1Selenator
2 תגובות ממשיכה :)
ככל שיהיו יותר תגובות אני ימשיך יותר מהר , וסליחה שלא העליתי כמה ימים אני לא הייתי בבית..

אליסון בשבילך – פרק 2

1Selenator 24/09/2013 688 צפיות 2 תגובות
2 תגובות ממשיכה :)
ככל שיהיו יותר תגובות אני ימשיך יותר מהר , וסליחה שלא העליתי כמה ימים אני לא הייתי בבית..

הלכתי במסדרון השומם נהנית מהשקט והשלווה שעוברת בי כרגע , אין כמו רגע שאתה רק עם עצמך, אני חושבת שאני היחידה שמבינה את עצמי לפעמים .
אני אוהבת את היחס אבל ללא ספק גם את הבדידות איך אומרים "הבדידות הוא מקום יפה לבקר בו אך נורא לגור בו"
הוצאתי מהתיק שלי את הטלפון שלי שאוזניות כבר מחוברות למקומן ואני מניחה אותם באזוניי.
הלכתי לפינה השקטה שלי בבית הספר , מאחורי אולם הספורט בדרך כלל אף אחד לא מגיע לכאן.

לאחר זמן ממושך של הנאה בה האזנתי למוזיקה וחשבתי על כל צרותיי קמתי חזרה לשטח הבית ספר , עכשיו הזמן לשיעור השני, "מתמטיקה", אנשים חושבים שאני מטומטמת אבל אני ממש לא אולי אני נותנת את הרושם הזה אבל אני לא , אני בכיתה מוגברת (מצטיינת) ואני כמובן בהקבצות הגבוהות.
נכנסתי לכיתה המיועדת לי בזמן והתיישבתי במקומי.
לידי לא ישב אף אחד , הבנות לא איתי באותה כיתה.

"בוקר טוב" בירכה אותנו המורה והתחילה את השיעור הזה.
הדלת נפתחה ומתוחה צץ לו המנהל כמו תמיד , " אליסון " התחיל לומר
"אני מכירה את הנוהל" סיננתי מבין שפתיי וקמתי ממקומי הולכת למקום השני הכי שנוא אליי בעולם , המזכירות.

"היי אליסון, מה שלומך?" שאלה אותי המזכירה בחביבות שכמובן היא מחויבת אליה
"מעולה" אמרתי בציניות והתקדמתי לחדר המנהל שבדרך אני מבחינה בילד שבחיים שלי לא ראיתי , כנראה חדש.

"אז את יודעת מה מביא אותך לכאן?" שאל המנהל שמח מהעובדה שאני כאן , אוח אני שונאת את המשחקים האלה
"לא , אני לא יודעת" אמרתי בעצבים
"את בטוחה?" שאל בצורה מעצבנת להחריד
"אני לא יודעת פשוט תדבר כבר" ירקתי בבוז
"בסדר, בסדר" אמר נכנע , מפגר.
"שמעתי מה קרה בשיעור הקודם" אמר והביט בי ברצינות, זה מחזיק אותו כל ההצגות האלה.
"ומה אתה רוצה ממני?" שאלתי
"גברתי הצעירה תשמרי על שפה נאותה" רטן
"וואטאבר, סיימנו כאן?" שאלתי בעצבים
"לא , ואת תשמרי על הפה שלך " חזר שנית על דבריו ואני פשוט הרכנתי את פרצופי , אין לי כוח אליו יותר.
"את הולכת להשאר כל יום אחרי בית ספר לעזור בעבודות שונות עד שאני יחליט שזהו" אמר שמח ומרוצה
"לא נראה לי" אמרתי בצחקוק
"לא שאלתי מה נראה לך , קבעתי עובדה" אמר ברצינות
"סוריי אבל יש לי תוכניות היום" צחקקתי
"אז תבטלי אותם פה סיימנו" השיב בחיוך שגרם לי לעצבים וסימן לי לצאת עם ידיו.
קמתי ממקומי פתחתי את הדלת ויצאתי בעודי ממלמלת " אנחנו עוד נראה לגבי זה"..


תגובות (2)

תמשיכי סיפור מושלם

25/09/2013 15:59

תודה רבה :)

27/09/2013 05:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך