקטעה מהצרחות הרבות שעריי החום והארוך נשב ברוח וקמתי אל בני משפחתי ושאלתי:"מה קרה?" ,
משהו התחיל האדמה רעדה שברי אדמה בכל המקום יצאו ה"אנרגייה" נפגעה

זה אומר שהרסתי הכול מעכשיו זה עניין של זמן עד שבני האדם יוכלו לראות אותנו
ואז…


תגובות (2)

נ.ב: הפרק הבא יהיה יותר ארוך ואיכותי ועם הרבה הפתעות
איך היה?

07/09/2015 11:54

היה מותח בעיקר, אני אחכה להמשך מקווה שיעלה בקרוב

07/09/2015 12:11
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך