בלודי טאון – פרק 2

Alaska 24/05/2014 641 צפיות 2 תגובות

״אז איך אני אמורה לעשות אתזה?״ ג׳אז שאלה והתיישבה על הספה,פרשתי מפה של העיירה על שולחן הקפה שעמד בין הספה לספה נוספת והתיישבתי ממול לג׳אז ״טוב אז תקריאי את זה״ נתתי לה דף קטן שהיה כתוב עליו הכישוף,״אוקי.. אז ככה עושים לחש מאתר אה?״ היא אמרה ונשמעה לחוצה ועברה עליו עוד פעם,נשכתי את היד עד שירד לי דם וטיפטפתי על המפה,ג׳אז הסתכלה עלי באי-נוחות,״תתחילי״ אמרתי לה, היא החזיקה את הידיים מעל המפה ולחשה את הכישוף,הדם שלי התחיל לזוז על המפה אבל הוא לא עצר,הוא פשוט נע על המפה עד שהכתים את כולה ונגמר, ״זה טוב״ ג׳אז שאלה
״לא,הערב יש ירח מלא״ אמרתי וקמתי,סידרתי את החצאית שלי והלכתי למטבח ולקחתי שקית דם מהמזווה,״אז מה תעשי״ ג׳אז שאלה
״נצטרך למצוא מכשפה טובה,בלי להעליב״ אמרתי
״לא נעלבתי,אבל את תלמדי אותי נכון?״ היא מילתה לעצמה כוס מים
״ברור״ אמרתי והסתכלתי מהחלון הגדול במטבח ״כדאי שתלכי עוד מעט הירח עולה״.
כל עצם בגוף שלי נשברה כשהירח האיר על גופי,עד שהפכתי לזאב, רצתי ליער, פשוט רצתי
ראיתי דמות ביער זו היתה נערה גובהה וחיוורת עם שיער שחור,היא לבשה שמלה כחולה שהיתה קרועה והרגליים שלה היו שרוטות,זאת הייתה סאם,רציתי להרוג אותה כי היא יודעת שאני זאת שהרגה את כל התלמידים מבית הספר לפני שהספקתי לקפוץ עליה זאב אחר קפץ עלי,היתה לו פרווה בצבע חום כהה ועיניים ירוקות הוא נהם עלי וסאם התחבאה מאחוריו, מאחורי סאם הגיע עוד זאב הפרווה שלו הייתה שחורה והיה לו פס לבן בצורת ברק על המצח וכנראה שהוא גם רצה להרוג את סאם, אני והזאב השחור הסתכלנו זה על זה והתחלנו לרוץ אחריהם והתחרנו מי יגיע אליהם ראשון.
סירנות של משטרה העירו אותי, הם היו רחוקות אבל שמעתי אותם טוב, שכתבי עירומה על האדמה ביער, כשהארי שוכב מולי גם עירום, הוא התעורר גם מהסירנות, הסתכלתי מסביבנו והיו שם חלקי גופות ואוהל הרוס וציוד מחנאות ״מה קרה פה״ הארי שאל עם קול ישנוני ״אנחנו״ עניתי ״קח תלבש אתזה״ זרקתי לו חולצה,טרנינג ונעלי ספורט שהוצאתי מהתיק של אחד המטיילים שהרגנו ולבשתי גם חולצה,מכנס קצר ונעלי ספורט של מטיילת אחרת, ״פשוט תזרום״ אמרתי לו,הניידת התקרבה אלינו ושני שוטרים גבוהים יצאו ממנה, ״מה קרה פה״ אחד מהם שאל ״אני וחבר שלי יצאנו לעשות ריצה וראינו את המחנה הרוס אז התקרבנו ומצאנו את כולם מתים״ אמרתי והארי התקרב אלי,״ראינו גם דמות כזאת של זאב שהתרחקה״ הארי אמר ״בסדר,תחזרו הביתה נערים בגילכם לא אמורים להסתובב בחוץ כשיש חיה שהורגת אנשים״ השוטר אמר והתקרב לגופות, אני והארי הלכנו משם ״אז את אשת זאב״ הארי אמר כשהתקרבנו לבית שלי, ״בערך״ אמרתי ״מה זאת אומרת״ הוא שאל ונעצר, לא עניתי והמשכתי ללכת, עצרתי והסתובבתי אליו ״זה אומר בערך״ אמרתי והלכתי הביתה.


תגובות (2)

תמשיכי!
וקראת את גוני?

24/05/2014 14:57

תמשיכי!

24/05/2014 15:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך