בשדות שלהן – פרק 1
אז , אני מתחילה סיפור חדש ורציתי קצת לשתף אתכם במשהו , שמתי לעצמי אתגר הפעם לכתוב מנקודת מבט של מספרת , ולא של דמויות , וזה אתגר מבחינתי כי לדעתי זה קשה לכתוב בצורה כזו וגם לעניין ולרתק , זה תמיד נשמע לי כמו סיפורי ילדים ״דני הלך, דני אכל , דני רקד״ וכאלה , אז זה האתגר שלי , אני עושה ניסיון בפרק הראשון ואשמח שתגיבו את דעתכם ספציפית לגבי זה , אם זה זורם לכם בקריאה או פחות .
דבר שני , אני קוראת פה המון המון סיפורים מכל הסוגים ולאו דווקא סיפורי קומדיה רומנטית כאלה של מתבגרים , ואני רואה המון סיפורים שכתובים ברמה גבוהה מאוד ולא כל כך זוכים לתגובות , אז החלטתי לפרגן כל פעם ברציתי להוסיף לאחד מהכותבים , לא שאני הכותבת שמקבל הכי הרבה צפיות ותגובות , אבל בכל זאת זה סתם לפרגן כל פעם לכותב אחר , גם אם יש לו הרבה קוראים ❤️
*****
מיכאל צעדה לאורך חממת עגבניות השרי , היא ליטפה את הגידולים היפהפים שהצליחו לגדל השבוע , העיינים שלה נעצמו בהנאה , היא הרגישה שהחממה מרגיעה כל איבר בגוף שלה , היא חייכה ושרה לה שיר של הזמר מתיסיהו שאותו כל כך אהבה , חשבה כמה היה נחמד יותר לצעוד ברגליים יחפות ולא במגפי הגומי הכבדות שמנעו ממנה להמריא גבוה , אם רק אבא בצלאל לא היה כזה עקשן …
״את מוכנה להזיז את עצמך לקטיף ?״ קראה טהר בטון עצבני , היא הביטה במיכאל שצעדה צעדיים איטיים ואדישים בתוך גידולי העגבניות , היא הביטה בלבוש שלה , שמלה מבד דק דק שמגיעה עד אחרי הברך בצבע שמנת , ומגפי גומי חקלאיים .
טהר גיחכה במחשבה על איך היה הפרצוף של ליאן , החברה הכי טובה שלה , דוגלת האופנה , מזדעזע למראה של אחותה התאומה מיכאל.
מיכאל הביטה בטהר במבט מאופק , היא רצתה לשאול אותה כל פעם כשהיא דיברה אליה בטון כל כך תקיף , למה היא שונאת אותה? הן היו החברות האחיות הכי טובות הרי , עד לפני שנתיים.
הן צעדו יחדיו לשטחי הגמבות , טהר שוחחה עם אחד העובדים התאילנדים וקיבלה תידרוך מהיכן להתחיל את קטיף הגמבות , היא נגבה את עיגולי הזיעה שהופיעו על מצחה וחשבה כבר על כמות סבון הפנים שתסבן היום על פניה במקלחת .
מיכאל אספה את פקעת הראסטות הארוכות שלה לבועגלה ענקית על קודקוד ראשה והתכופפה לקטוף את הגמבות .
הן עמדו שם אחת ליד השניה , כל כך קרובות, מבחינתם היה טבעי לקטוף בשתיקה ולא לדבר , למרות שכל מי שהיה מסביבם , במושב , בבית הספר וכמובן בבית , תהה כיצד תאומות כל כך זהות במראם החיצוני , תאומות שנשמו אחת את השניה כל חייהן נהפכו להיות כמעט כמו שתי זרות .
אבא בצלאל עצר את הטרקטור שמיועד להעמיס את גידולי הגמבה שלו למפעל . הוא השקיף על בנותיו שקטפו בשתיקה את הגמבות ונאנח , הוא כבר לא ידע מה יגרום להן להביט אחת בשניה באהבה כמו פעם…
תגובות (8)
תודה על ההמלצה, אהבתי מחכה לפרק הבא. דרך אגב, אני כותבת
באהבה ❤️ וסורי לא הייתי בטוחה אז לא רציתי להגיד סתם :)
לא נורא
זה ממש יפה וכן זה זורם. כם אני בגיוק נצבתי לעצמי אותו אתגר בבחלור האחרון שלי, בינתיים
שלח מוקדם מידיי… בינתיים זה לא ככ הצליח לי ואני תקועה. אבל קיצר אני מחכה לפרק הבא!
בדיוק* הצבתי*
בסיפור* מה יש למקלדת הזאת!
ואוו מהמם♥