לירון גומז
מקווה שאהבתם

איפה את ? פרק 1

לירון גומז 06/01/2014 555 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם

לפני שלושה חודשים.
עוד מעט אני הולך לניקול , בינתיים אני אוכל ארוחת בוקר , האווירה בבית מגעילה ואני יודע למה , כי סיפרתי לאבא שלי שאני התאהבתי בניקול ואני לא יכול לעשות לה את זה, הוא התעצבן נורא. אכלתי את קורנפלקס עם החלב . אבא לקח לחמנייה עם גבינה צהובה ועשה טוסט הוא הסתכל עליי במבט עצבני . אני יכול להבין אותו הוא שלח אותי למשימה ואכזבתי אותו , אבל אני התאהבתי בניקול אני לא יכול לעשות שום דבר נגד זה הלוואי והוא היה מבין אותי.
הלכתי להתלבש שמתי ג'ינס שחור ארוך וחולצה לבנה של פומה ונעליים של סניקרס ג'ינס שומברה.
סידרתי את הפוני עם ווקס.

והלכתי לכיוון הבית של ניקול , אחר דקות אחדות ראיתי את ניקול אם אח שלה סוחבים ארגזים לתוך משאית של ההובלה , "מה זה"? שאלתי אותה,
"אנחנו נאלצים לעבור דירה , אל תדאג אני יבוא לבקר אותך תמיד אני אוהבת אותך" היא אמרה לי.
"למה"? שאלתי אותה ,
היא הפנתה את הראש למטה ואמרה : "כי אמא שלי לא יכולה להמשיך לשלם לבעל הדירה סכומים שהם קצת גדולים מהמשכורת שלה".
נתתי לה נשיקה בלחי ,
"ניקול את באה" אמא שלה צעקה לה מהמכונית השחורה שלהם,
"כן אמא" ניקול אמרה לה.
ניקול נתנה לי נשיקה בפה קטנה , "ביי" היא אמרה לי.

התאכזבתי מאוד שניקול עוזבת אבל הרגיעה אותי המחשבה הזאת שהיא תבוא לבקר אותי , זאת ניקול היא תמיד מבטיחה את מה שהיא מקיימת.

אחרי חודשיים:

חזרתי מרכיבה על הסוס שלי סער , באתי הביתה ניקול עדיין לא באה לבקר אותי והיא אפילו לא התקשרה , אבא שלי לא היה בבית ואני ואבא שלי כבר השלמנו הוא אמר לי שהוא מצטער , ושהוא ממש שמח בשבילי שמצאתי אהבה ושאני מאושר. אבא בטח בעבודה עם ירון השותף שלו. לחצתי על הכפתור בטלפון שיראה לי אם יש הודעות קוליות , יכול להיות שאולי ניקול תשאיר לי .
"היי פולי יצאת מה זה גבר ששלחת את ניקול ואמא שלה לגור בעיר אחרת , ככה עכשיו הבן שלך יעזור לנו" שמעתי איזה קול של בן אדם אומר.
רק ההודעה הקולית הזאת הייתה , אני שונא את אבא שלי על זה , הוא כנראה לא שמח בשבילי שאני מאושר . דיי אני לא רוצה להיות איתם יותר לא רוצה לגנוב לא רוצה להרביץ סתם לאנשים שחייבים לאבא שלי כסף לא רוצה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך