טליה .
מצטערת אם יש כמה שגיאות כתיב , אני מתעצלת לבדוק כל מילה + כותבת ממש מהר :)
תגיבו ! אני מקבלת גם ביקורת שלילית\ותיקונים בכיף (:

ג'ונסון בלק-פרק 13

טליה . 30/06/2011 806 צפיות תגובה אחת
מצטערת אם יש כמה שגיאות כתיב , אני מתעצלת לבדוק כל מילה + כותבת ממש מהר :)
תגיבו ! אני מקבלת גם ביקורת שלילית\ותיקונים בכיף (:

28.1.2035

פרק 13

" קימה!!! אולי תתעוררי ? אני מבין שאני לא הכי מעניין בשיעורי תווים , אבל אנחנו עוברים למעשי עכשיו ! "
מה מי מו מה?
" אה , אופס , סליחה " קמתי ולקחתי את החשמלית
" קמיליה , אנחנו בשיעור אקוסטי היום , מה המצב ?1 " שאל אותי דרור , קצת חסר סבלנות
" אופס , סורי , שכחתייי !! " ומהר תיקנתי את טעותי
היום הזה כזה יום מיותר , בחיי . אני רק רוצה להקבר מתחת לשמיכות ולשכוח מהחלק האחרון של הערב אתמול !!!
כל השיעור ריחפתי , מי בכלל רוצה לחשוב על אקורדים ופריטות מפורקות עכשיו ?! אני לא מסוגלת לחשוב על כלום חוץ מהבלאגן שהיה אתמול ..
אני כ"כ הולכת לנקום בילד הזה ! אני אעקור לו את העיניים עם פינצטה ! מי הוא חושב שהוא ?1
לא שמתי לב שהשיעור נגמר , המשכתי לשבבת על הכיסא ולנגן את השיר שוב ושוב ושוב
" קמיליה ? "
ושוב , ושוב ושוב …
" קימה ?!?!?! " קרא לי שוב דור
" מה ?"
" שלום ! כדור הארץ , 28.1.2035 !! בני אדם וכאלה ? נשמע מוכר ? "
" מה ? "
"קמיליה " הוא התיישב לידי , לקח מידי את הגיטרה " מה לעזאזל עובר עליך ? "
סיפרתי לו , הכל .
כמובן דילגתי על דיוויד (הצהוב) ולמה דיוויד (השחור) בכלל בא לחדר שלי…
" ואו קמיליה ! אני מצטער שלא ההיתי סבלני קודם ! למה לא סיפרת לי ?! מה נמאסתי עליך בתור פסיכולוג ?! "
" לא רציתי לספר את זה לאף אחד .. תבטיח לי .." הוא קטע אותי – " ברור מותק !! נראה לך שאני אספר ? אבל חייבים להעיף את הסוטה הזה מהפנימיה ! הוא לא יכול להסתובב ככה חופשי ולפגוע בכל אחת שקצת מקטינה לו את האגו !! "
" עזוב , הוא לא יתקרב אלי יותר , אני בטוחה בכך .. ממש תודה "

הוקל לי שדיברתי על זה , השארתי את זה קצת מאחורי ויכלתי לשבת בשקט בסיפריה ולהכין את ה3000 עבודות הגשה שההיתי צריכה להגיש במאה ה15 ורק דחיתי .
דיוויד לא ענה ולא התקשר באותו היום , מוזר לגמרי , כל כך רציתי להודות לו !!! הוא תכלס הציל לי את החיים אתמול , אני מלאך ? הוא מלאך !! עם כנפיים ענקיות וצהובות !
כתבתי וכתבתי , נעזרתי בספרנית במציאת ספרים קשורים לנושאים כאלו ואחרים , וכעבור שעתיים של הקלדה וטיוטות זואי התפרצה לספרייה וקראה לי " קמיליה , בואי , עכשיו , אמפי !! "
היא משכה אותי עם היד ובקושי הצלחתי להודות לבקש מהספרנית ההמומה שתשמור לי על התיק וכבר הגענו לאמפי שהיה מפוצץ בתלמידים שעמדו בשורות
כינוסים בפנימיה שלי יכולים לקרות רק מ3 סיבות :
1.קריאת חוקים חדשים , ביטול ישנים וכדומה
2.הענשת\העפת תלמיד בפומבי , או הודעה על תלמיד שהצליח לברוח .
3.שיחות משעממות במיוחד עם אנשים משעממים במיוחד
מאיזו סיבה התכנסנו כאן היום ?
השניה .
המנהלת עמדה על בימה קטנה עם מקרופון מדונה מחובר אליה
" התכנסנו כולנו כאן היום כדי לצפות מענישתו והעפתו של התלמיד דיוויד הנרי קרול סלטרסוקבקי…סלטסקובקי…מה שמו ! דיויד עם הבלורית !!"
הבנות היו המומות , התחילו להתלחשש אחרת עם השניה – " דיויד ?1 מה ?! דיויד המלך ?!?! אין מצב לאאאאא לא עושים לנו את זה "
" שקט !!!! " צרח הסגן , וכולן השתתקו
המנהלת השתעלה " ובכן , דיוויד יסולק מבית ספרינו בעקבות התנהגותו הבלתי הולמת נגד משקיעי הפנימיה ונגד בחורה תלמידת הפנימיה "
" עונשו יהיה 3 שנות מאסר בבית סוהר רוטמנר לקטינים "
מה !?!??! ואוו !! אין מצב !!!! מ א ס ר ?לא רק סילוק ?!
זה בחיים לא קרה . כל התלמידים געשו וצעקו , ההיתי בשוק !!!! ממתי ?! למה ?1 כאילו , מגיע לו וכל זה , אבל כלא ?!?! ועוד רוטמנר ? כלא השטן !??!
הסגן שוב השתיק את כולם והמנהלת קראה שוב בפנינו את הנאום הידוע על ההתנהגות בגבולות הפנימיה , אני התפלחתי בשקט וחזרתי לסיפריה , לקחת את התיק .
הודתי שוב לספרנית והלכתי לשבת באחת הפינות השקטות בבית הספר , היחידות שנותרו – כל התלמידים יצאו מהשיעורים , מהחוגים ומשנת היופי שלהם כדי לדון בנושא הכי לוהט שקרה היום .
התקשרתי לדיוויד , לאחר 4 נסיונות הוא ענה " כן נסיכה ? " שאל בקול המעצבן הרגיל שלו
" זה אתה אחראי לזה ? "
" אחראי למה ? "
" להעפתו ולמאסר של דיוויד ! אל תתמם !! "
מה , בסוף כן הסכימו לאסור אותו ? אין אני פשוט גאון בשיכנוע "
נשמתי עמוק , משום מה כעסתי , לא יודעת למה ! זה הגיע לו .. אבלל
" מה , לא מספיק טוב הוד מעלתך ? רצית שאני אתלה אותו בכיכר המרכזית? "
" אולי תפסיק לקרוא לי נסיכה ? "
" בחיים לא !! ככה חונכתי מגיל צעיר , לקרוא לאנשים בשם שלהם !! "
" השם שלי הוא קמיליה ג'ונסון בלק , נעים להכיר " אמרתי בכעס .
למה הוא חייב לקרוא לי ככה ?
" בשבילי השם שלך הוא הנסיכה ג'ונסון בלק , הנסיכה של הממלכה שלי "
" אני כבר לא נסיכה של שום ממלכה !!!! בבקשה דיוויד זה על גבול המחרפן !! "
" בשבילי את עדיין נסיכה , ו … לא , אני לא אפסיק "
" בבקשה בבקשה בבקשה ? "
" זה לא מכבודך להתחנן אל אזרח פשוט כמוני "
אני שונאת שהוא מנתק ככה , כשהוא משאיר טעם לעוד , שיש לי עוד הרבה מה להגיד לו !
אבל מצד שני ..
אני כל כך , אבל כל כך …

=================================
לא תמיד הממלכה שלנו היתה ממלכה יהודית .
תחילה , היא היתה לגמרי נוצרית – המלכים , הנתינים , המשרתים , כולם נוצרים .
עד שיום אחד הנסיך צארס (בנו של המלך לואיס 38,יורש הכתר העתידי) הלך לטייל לו בעולם הגדול
הוא חזר עם בחורה יפיפיה שאין כמותה , מאחד הכפרים בארופה .
בחורה יהודיה . הוא הודיע שהיא האחת שאיתה הוא ינשא .
וילדיהם , היהודים , ימשיכו את המלכות
בלאגן גדול שרר בממלכה – מריבות משפחתיות , מרידות , אפילו מלחמת אחים !
הכל בגלל היפיפיה בת דת משה .
לצ'ארס לא היה אכפת – הוא התחתן עם אותה יהודיה , שקראו לה שרה .
הוא קבע חוק שהממלכה הזאת תהיה בית לכל יהודי העולם , ואכן כל היהודים החלו לעלות לממלכה ולהתמקם בה .
ממלכת היהודים היחידה בעולם . "מדינת ישראל" של היום לא מגיעה לקרסוליים שלה .
צארס לא גירש את הנוצרים – הנוצרים שלא היו נגד השינוי הדראסטי התערבבו עם הנערות היהודיות .
כך בעצם נוצרה ממלכה של יהודים , היחידה בעולם .
בה היהודים לא היו מאויימים , להפך , הם היו המאיימים .


תגובות (1)

יוואוווו זה פשוט מדהים!!
את כ"כ מוכשרת שזה מטריף!!!

30/06/2011 17:27
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך