כותבתבליכותרת
❤️❤️❤️

בשדות שלהן- פרק 9

כותבתבליכותרת 23/08/2015 532 צפיות 2 תגובות
❤️❤️❤️

בצלאל עמד קפוא במקומו , אוחז בפיסת הנייר שגרמה לפניו ליפול .
״לא יאמן,האישה הזו״ הוא מלמל לעצמו מתנער מההלם הראשוני.
המכתב נשלח מעורך דינה של אשתו שעזבה,היא דורשת לקחת את שתי הבנות הגדולות לשבועיים בחול על מנת להשלים פערים ולהיות שותפה לגידולם.
הוא יצא אל המרפסת משקיף על העובדים התאילנדים שעסקו בקטיף.
הוא חשב מה נכון לעשות כרגע , להישבר ולבכות לא בא יותר בחשבון , הוא צריך להיות גבר ואבא חזק בשביל הילדים שלו .
הוא נכנס לאנשי הקשר שלו מחפש את החבר מהעיר שליד המושב , שהוא עורך דין.
טהר הביטה בעומר כל השיעור ,היא הרגישה תסכול , תסכול מזה שהיא בעצם סוג של מנצלת אותו כדי לשכוח מאריאל ,
תסכול מזה שהיא בזוגיות עם הבן אדם הלא נכון , תסכול מזה שהיא לא מסוגלת לחתוך את זה והם כבר חברים במשך חודש.
היא נאנחה מסלסלת את שיערה הגלי שנשפך כמו מיים על כתפה הימנית החשופה.
״חברים היום מסיבה אצלי , יש בית ריק , המון אלכוהול ומצב רוח״ צעק אורן חברה לכיתה בסוף השיעור עם השמע הצלצול .
מיכאל הביטה בעצמה מול המראה , היא לא האמינה שלבסוף הסכימה לצאת לדייט עם אלון , הוא הבטיח לה שזה יהיה משהו משוחרר ורגוע , משהו שהיא תאהב .
היא הביטה בעצמה במראה , וחשבה כמה זמן כבר לא התאפרה והתלבשה חגיגי.
העיניים שלה היו מרוחות במעט מסקרה שהאריכה עוד יותר את הריסים שלה , הלחיים היו מאובקות במעט סומק אפרסקי שהבליט את עצמות לחייה , זה היה בשבילה איפור כבד לעומת הפנים הטבעיות שלה בדרך כלל .
היא גילגלה שתי ראסטות בכל צד שבראשה וקשרה לחצי קוקו .
השמלה שלה היתה שמלת חוף לבנה , מעט שקופה שמתחתיה לבשה סוג של בגד ים סגול מעוטר בהדפסי מנדלות.
״אני בחוץ , מוכנה?״ היא קיבלה סמס.
היא הביטה לצדדים שאף אחד לא הבחין בה , האחים שלה היו משחקים בגינה , אבא שלה בשדה, וטהר בחדרה.
היא אחזה בידה בכפכפים סגולות והלכה בצעדים שקטים ליציאה .
היא לא רצתה שידעו שהיא חגיגית ויוצאת לאן שהוא .
כזאת היא היתה , שמרה את הכל לעצמה .
טהר עמדה ברחבה שותה כוס אחרי כוס , זה היה מצחיק לראות מושבניקים פשוטים שותים עד עיוורון חושים.
אבל היא אהבה את התחושה הזו , שבו היא לא מרגישה את חומת הרגשות שבדרך כלל חוסמת בעדה הכל.
היא הביטה באריאל שהיה שקוע בתוך הפלאפון שלו , היא הביטה בבנות שישבו בצדדים מסתכלות עליו במבטי הערצה.
היא הרגישה את הרצון להעיף את חומת הרגשות , והאלכוהול רק הגביר אותו.
״מאמי את לא קצת מגזימה עם האלכוהול?״אחז בפניה עומר .
היא משכה בכתפיה , הרגישה איך כל גופה קורא לה לעשות את מה שהיא רוצה.
״מצטערת עומר״ היא מלמלה.
היא התקדמה לאריאל מותירה את עומר מבולבל מאחוריה ,
אריאל עדיין שקע בפלאפון שלו בקושי מבחין בטהר שהתקרבה אליו.
״אריאל״ היא צרחה לכיוונו ,
הוא הרים את מבטו אליה , במבט שנראה לה סקסי במיוחד , היא נשכה את שפתיה ומשכה בידו מרימה אותו מהספה.
״מה את עושה טהר?״ אריאל הביט בה מבולבל .
מיכאל שצעדה עם אלון על מרגלות החול הלח בחוף הים , הרגישה כמה הוא קלע בול לתוך העולם שלה .
הוא דיבר ודיבר , והיא הביטה בו מעט מחייכת , תוהה אם שווה להכניס אותו לעולם שלה , או שמוקדם מדי לדעת.
היא לפתע קיבלה צלצול פלאפון .
״מיכאל , אני יודעת שזה מוזר… תבואי לקחת את טהר , היא שתתה המון והיא עושה שטויות״ היא שמעה את ליאן חברתה של טהר בקול מבולבל .
״חייבים לסוע למסיבה שלהם״ מיכאל הפצירה .
אריאל עמד קפוא במקומו , תוהה מה לעשות עם המצב .
טהר נצמדה אליו , מלטפת את זרועותיו , ולפתע מניחה את ידיה על עורפו כשהיא מצמידה את שפתיהם בנשיקה סוערת .
הוא הרגיש מבולבל , מה קורה פה?.
מיכאל נכנסה המומה למראה אחותה הצמודה לאריאל בנשיקה סוערת שהשאירה את כולם מסביבם בעיניי עגל.
היא קפאה במקומה לכמה שניות שראתה שטהר ממשיכה בשלה , ואפילו דוחפת את אריאל באגרסיביות לספה ומתיישבת עליו תוך כדי הנשיקה.
היא לא הבינה מה היא אמורה לעשות עם זה , ואם זה טוב להם?.
היא לבסוף התקדמה אל אחותה ומשכה אותה אחורה.
״הולכים הביתה , טהר״ היא אמרה אוחזת בידה של טהר , פוזלת מעט לאריאל שהביט בה במבט ממיס .
היא החזירה מיד את עיניה לטהר שגבותיה היו מורמות למראה אחותה .
היא חיבקה את טהר מול כולם ונישקה אותה על לחייה , מרגישה רצון לעטוף אותה.
״בואי טהר , הולכים הביתה״ אמרה בטון מרגיע מתעלמת מכל השאר.


תגובות (2)

מושלם!!! אני מתה על הסיפורים שלך!!!

23/08/2015 12:56

כתיבה מעלפת והפרק מרגש.. תמשיכי ושיהיו חברות

23/08/2015 15:08
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך