במסתור

Sweet Dream 10/05/2014 811 צפיות 3 תגובות

נכנסתי לחדר שלי טרקתי את הדלת מאחורי נשכבתי על מיטתי והתחלתי לבכות על הכרית אה סליחה לא הצגתי את עצמי אני ונסה לחברה הכי טובה שלי קוראים סאם ולחבר הכי טוב שלי קוראים תומר לאחותי קוראים אלינור היא האחות הגדולה והיא כבר נשואה, לאחותי הבינונית קוראים אלמוג היא בכיתה י'א ואני הכי קטנה בבית אני בכיתה ו', הכל התחיל בבוקר קמתי וגיליתי שהשעון המעורר שלי לא צילצל השעה הייתה 09:00 זה אומר שאני מאחרת בשעתיים ידעתי שזה לא יגמר בטוב אם אמא שלי תגלה את זה,הגעתי לבית הספר הפעמון צלצל וכל הילדים יצאו למגרש או סתם הסתובבו נכנסתי בזהירות לכיתה המורה שלי לא הייתה שם נשמתי לרווחה. ראיתי את סאם ותומר ונרגעתי אבל אז הסתכלתי וראיתי אותם מתנשקים הסתכלתי שוב לראות שאני לא מדמיינת ואז ראיתי שזה לא תומר התכופפתי היא הסתובבה ובמזל לא ראתה אותי ראיתי שזה פרד, מי שאני והיא חולמות עליו בהפסקה היא התחילה לנשק אותו שוב לא הבנתי איך היא הגיעה לזה וחשבתי לעצמי זה לא פייר הרי אני חלמתי עליו ראשונה היא הצטרפה אליי התרוממתי ונעצתי בה מבט אכזרי. פרד הסתכל עליי ולרגע הפסיק לנשק את סאם. סאם שאלה אותו למה הוא הפסיק ואז הוא הצביעה עליי היא הסתובבה והסתכלה עליי במבט של איפה היית עד עכשיו ולמה דווקא עכשיו הגעת זה הזמן שלי ואז נפלט לה מהפה כמה זמן את פה עניתי לה מספיק בשביל לדעת הכל יצאתי מהכיתה וטרקתי את הדלת התרחקתי למקום מרוחק והתיישבתי בפינה לפתע הטלפון שלי צלצל היה רשום שזה מאלינור החזרתי את הטלפון לכיס אבל הוא המשיך לצלצל עוד מלא זמן והיא לא ניתקה, לבסוף חטפתי עצבים ועניתי כולי עצבנית "מה!" אלינור ענתה ואמרה כמה זמן אפשר לחכות. שאלתי אותה מה כל כך דחוף והיא סיפרה לי שהיא בהריון הייתי ממש מופתעת ואז ראיתי צל רץ מאחור אמרתי לה מזל טוב וסגרתי את השיחה. רצתי בעקבות הצל לפתע הצל נעצר. רצתי הכי מהר שיכולתי ואז התחבאתי מאחורי ג'יפ אחד שחנה שם. ראיתי מישהו לבוש בשחור לא זיהיתי מי זה. ראיתי שהוא מתקשר למישהו. פתאום הטלפון שלי צלצל נבהלתי האיש רץ מהבהלה. התעצבתי והסתכלתי מי זה. השיחה הייתה חסויה עניתי ואז נשמע קול גברי וצרוד "ראיתי אותך תיזהרי ממני"


תגובות (3)

סיפור נחמד , כתוב קצת מבולבל
תוסיפי נקודות, פסיקים ומרכאות אחרת הסיפור פחות ברור וקשה יותר לקריאה
בהצלחה

10/05/2014 21:50

    תודה, אני אסים לב יותר לשים פסיקים נקודות ומרחאות :)

    10/05/2014 21:58

תמשיכייייייייי

12/05/2014 14:51
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך