כותבתבליכותרת
קצת חסומה , מקווה שתאהבו ❤️

בלתי נשכחים – פרק 4

כותבתבליכותרת 09/09/2015 835 צפיות 2 תגובות
קצת חסומה , מקווה שתאהבו ❤️

״היום הם מארגנים מסיבה כיתתית , חשוב לי מאוד שתהיו ערנים לכל תופעה מוזרה . זה יכול להיות סמים , אלכוהול , מכות , כל דבר כזה .״ המנהלת ירתה את המילים בבת אחת,וליה ועוז הרגישו שניהם פחד וחשש.
ליה נעמדה מול המראה כשהיא מודדת שמלה אחר שמלה , לבסוף היא החליטה על שמלה כחולה וקצרצרה שחשפה את רגליה הארוכות כרגיל , היא חשה קצת נבוכה ללכת למסיבה של נערים הקטנים ממנה ב4 שנים,אבל זהו תוקף היותה מדריכה.
עוז הסתובב ברחבי הפנימיה כשהוא מדבר עם אימו בפלאפון , רוני התקרבה אליו כאילו מצפה לדבר איתו , אך הוא היה עסוק מדי בשיחה שבקושי הבחין בה.
רוני התעקשה ונעמדה מול עוז , היא הבחינה בלסת המחודדת שלו,ואת עצמות הלחיים שהודגשו בכל פעם שמעט לחץ היה על פניו , היא הרגישה איך פעימות ליבה מתגברות מפעם לפעם , היא התאהבה במדריך שלה .
עוז ניתק את הטלפון שהוא מבחין ברוני שעומדת מולו ,
״משהו דחוף רוני?״הוא שאל , כשמחשבותיו משוטטות אל מקום ילדותו , אל הבחורה שאהב במשך נעוריו , שעכשיו מגיעה לביתו ומבקשת לפגוש אותו.
רוני החליטה ללכת על זה , היא תאמר לו את מה שהיא מרגישה , היא תיהיה אמיצה.
״אני …״ היא שיחקה בקצוות השיער הבלונדיני.
עוז הביט בה בסקרנות , הוא לא הבין למה היא מושכת את המילים .
״אני חושבת שהתאהבתי בך״ היא פלטה לבסוף , המומה מהאומץ שתקף אותה.
עוז הרגיש איך כל גופו נחלש , הוא רצה לקבור את עצמו בתוך האדמה , תחושת חסר השליטה שאותה כל כך שנאה הדהדה מול עיניו , כל מה שראה זה רק פיטורים מהעבודה.
״אני , אני מצטער אם הטעתי אותך באיזה שהוא אופן , אבל את חניכה שלי , אין לי שום כוונה לפתח קשר אינטימי ורומנטי עם אחת מהחניכות ״ הוא אמר ורוני הרגישה איך ההשפלה נזרקת עליה כמו כדור כואב .
״את חושבת שאולי אם אקח ממך מרחק זה הדבר הנכון?״הוא שאל לבסוף , הכל יצא לו כל כך קר ומרוחק , הוא הרגיש איך הוא פוגע בה , אבל הוא תמיד היה כזה , כל כך טכני ואגרסיבי , לא היה לו את חוש ההבנה , והרגישות , הוא תמיד פעל על פי הספר.
רוני לא הביטה בו לשניה , ראשה היה מוטה למטה שיערה היה על פניה , הסתיר את העבודה שהדמעות זולגות על לחייה.
״רוני אני מצטער זה לא בכוונה לפגוע בך״ הוא אמר .
רוני הרימה את ראשה מרגישה איך כל גופה משותק והיא בקושי הצליחה לפלוט את צמד המילים .
״תתרחק ממני״ .
היא זינקה במהירות לריצה מהירה אל חדרה , מקווה שליאן לא בחדר כדי שלא תציק לה עם שאלות מיותרות.
ליאה קיבלה שיחה מעוז , הוא ביקש שיפגשו חצי שעה לקראת המסיבה הדרכה בנוגע למשהו.
היא תהתה מה זה כבר יכול להיות , ורוני נגעה בשניה במחשבותיה.
עוז עמד כשהוא כבר לבוש בצורה חגיגית למסיבה , הוא עמד עם ידיים בכיסים מרגיש נבוך מכך שליאה תחשף לכך , הוא יוצא לוזר?.
רוני נעמדה מול המראה , היא התלבטה אם זה הוא המעשה הנכון לעשות , תמיד שמעה על בנות בפנימיה שעושות את זה , ובסרטים , היא העבירה את המספרים על העור , חשבה שזה עדיין פזיז מדי ומוגזם לחתוך את הווריד .
היא עצמה את עיניה כשתחושת הקור השורפת של הדם הזולג על ידה הלבנה והצחה הופיעה.
היא שטפה את ידה מיד , כשהדמעות זלגו איתה בצורה מידית , הדחיה של עוז גרמה לה להרגיש מלוכלכת כמו בכל פעם שנער שחיבבה דחה אותה כי ידע על כך שהיא נאנסה , עוז לא דחה אותה בגלל עניין המדריכות , הוא דחה אותה כי היא הגעילה אותו , כי מישהו נגע בה, חשבה לעצמה.
ליה נעצבה בשביל רוני וגם קצת בשביל עוז כשסיפר לה על הסיטואציה ,
״יכלת לעשות את זה קצת יותר עדין״ היא אמרה נזהרת במילותיה ״אבל עדיין עשית את הדבר הנכון.״
עוז נאנח ״בבקשה תדאגי לה,הילדה הזו נכנסה לי ללב״ .
אולי קצת מדי?חשב לעצמו.
רוני ישבה בפינת החדר החשוך עם המוסיקה הקולנית , היא הביטה בשמלת המיני הצמודה שלבשה , למען האמת היא שנאה את השמלה הזו , היא הבליטה את גופה בצורה כל כך כל כך ברורה שתמיד פחדה לשים אותה , אבל היום היתה לה מטרה אחת , לפתות את עוז , להוכיח לו שהגוף הנגוע והאנוס שלה לא מגעיל , לגרום לו להסתכל עליה ולחשוב שהיא בחורה סקסית ולא נערה פשוטה .
היא לגמה מבקבוק ה״מים״ שעבר מנער לנער כשהיא עוצמת את עיניה , היא נזכרה בהשפלה של עוז ואחריה בהשפלות שבאו לפניו,כל בחור כזה שדחה אותה גרם לה לשוב אל הזכרונות הארורים , אל הלילות שבהם לא נרדמה אחרי שאביה עזב את חדרה , הלילות שבהם חשה מלוכלכלת , הלילות שדיממה , וחכתה לבוקר שילך לעבודה והיא תכנס להתקלח כל כך חזק עד שכל גופה יהיה אדום , רק כדי להוריד את תחושת הלכלוך .
היא לא שמה לב שבתוך כל הזכרונות היא סיימה את כל הבקבוק של השתיה החריפה , היא כיווצה את עיניה לטעם המשקה השורף והניחה את בקבוק הוודקה בתחפושת בקבוק המים על השולחן ,
״למה לא השארת לי קצת ??״ נערה צווחנית התלוננה ,
אך רוני הרגישה איך הראש שלה מסתחרר והיא רוצה לרקוד ולפרוק הכל,
היא רצה אל הרחבה כשהיא מלאה בנערים ונערות רוקדים , היא נעמדה על שולחן והחלה לרקוד ריקוד חושפני , היא הזיזה את גופה הרזה והחשוף כל כך , היא הביטה בעוז שנכנס אל המסיבה , ליבה התכווץ בצורה אימתנית , היא החלה להגביר את קצב הריקוד שלה , כשהיא מענטזת ומנערת את שיערה בצורה מושכת תוך כדי , קריאות הבנים הצעירים שנלהבו מהריקוד של הנערה האבודה רק עודדו אותה להמשיך , היא הביטה בסקרנות בעוז שלחש באוזניה של ליה משהו והיא הבחינה בליה מתקדמת אליה …


תגובות (2)

מתההה עליייך!!!!! תמשיכיייי מושלמת אחת!!! הלוואי שלי היו יוצאים פרקים יפים כל כך. (רב הזמן לא יוצא *נבוכה*)

09/09/2015 17:45

*שנא
הוא אמנם יצא קצת קר, אבל אני באמת חושבת שהוא עשה את המעשה הנכון..
משהו בקריאה הציק לי טיפה, המעבר בין דמות לדמות.. (אני לא ממש מצליחה לשים על זה יד…)
בכל מקרה, תמשיכי =]

09/09/2015 20:13
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך