טליה .
העניינים מתחילים להתפתח : )
אני מצטערת שלוקח לי הרבה זמן להעלות פרקים , יותר קשה לי להמשיך את הסיפור הזה .
תגייבו !

גורלות – פרק 5

טליה . 14/07/2011 763 צפיות 5 תגובות
העניינים מתחילים להתפתח : )
אני מצטערת שלוקח לי הרבה זמן להעלות פרקים , יותר קשה לי להמשיך את הסיפור הזה .
תגייבו !

" טיירי !!! את לא מאמינה !!!!! מר לפיטן מת !!! " הקלדתי במהירות בצאט וחיכיתי בציפיה לתשובה
" כן … אמא סיפרה לי … כ"כ עצוב … הוא היה אחלה בן אדם "
התכתבנו בפייסבוק כמה שעות , משלימות פערים שנוצרו בחצי שעה שלא דיברנו . אם יש לכם בעייה בפייסבוק – זה בגללינו . החפירות שלנו דופקות את האתר .
" רוצה לבוא אלי הערב ? " טירי שאלה אותי והוסיפה סמיילי קורץ בהודעתה
נאנחתי והשבתי לה במהירות " לא … אני צריכה ללכת לאיזו ארוחת ערב עם אמא … שייייייט !!!! אייייין לייייייי מההההה לללבבוושששששש !!! "

' כמה פלצנים יש פה ' חשבתי לעצמי ושתיתי עוד לגימה מהשיק תותים שלי , בוהה בכל הגברים המבוגרים שהסתובבו עם חליפות מכוערות ונשים שלבשו את מיטב השמלות .. של ימי הביניים
כשאמא אמרה שהולכים לארוחת ערב , היא כנראה שקרה – אני נמצאת בסוג של נשף מוגזם . עם מוזיקה איומה , מלצרים עם אוכל מפחיד (ולדעתי גם חיי) . הערבת הזה היה יכול להיות פשוט אסון , אבל משהו הציל אותו .
מסתבר ש…. שון הוא האחיין של נילטון !! יותר נכון – האחיין של אשתו .
ואו … הוא נראה מושלם בחליפה המגוחכת הזאת … כל כך חתיך ..

" אז … מייהל'ה … איך מתקדמים הלימודים ? " נילטון השחצן שאל אותי כשהעביר עלי את צלחת תפוחי האדמה הגדולה
" אממ .. נחמד .. סביר .. " מלמלתי והעברתי אותה הלאה , מבולבלת מהדו שיח המוזר שהתפתח בנינו
" האחיין שלי שון מביא ציונים מעולים . הוא למד בעבר בתיכון היוקרתי של לונדון , ורק בגלל רצח הוריו עבר להתגורר עימי .. "
רצח הוריו ?!?!?!?!
" כן … הרוצח של לונדון הספיק להרוג גם אותם . אל תצטערי ילדונת , שון לא ממש מתחבר אליהם " נילטון הכניס תפוח אדמה שלם אל פיו ולעס אותו בפה פתוח .

שון ישב אדיש על כיסא גבוהה ושתה כוס יין באיטיות ( לי לא הרשו !! ) ומידי פעם מבטינו הצטלבו . כשזה קרה הרכנתי את ראשי בבישנות והוא חייך חצי חיוך חמוד . לבסוף היה לי האומץ להתקרב אליו ולדבר איתו .
" הי שון .. " מלמלתי והוא הביט באולם באדישות , פתאום זיעה כיסתה את מצחו והוא קם בבהלה מהכיסא , רץ החוצה בלי לומר לי כום .
מה קרה לו ?? אפילו לסנן אותי בנימוס הוא לא מסוגל ? נאנחתי באכזבה והשארתי את השייק על הכיסא , ולאחר מכן שכנעתי את אמא (הקצת שיכורה ) לחזור הביתה .
בשניה שנכנסנו הביתה היא התמוטטה על הספה וישנה שינה ארוכה מלווה בנחירות , מכיוון שהשעה היתה רק 10 בערב הדלקתי את המחשב בחדרי ועקבתי אחרי העדכונים בדף החדשות , ובמיוחד את הקישור הבולט –
* מצלמות האבטחה קלטו את הרוצח של לונדון *
ואו , אבל למה הקישור לסירטון לא נפתח !?!?! " בטח בגלל העומס " חשבתי לעצמי וסגרתי את המחשב עם הרגל … מסתבר שפספסתי והמחשב נשאר דולק כשנרדמתי .

—————————-

על הצג הופיע הסרטון – מר לפיטן נראה יושב על כסאו המתנדנד ומעשן סיגריה עבה , אחרי כמה דקות בחור בלונדיני וגבוהה נכנס לחנות והתקדם לעבר לפיטן . המוכר הזקן הסביר לו בעדינות שהחנות סגורה וכדאי שישוב מחר , אבל הבחור המשיך להתקדם לעבר לפיטן . שולף אקדח ויורה במצלמת האבטחה .
הסירטון הופסק . איש לעולם לא ידע מה קרה שם אחרי …
חוץ מנכדתו של לפיטן , מגי .
היא הספיקה לשלוף פתק ממקומה מתחת לשולחן ולכתוב בהמון שגיאות כתיב –
" מפלצת גדולה אכלה את סבא " .

—————————

קמתי בבוקר ושפשפתי את עיני , בדרך למקלחת ראיתי שהמחשב נשאר דלוק – ועליו התמונה המטושטשת של שון .
איך הגיעה התמונה של שון למחשב שלי ?!? לא שיש לי בעייה לראות את היופי שלו על הבוקר .. אבל ….
למה התמונה הזאת מופיעה בכתבה על הרוצח ?


תגובות (5)

אויי
מיי
גאאד.
זה מווושלםם ! מותח, תמשייכי !

15/07/2011 00:11

שיוווו
תמשיכי עכשיו, דחוף!!! :)

15/07/2011 10:42

סיפור ממש חמוד :)

15/07/2011 18:24

וואווו איזה מהמם!!
תמשיכי דחוף!!

17/07/2011 21:48

תמשיכי!!!
אוי לא שון הוא הרוצח!!!
למה????
למה??? שוני שלי?

31/07/2011 16:31
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך