כותבתבליכותרת
שבת שלום ❤️

בלתי נשכחים – פרק 9

כותבתבליכותרת 18/09/2015 651 צפיות 2 תגובות
שבת שלום ❤️

עוז לבש מעליו את החולצה במהירות שהוא מזנק מהאוטו וסוגר את רוכסן המכנס , הוא העיף מבט אחד אל עבר מאי ההמומה , וחשב שאולי זה טוב שיש משהו שיעצור את זה לפני שיעשה טעות .
״מתי דיברת איתו לאחרונה?״שאל כשהוא וליה שתקו כמה שניות , שתיקה של מבוכה.
״אני … סיירתי בבית ספר,בדקתי את כל החדרים.״היא הרימה את מבטה אל עוז שהביט בה בתהייה , למה היא בדקה את כל החדרים בשלוש בלילה?.
״בכל מקרה , פתחתי את החדר שלהם ועומר לא נמצא , הבגדים שלו עדיין כאן .״
הם צעדו אל חדר המנהלת , המנהלת נכנסה בפנים חמורות .
״זה חמור מאוד , איך הוא הצליח לצאת בלי שאפילו השומר לא שם לב ? יש כשל במערכת״ היא אמרה משפשפת את עיניה העייפות .
״אני חושב שאני וליה צריכים ליסוע אליו הביתה , שם נוכל לגלות קצה חוט״אמר עוז.
״אתה מודע לכך שהוא גר שעתיים מפה ?״שאלה המנהלת בהרמת גבה.
״יש ברירה אחרת?״עוז שאל .
המנהלת בשתיקה הניחה את מפתח המכונית שלה לתוך ידיו של עוז.
״תסעו בזהירות,אני רוצה עדכונים משם״אמרה ויצאה מהחדר.
ליה העיפה מבט עצבני בעוז , נסיעה של שעתיים איתו זה לא בדיוק הדבר שהכי בא לה עכשיו .
אבל עמרי היה אחד החניכים האהובים עליה,והיא הרגישה את הלב שלה מתכווץ מדאגה.
״נוסעים?״עוז הביט בה , מנסה ככל האפשר להתעלם מהמבוכה שהדהדה בכל גופו לפני כמה רגעים.
״אני רק אחליף את הפיג׳מה״היא אמרה ורצה אל חדרה.
עוז הביט בה כשהיא נכנסה למכונית , שיערה היה אסוף לפקעת ומתוכה יצאו קצוות שיער שנפלו על פניה .
״סע״היא ציוותה.
עוז התניע והחל לנסוע ,
״המנהלת אמרה לך משהו כבר על הקטע עם ההוא שהיה פה ?״עוז נסע לשבור את השתיקה במשפט שרק חימם את האווירה.
״היא עשתה לי שיחת נזיפה״ליה פלטה
״זה לא אני ליה״ אמר עוז כשהוא לא מוריד את עיניו מהכביש החשוך .
״אתה מקפיד לעשות את הידידות שלך מחוץ לפנימיה , זה בסדר״ היא גלגלה את עיניה לחלון , מרגישה את ליבה פועם בחוזקה מהמשפט שאמרה עכשיו.
עוז החל לגחך , למען האמת העקיצה שלה יצאה מצחיקה.
״אז עשית את הידיד שלך?״ הוא הביט בה בחיוך שחצני , מסתיר את העקצוצים הקטנים שהרגיש בליבי.
״לא עניינך״ היא פלטה מביטה בו במבט רציני שלא נותן מענה לחיוך המטופש שלו , היא שנאה אותו כל כך .
הם ירדו מהמכונית מתקדמים אל הבניין שמופיע בכתובת ששלחה המנהלת אל הוואטסאפ של עוז.
הם עלו קומה אחר קומה שומעים צרחות ובכי,
ליה הביטה בעוז , מרגישה את הפחד בכל צעד שהתקדמו אל דלת ביתו ממנה נשמעו הצעקות.
הם תקתקו בחוזקה , הצרחות דעכו במהירה ובמקומם נשמעו לחישות .
״מה אתם עושים פה ?״עמרי פתח את דלת ביתו כשעל פניו פנס בעין .


תגובות (2)

אחלה פרק…תמשיכי!!

18/09/2015 13:50

אז הוא חזר הביתה וקיבל על זה מכות…?
תמשיכי ^ ^

19/09/2015 19:57
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך