איפה את? פרק 2
אחרי שלושה חודשים.
אני החלטתי לנסות לחפש את ניקול , לא אמרתי שום דבר לאבא שלי על ההודעה קולית , כדי שלא יחשוד בינתיים הוא חושב שאני לא יודע והכל בסדר . דיברתי את ידידה טובה שלי לין , לין וניקול היו חברות טובות מאוד , אז לין הבטיחה שהיא תעזור לי למצוא אותה כי היא מאוד מתגעגעת אליה . לין אמרה לי שהיא מנסה להתקשר אליה אבל הפלאפון שלה לא זמין .
וגם רוי חבר טוב שלי ממש כמו אח שלי אמר שהוא יעזור לי , להשיג מידע כי אבא שלו עובד יחד אם אבא שלי.
אני ורוי יצאנו לרכוב על הסוסים , גם אנחנו מתנדבים בחווה זה ממש כיף סוסים מזכיר לי את הילדות כי תמיד, שההייתי קטן רציתי סוס , רק בגיל 14 אבא שלי קנה לי את הסוס סער . גם לרוי קנו סוסה בגיל 14 קוראים לה משי היא לבנה כזאת , ושלי סער חום כזה פוני שחור .
אחרי שסיימנו לתת אוכל לסוסים לין התקשרה לרוי .
"מה" רוי אמר לה,
"טוב אני אספר לו הוא נמצא פה לידי ביי" רוי אמר לה אחרי כמה דקות.
"תקשיב אחי לין הזאת מלכה , היא קיבלה מכתב מניקול" רוי אמר לי,
"מה" אמרתי לו.
וואו אני ההייתי פשוט מופתע ושמח , וחוץ מזה למה היא שלחה ללין ולא לי, קצת התבאסתי מזה .
"מה כתוב שם"? שאלתי את רוי בקול מסתקרן,
"לין לא פתחה אותו כי היא רוצה שאנחנו נפתח אותו ביחד , וגם כתוב את השם שלך על המכתב" רוי ענה לי.
"טוב בוא נילך ללין" אמרתי לו.
אני ורוי רצנו לכיוון הבית של לין אחרי כמה דקות אחדות הגענו לבית של לין , לין פתחה לנו את הדלת ולקחה אותנו לחדר שלה , היא הביאה לנו עוגיות שוקולד שאמא שלה הכינה. אני נשמתי עמוק , ופתחתי את המכתב.
"לגסטין אהובי ,
אני מצטערת על זה שלא ביקרתי אותך , אני חייבת לספר לך משהו .
גיליתי שאתה יודע על זה שאבא שלך אירגן שאני יעבור דירה, כפי שאתה יודע אין לי אבא רק לפני כמה ימים יצא לי לגלות שאבא שלי חייב לאבא שלך הרבה כסף , אבא שלך איים על אמא שלי . אז רק שתדע שלא עברנו עיר עברנו רק שכונה , וכל הסיפור על הכסף היה כיסוי , אני מצטערת ששיקרתי לך . ומייקל נאבד לנו , הוא למעשה גילה לפניי שאבא שלך קשור לזה . אני כבר שבועיים מחכה למייקל שאולי יבוא לבית בחזרה אבל זה לא קרה , אני מרגישה שאני נמצאת לבד בכל הסיפר הזה אין אם מי לדבר , אמא שלי עסוקה בעבודה שלה . אז אני עוד מעט יבוא לראות אותך, ואת לין ורוי. אני מתגעגעת אליך ואם אתה רואה את מייקל תגיד שחיפשתי אותו , ואני שלחתי את המכתב ללין כי פחדתי שאבא שלך ייראה אותו.
אוהבת אותך ניקול."
זה מה שהיה במכתב ההייתי בהלם , ואיך היא יודעת שגיליתי על אבא שלי . מאוד שמחתי מהעבודה הזאת שאולי בקרוב נפגש.
"וואו" לין אמרה .
"טוב חייבים דבר ראשון למצוא את מייקל , אולי הוא יכול לתת לנו פרטים על ניקול ועל כל הסיפור הזה, אולי הוא יודע משהו" רוי אמר לי.
רוי צודק הוא היחיד שיכול לעזור לנו , אולי הוא יודע עוד דברים.
"טוב אנחנו נחזור לחווה" אמרתי ,
"כן טוב לין תודה, אם תשמעי עוד משהו תודיעי לי" רוי אמר לה.
אני ורוי יצאנו מביתה של לין , הלכנו לכיוון החווה , כשהגענו לחווה ראיתי את מייקל יושב על הספסל שם.
תגובות (0)