לירון גומז
תגידו לי מה צריך לשפר ומה טוב , והכי חשוב מקווה שאהבתם.

איפה את? פרק 3 , בבקשה תקראו ותגיבו.

לירון גומז 06/01/2014 580 צפיות אין תגובות
תגידו לי מה צריך לשפר ומה טוב , והכי חשוב מקווה שאהבתם.

"טוב אנחנו נחזור לחווה" אמרתי ,
"כן טוב לין תודה, אם תשמעי עוד משהו תודיעי לי" רוי אמר לה.
אני ורוי יצאנו מביתה של לין , הלכנו לכיוון החווה , כשהגענו לחווה ראיתי את מייקל יושב על הספסל שם.
מייקל הביט בנו וקם ניגשנו אליו ,
"ניקול מחפשת אותך אתה יודע את זה" אמרתי לו,
"כן אני יודע" הוא אמר לנו.
היו לו עיניים אדומות מדמעות ,
"מה קרה שברחת"? רוי שאל אותו.
"טוב אז ככה הייתה לי חברה שרון , שרון היא בת 15 שהיא התנדבה במשטרה , זה מין פרוייקט כזה שהיה לה בפנימייה , בקיצור שרון סיפרה לי על האבא שלך שהוא מארגן משחקי פוקר , ושהוא שייך לשוק האפור. כשהיא גילתה שהוא רצח מלא אנשים , ושהוא ארגן משחקי פוקר היא רצתה לספר את זה למשטרה אבל איזה יום אחד רצחו אותה בגלל זה , אני עוזר לאחותי להשיג את כל המידע עליך היא לא יודעת שזה אני , וגם יש לי חבר שהוא גר פה בן , הוא גם עזר לי רוב הזמן , ואני יישן אצלו" מייקל ענה בבכי.
"אני לא מאמין שזה אבא שלי" אמרתי,
"תקשיב אחי , יש עוד משהו ואני לא רוצה להגיד אותו" מייקל אמר,
"מה"? שאלתי אותו בקול מודאג,
הוא הוציא מהכיס שלו מסמכים שכתוב שם , ששרון השיגה ראיות לזה שהוא רצח את אמא שלי , ואפילו על האקדח היה טביעות אצבע של אבא שלי.
"אני הבאתי את זה לך כדי שתחליט מה לעשות עם זה" מייקל אמר לי.
אני לא ידעתי מה לענות באותו רגע זה אבא שלי , אני לא רוצה לדאוג לזה שהוא יישב בכלא , אבל מצד שני הוא פגע בהרבה אנשים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך