בלתי נשכחים – פרק 8

כותבתבליכותרת 17/09/2015 830 צפיות 2 תגובות

״חשוב לי מאוד שתיהיו שם מספיק בשבילם,לפעמים זה נראה לכם כאילו הכל בסדר איתם אבל הם מסתירים בתוכם המון…״
קולה של המנהלת עייף את ליה , היא בהתה באוויר מרגישה את עיניה שורפות מהמאמץ לא להיעצם .
״ליה״קולה של המנהלת נשמע תוקף ״אני הבנתי שאתמול ביקר פה ידיד שלך?״
ליה התעוררה מהמחשבות שנדדו רחוק , היא העיפה מבט אל עוז שישב בפנים נטרליות לא מחזיר לה מבט.
״כן … אבל זה היה שהחניכים יצאו״ פלטה ליה בלחיים סמוקות , היא לא האמינה שעוז הלשין עליה , הוא באמת רוצה לשחק מלוכלך?.
״זה לא משנה ליה , את לא מכניסה לפה אדם זר. זו לא פנימיה רגילה ואת יודעת את זה! כולנו יודעים את זה ״ היא נזפה בה ואז העבירה את מבטה על צוות המדריכים של כל השכבות שנעצו מבט במדריכה המרושלת שהתעסקה עם המנהלת .
ליה יצאה בצעדים מהירים מישיבת ההנהלה , היא פשוט לא האמינה , היא לעולם לא תעשה דבר כזה , ומה עשתה לו שזה מגיע לה?.
״זה לא אני״ היא שמעה קול והרגישה יד חמה אוחזת בה.
״אני לא מאמינה שהגעת לרמה כזו עוז…״היא פלטה בחצי חיוך , מצווה על הדמעות לא לצאת , לא לחשוף לידו חולשה.
״אני אומר לך שוב , זה לא אני״ הוא חזר על עצמו משחרר את כף ידה.
״אתה ורוני היחידים שראיתם אותנו , לרוני אין שום אינטרס להלשין עלי , האמת היא שגם לך לא צריך להיות , אבל אתה כנראה אפס״ היא פלטה בבת אחת.
״תשמעי , אני לא אמשיך לחזור על עצמי , זה לא היה אני״ הוא חזר על עצמו בטון שליו ורוגע ללא טיפת עצבים.
היא הביטה בדמותו שעברה אותה בהליכה אדישה , היא צעדה אל חדרה בצעדים גדולים ופלטה צעקת עצבים כשנכנסה , היא העבירה יד על שיערה החלק מרגישה את הדמעות זולגות על לחייה .
אלו היו היומיים הכי גרועים שלה , היא שנאה לחוש את חוסר השליטה.
עוז התיישב על ספסל , הוא לא האמין שהיא חושבת את זה .
הוא אמנם נהנה להציק לה , ולהשפיל אותה , אבל לעולם לא היה עושה משהו שעלול לפגוע בפרנסה שלה.
״מאי״ הוא ענה לפלאפון שצלצל.
״אתה לא עסוק?״גיחכה .
״התקשרת אז עניתי״ ענה בקול קר ויבש.
״היפה שהייתה לידך לא תכעס?״היא השמיעה.
״היא עמיתה לעבודה״הוא פלט מגלגל את עיניו , שנא את הסחור סחור שלה.
״אולי נפגש?״ שאלה בקול פתייני.
״אסור לי להכניס לפה אנשים זרים״
״אני אבוא באוטו , תצא אלי״ התעקשה.
״תבואי״ נאנח , נכנע לה שוב כמו תמיד.
ליה שכבה במיטה שעתיים כבר , בוהה בתיקרה , היא נאנחה שוב ושוב כשלא נרדמה.
היא מעולם לא הרגישה כל כך עלובה ונבגדת ומגעילה , קודם הקטע המוזר עם אביתר אחר כך השיחה עם המנהלת מול כל המדריכים .
היא הניחה חלוק ורווד על שמלת הכתפיות הדקיקה שלה , נועלת כפכפים וורודות ויוצאת בשילוב ידיים לסייר בפנימיה .
עוז בלע מעט רוק למראה הג׳יפ הלבן שצפצף , הוא טחב את ידיו לכיסים עובר את השער לאחר דיבור קצר עם השומר ומתקדם על הג׳יפ.
הוא נכנס אל הג׳יפ מבחין בה , לבושה בשורט קצר כהרגלה , גופיה חושפת חזה בצבע לבן , השיער בלונדיני יפהפיה כתמיד .
היא תמיד גרמה לו לרצות להפשיט ממנה את הבגדים .
״אהלן״ חייכה שנכנס אל הרכב , מפשיטה אותו במבטיה.
״מה את רוצה מאי , דברי דוגרי״ הוא הרגיש את השנאה אליה כשחייכה את החיוך המתנשא שלה.
״תמיד היית אגריסיבי , אבל נעשית פה ליותר״ גיחכה מגלגלת את עיניה אל המבנה שהשקיף מחלון הג׳יפ.
״מה לעשות , ככה זה שאתה לא גודל על הברכיים של אבאל׳ה . החיים הופכים אותך לאגרסיבי״ הוא אמר.
״חשבתי שעברנו את זה כבר״ היא גלגלה את עיניה.
״עברנו את זה ? לפני או אחרי שבגדת בי?״ הוא שאל בקושי מביט בה.
״אני לעולם לא התכוונתי , אף אחד לא שווה יותר ממך עוזי , הבנתי את זה עם הזמן״ היא נגעה בחזהו מלטפת אותו את הליטוף המוכר.
״חבל שהבנת את זה רק אחרי שניסית בחור אחר״ הוריד את ידה מחזהו.
״אז ההיא , היא רק עמיתה ?״ היא חייכה חצי חיוך משחררת את חגורת הנהג שלה.
״כרגיל משנה נושא שאת יודעת שאת טועה״הוא גיחך גיחוך מריר.
״עוזי , תהיה נחמד״ היא העבירה יד על לחיו,הוא העביר את ראשו עוצם את עיניו לריח הממכר שעטף אפילו ידיה.
״את תמיד עושה את זה״הוא אמר כשהוא נכנע למגע הנעים שלה .
היא עלתה מעליו מתיישבת כשהיא צמודה , הוא ידע שהיא מרגישה עכשיו את פעימות ליבו שפעמו בעוצמה ושמחה מכך.
״עושה מה?״הוא הצמידה את פניה לשלו כשרגליה כרוכות סביב מותניו.
״לא מתאים באוטו מאי ״ הוא מלמל בשקט , משקר לעצמו ולגוף שהשתוקק לחדור לתוכה.
״תמיד חייב להיות קלאסה , תשתחרר״ חייכה אליו מורידה את כיסאו למטה שהם עוברים למצב שכיבה .
הוא כבר לא עמד בפיתוי והצמיד את שפתיה לשלו אוחז בראשה ביד אחת , וביד אחרת מפשיט אותה מחולצתה.
ליה חיפשה את עוז בכל רחבי הבית ספר , המשיבון היה סגור , היא לא מאמינה שהוא נעלם ברגע כזה.
היא שאלה את השומר עם ראתה את עומר , התלמיד הנמוך עם החיוך המתוק , יוצא מהפנימיה , והשומר הנהנן לסירוב .
ואז שאלה עם ראה את עוז ,
״הוא בג׳יפ הלבן שם״ השומר הצביע.
ליה רצה במהירות אל הג׳יפ , היא לא האמינה למראה הבחורה הרוכנת מעל גופו של גבר , סקס באוטו ? באמת ?.
היא ניסתה למצוא את עיניו של עוז , שהיו כל כולן בבחורה שהיתה מעליו .
עוז כמעט והגיע אל אחורי החזיה של מאי , שכבר פתחה את כפתורי המכנס שלו , מעבירה את ציפורניה על חזהו החשוף , שורטת אותו בדיוק כמו שאהב בעבר.
אך , ברגע הנפלא הזה הם שמעו רעש חזק , ואת דלת המושב שליד הנהג נפתחת .
מאי פלטה צעקת בהלה באוטמטיות , ואז הביטה בהלם בבחורה שעמדה מביטה בהם בהתנשפות.
״עומר נעלם״ פלטה ליה בין הנשימות הכבדות .
עוז הביט בה בהלם , לא מאמין שהיא ראתה את הרגע המביך הזה.


תגובות (2)

פרק מושלם!! תמשיכי!

17/09/2015 06:37

חחח, כל כך מתאים שזה יקרה דווקא לעוז XD
פרק יפה ומשעשע, תמשיכי :)

17/09/2015 07:46
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך