בתוך הרפתקאה עם סיוט *פרק 5*
עופר ישב על המיטה, וניגן בגיטרה שלו. המנגינות עשו אותו רגוע, כך הוא ישב זמן רב.
לפתע היה רעש מוזר מהחלון. עופר הפסיק לנגן, והסתכל. הרעשים המשיכו עוד.
עופר הניח את הגיטרה על המיטה והלך באיטיות לראות מה זה. הוא הסתכל ופתח את החלון.
הוא ראה שאין איש בסביבה, אבל הכלב הגדול שלו שהיה בגינה היה נראה מפוחד והיה בוהה במשהו. עופר הבין שמשהו לא בסדר.
"ספייק" עופר צעק. הכלב הסתכל עליו מלמטה, והתחיל לקפוץ ולנבוח, הוא היה נראה לחוץ.
עופר סגר את החלון, וחזר לשבת. ספייק לא הפסיק לנבוח, הנביחות של ספייק התחילו לעצבן אותו.
עופר קם ופתח את החלון
"תשתוק, תחזור למלונה ספייק!" צעק עליו. ספייק נבח והפסיק, עופר סגר את החלון שוב ורצה לרדת למטה. לפתע הוא שמע מהקומה למטה, רעשים של ארונות נפתחות ונסגרות בחוזקה.
הוא נבהל ועצר את צעדיו. אחרי כמה רגעים של הרעשים המלחיצים היה שקט, עופר פתח את הדלת והציץ אל המסדרון. הכל היה שקט והוא יצא החוצה. הוא הביט על הקומה למטה וראה שאין איש.
הוא ירד במדרגות לכיוון המטבח, הוא ניכנס אל המטבח וראה שדלת המקרר פתוחה.
דלת המקרר זזה באיטיות קדימה ואחורה, עופר לא הבין מה קורה ופחד ללכת לשם.
לפתע רגליים צצו מהדלת ודרכו על הרצפה. עופר רעד וקפא במקום.
פתאום יד החזיקה את דלת המקרר ויצאה משם, בחורה בהירה עם שיער לבן, וביד השנייה היא החזיקה סנדוויץ גדול.
עופר היה עם פה פעור, ולא ידע איך להגיב. הבחורה סגרה את דלת המקרר והסתכלה על עופר.
היא המשיכה ללעוס את הסנדוויץ, ולהסתכל על המבט של עופר
"מה.. מאיפה באת?" גמגם עופר
"רוצה?" שאלה אותו והושיטה את ידה עם הסנדוויץ. עופר היה המום וחייך חיוך, מטורף ולקח ממנה את הסנדוויץ. היא חייכה ושילבה ידיים. עופר נגס בסנדוויץ בתעבה
"גם אני אחת שאוהבת לטרוף דברים" אמרה הבחורה, ולא הורידה את הראש מעיניו.
עופר לעס ולאט לאט הרגיש מוזר, הוא ראה שהכל מסתובב כמו בקרוסלה, הוא ראה מטושטש עד שהוא ראה שחור. עיניו נעצמו והוא צנח על הרצפה.
הבחורה הזיזה את הצבעותיה, וכישוף נוצץ הופיע. שרשרת מברזל הופיע בידה, היא קשרה את רגלו של עופר עם שרשרת הברזל, ומשכה אותו אחריה.
………..
תגובות (13)
פרק מגניב!אבל עופר לא מת נכון?!אל תגיד לי שהוא מת!!!!!! טאקווווווווווווווווו
תמשייך
הוא לא מת
תמשיייך ומתי אני יופיע?
אווופקקקק~!!!
אתה אמרת אתמול שתכתוב פרק ארוך :<
וזה קצר !! :'<
~בכיי בכיי~
ועכשיו אני צריכה לתת לך גזר גמדי בראש..
אבל נגמרו לי הגזרים.(מחסור בגזרים XD) ,
אז..אממ…שניצל זה בסדר ? xD
ואני הרוצח לא לשכוח !!!!!
בפרק הבא הרוצחים היו וזה יהיה ארוך
אם זה לא יהיה ארוך אני הורגת אותך -.-
לייק :]
אבל לא לישכוח את הכלבה שלי גם :] (הBFF שלי היא הכלבה בסיפור :] (ובמציאות)
כלבים לנצח!
איזה שם להביא לה?
אלסקה.. (שם מוזר אני יודעת ^.^)
רגע היא אני?
לא