Dana
דמפריים - גילתי שיש באמת מושג כזה ורישל מיד לא המציאה את זה . זה יהיה סיפור אחד הטובים שכתבתי , באמת הרעיונות שלי לא נגמרים ואני מבטיחה לכם שזה יהיה סיפור ארוך עם הרבה פרקים . הרבה מלחמות , אהבות , בגידות ושברון לב . אני מנסה בפעם הראשונה לעשות כימיה הפוכה בין שתי הדמויות הראשיות שלי , נראה עד לאן זה יגיע .

בלאד : השקרים של לוס – הקדמה + הרשמה .

Dana 19/06/2014 1460 צפיות 6 תגובות
דמפריים - גילתי שיש באמת מושג כזה ורישל מיד לא המציאה את זה . זה יהיה סיפור אחד הטובים שכתבתי , באמת הרעיונות שלי לא נגמרים ואני מבטיחה לכם שזה יהיה סיפור ארוך עם הרבה פרקים . הרבה מלחמות , אהבות , בגידות ושברון לב . אני מנסה בפעם הראשונה לעשות כימיה הפוכה בין שתי הדמויות הראשיות שלי , נראה עד לאן זה יגיע .

בעולם שלנו קיימים שני תושבים , הראשון הוא בני האנוש החיים והשני הוא הערפדים בני האלמוות . ברחבי העולם קיימות שלוש ממלכות של ערפדים , כול ממלכה מורכבת מנציגות ערפדים היושבת בה יחד עם נציגות בני אנוש הנקראים ' שומרי הערפדים.'
אני נולדתי בממלכה הראשית , ממלכת 'בלאדליינס' , בה חיים נערים ונערות אנושיים שמתפקידם להיות שומרי הערפדים . בכול יום הם מתאמנים בוקר וערב יחד עם מאמנים ערפדים בשביל לשמור על כושר גופני .
בעולם קיימים רק שלוש דמפרים** בעלי כוחות שליטה בדם , בכול ממלכה קיים הנציג שלה .
אני הנציגה של בלאדליינס .
באחד האימונים שלי לא הצלחתי לשלוט בכוחות שלי וכמעט גרמתי לרצח של תלמידים ומאמנים , נציגות הערפדים ונציגות בני האנוש החליטו פה אחד לגרש אותי מהמלכה , וכשהלכתי לספר את מה שקרה לי לחבר שלי , גראגורי , מצאתי אותו שוכב עם החברה כי טובה שלי מאיה .
ברחתי מהממלכה לתמיד .

שלוש שנים לאחר מכן נוסדו ארגונים של ציידי ערפדים שרודפים אחרי כול הערפדים שפוגעים בבני האנוש , אני ושתי חברות שלי הדמפריות האחרות שגורשו גם הן מהממלכות שלהן עומדות בראש ארגון ציידי הערפדים הגדול ביותר .

מה יקרה אם ממלכת בלאדליינס מבקשת את עזרתם של הארגונים לעזור להם נגד מלחמה שמתקרבת ובאה ? ומה יקרה אם שומר הערפדים החזק ביותר שמנסה לצוד אותי במשך שלוש שנים הוא האחראי האבטחה שעובד איתנו ? בשביל הסכם הזה אני הצטרך לסלוח , האם אני באמת הצליח לסלוח לאנשים היחידים שגירשו אותי בזמן שהכי הייתי צריכה אותם ? את זה עוד אני הצטרך לגלות .

אני צריכה עוד מספר דמויות :
שם ושם משפחה:
גיל :
מראה :
אופי :
ממלכה ( בלאדליינס / אלאדור/ סרינה ):
טירון ( צייד ערפדים ) / שומר ערפדים :
אם טירון , למה הוא גורש מהממלכה :
אם שומר ערפדים , למה הוא הפך לשומר ערפדים :
אני צריכה שתי דמויות ראשיות בשם קיילה וליאה , אין לי רעיון לשתי הדמויות האלו .


תגובות (6)

ידעתי שזה קשור לאקדמיה לערפדים איכשו ~
מתה על ערפדים ^^ כתבתי כמה סיפורים עליהם לא באתר.. נשמע מעניין..
והנה דמות.
שם: ליאה מלקיס
גיל:17
מראה: שיער אדמוני וחלק, שיערה עובר מעט את הכתף. היא נערה גבוהה וחטובה, ממוצעת גילה. עצמות לחייה מאוד בולטות, אך זה רק גורם לה להיראות יותר יפיפיה .עיניה בצבע חום קפה, אשר סוחפות אותך .מרבה ללבוש בגדים שחורים.
אופי: אסטרטגית,חכמה, מהירה, יצירתית, אדישה מאוד, לא חשוב לה מאף אחד אלא אם כן היא מכירה אותו הרבה זמן, מתקשה להתחבר, הזכרתי כבר אדישה (?)
ממלכה: סרינה
טירונית (ציידת ערפדים)
רקע- היא גורשה ממלכתה בגלל כוחותיה.היא מרדה עם אביה בממלכה ולכן גורשו ועד היום מסוכן לה. אביה נפטר. ואמה נשארה בממלכה. היא חברה מאוד טובה של גיבורת הסיפור, והיא כמעט היחידה שמחוברת אליה.היא בסך הכל אדישה לחיים מאותו הטרגדיה, ולא מראה את געגועיה העזים לאביה.היא הקימה עם כמה נערים את הארגון הזה כנקמה, אך אטאט הצטרפו אליו יותר ובינהם כם דוברת הסיפור.

מקווה שאהבת ~~
אם צריך עוד דמויות, אני כאן (:

19/06/2014 14:55

נשמע ממש טוב!
נותנת לך את קיילה
שם: קיילה מוזאייק
גיל:20
מראה: גבוהה, חיוורת מעט, עיניים כחולות צלולות כמו מי אגם, שיער שאטני, נמשים דהויים על אפה ועל קצת מלחייה, פה אדום קטן ומושך שהיא נוהגת לנשוך כשהיא מתוסכלת או בבעיה, מבנה גוף בריא (מלאה במקומות מאד נכונים איף יו נו וואט איי מין) ומעט שרירי, אצבעותיה דקות וארוכות.
אופי: היא מאד מסוגרת, היא לא תראה איך היא מרגישה ונראית אדישה מאד לפעמים, היא מאד נאמנה, כשממש מעצבנים אותה היא יכולה להתפרץ ואז מסוכן להיות לידה (היא דמפריית), כשהיא מחבבת מישהו היא נהיית כולה מגושמת ומתחילה לגמגם, היא לא אוהבת לקבל מחמאות כי רגילה שהיו משפילים אותה בבית (יש לה אח ואחות שגדולים ממנה) למרות שהיא אדישה היא מתאבת בקלות, היא דבקה למטרה ולא תפסיק עד שהיא תסיג אותה ולסיום היא מאד חכמה.
ממלכה: אלאדור
דמפריית
רקע: גורשה מפני שאחיה הגדול הציק לה בזמן האימונים והיא כמעט הרגה אותו, הוריה גירשו אותה מהממלכה כי הוא יורש העצר. מאז היא מסתובבת עם ליאה והדמות הראשית.
מקווה שהיא בסדר ושתיקחי ^-^

19/06/2014 15:24

אני רוצה דמות תשמרי לי אני יעלה

19/06/2014 18:38

אני רוצה להיות היורשת של בלאדליינס
שם קייטלין ואן ווילאמס
היא היורשת מה שהיא לא רצתה בכלל בגלל שהיא שונאת להיות מפונקת ונסיכה כי היא צריכה להתנהג בהתאם ולדבר מנומס רוצה חיים פשוטים ובגלל זה שהיא בך הנסיכה לא נותנים לה לעשות כלום הייתה חברה טובה בעבר של הדמות הראשית
יש לה כוחות חזקים היא אוהבת להשתעשע בבני אנוש בגלל שהיה אחד ששבר לה את הלב מאורסת למישהו שהיא לא מכירה ההורים שלה מקפידים איתה יותר מידי ולכן היא אוהבת לשבור את החוקים חוצפנית עצבנית יפה וכובש יש לה שיער בלונד ועיניים כחולות משתנות לאדום שהיא כועסת יש לה גוף שווה כמו לכל ערפד יש לה שומרי ראש למרות שהיא לא צריכה היא חברותית אוהבת להתווכח ולעשות הכל בעצמה

19/06/2014 18:50

וואייייי את מתחילה סיפור חדש , אני מחכה לפרק השני , ממש אהבתי את הרעיון :)
הלוואי עלי גם כמוך לכתוב פנטזיות זה ממש קשה .

20/06/2014 18:24

ארינה סקיילרין , גיל 20 שיער בלונדיני פלטינה ארוך, עיניים ירוקות חתוליות , גבוה, רזה, ריסים ארוכים וצפופים
נחושה לא מוותרת בקלות נלחמת על הנשימה האחרונה שלה, צינית, רעה שצריך, לא שוחכת, נוטרת טינה
ממלכה: סרינה
ציידת ערפדים – גורשה בגלל שרצחה בטעות
מקווה שזה מספיק

21/06/2014 15:03
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך