איך התאהבתי בו (סיפור על ואן דיירקשן) פרק 9
מנקודת המבט של אור:
חזרנו הביתה מהקניות. נכנסתי לחדר ואז קיבלתי הודעה משון. החבר שלי.
פתחתי את ההודעה ״תקשיבי אור, אני לא חושב שזה היה זה כבר מההתחלה מצטער״ התחלתי לבכות הרגשתי באותו הרגע לבד, הרגשתי שאין מסביב אף אחד ורק אני שם בחלל שחור וריק עומדת אהבתי אותו מאוד! למרות כל מה שהוא עשה לי! איך הוא יכול להיפרד ממני ככה?!? ידעתי שהייתי צריכה להיפרד ממנו קודם אולי עכשיו היה לי יותר קל להתגבר! אין לי מושג איך אני יוצאת מזה?!?!
ואז עדי נכנסה סיפרתי לה מה קרה וששון ניפרד ממני. (פה כל השיחה והבלה בלה בלה אבל אני לא רוצה לכיתוב הכל כדי שלא ישעמם) ירדתי למטה מוכנה ללכת ליראות את הלהקה הדבר היחידי שאני אוהבת בינתיים את ואן דיירקשן. כשההורים שלי נפרדו הם עזרו לי לעבור את התקופה הזאת יותר מעדי יותר מרון יותר מכולם ומהנחמות שלהם. השירים שלהם נתנו לי הרגשה שאני באמת מישהי שווה גם עם ההורים של מתגרשים וגם ם אני נקרעת בין שני עולמות. הכל לטובה..
יצאנו החוצה וראיתי את הארי כל כך התרגשתי ואז עדי רצה ונישקה אותו עמדתי שם כמו מפגרת חמש דקות. נזכרתי בשון והנשיקות שלו איך אני אהבתי אותו למרות הכל ועכשיו הוא ניפרד ממני כנראה לנצח..
נכנסנו למכונית נסענו במשל עשר דקות והגענו למקום עם מיליוני מעריצות מסביב. נשארנו במכונית רבע שעה עד שכל המעריצות יתפנו אבל אז השומר שלהם בא לעזור לנו לעבור למלון.
נכנסנו כנראה לחדר של הארי הסתכלתי על כולם ואז ראיתי את נייל צרחתי קצת אבל לא ניראה לי שזה הפריע להם… חח…
ישבנו ודיברנו היה מצחיק והיסתכלתי על נייל הרבה, האמת שכמעט כל הזמן. כל הזמן הזה הארי היה הפיבוריט שלי אבל נייל במציאות ניראה הרבה יותר טוב הוא גם מצחיק יותר ומעניין יותר אפילו חכם יותר לא יודעת מיוחד הוא בלט. אבל כשהארי ועדי יצאו מהחדר ראיתי שהמבט שלו השתנה הוא היה מבט אומלל כזה כאילו הארי יוצא עם החברה שלו!!!
באותו הרגע הבנתי שאין סיכוי ושהוא גם אוהב את עדי! כולם אוהבים את עדי! גם ראיתי את המבטים של לואי עליה!..
הרגשתי רע כשהארי ועדי יצאו רק רציתי לדעת על מה הם מדברים ומהם עושים…
מנקודת המבט של נייל:
כשהארי עדי ואור אחותה נכנסו לחדר הרגשתי קצת רע! ואז ראיתי את אור היא ממש יפה חכמה מצחיקה וחמודה אבל אני חייב לדבר עם עדי קודם כדי ליראות עם יש לי סיכוי או רגשות אלייה בכלל!
ראיתי את המבטים של לואי על עדי גם אבל אני בטוח שהוא לא יעשה כלום הוא חבר הכי טוב של הארי מהלהקה!
הארי ועדי יצאו מהחדר יחד וישר הרגשתי כאילו מישהו תקע לי סכין בלב והתחיל לסובב אותו לאט לאט! מה שהכי מוזר לי זה שאני לא מכיר אותה בכלל פשוט היופי והדיבור שלה הם מושכים אותי אליה! בחיים זה לא קרה לי!…
מנקודת המבט של לואי:
כשהארי והחברה שלו נכנסו לחדר אז ישר הסתכלתי על החברה שלו
הארי: חברה תכירו זאת החברה שלי עדי
עדי: היי!!
וואו עדי שמתי לב שמתחילים קצת להסתכל עליי ולהבחין הי שאני קצת בוחן את עדי ..
הסתובבתי ישר והתחלתי לעשות מה שאני הכי טוב בו להצחיק..
ואז ראיתי שהארי ועדי יוצאים ביחד מהחדר ראיתי את נייל המבט שלו היה הרוס כאלו הוא מאוהב בעדי שמונים שנה ואז היא בוחרת בהארי.. חשבתי שאין לי סיכוי איתה בכלל! לא חשבתי שהיה..
ואו לואי מה אתה חושב לעצמך?!?! היא חברה של הארי אתה צריך להבין! אני בחיים לא אעשה את זה להארי הוא גם בוכה בכל שטות!… אבל זה קשה עדיין…
תגובות (6)
מהמם!!!!!
המשך……אולי זה הדבר שינחם אותי:(((((
גם אני אכתוב בסיפורי מפורסמים אוקיי;S
אני אתקן את זה תודה
זה בסדר אם אני עשים את הפרק הבא במפורסמים?
תמשיכי זה ממש ממש ממש ממש יפה וכולם מתאהבים בה אמאלה יאלה תמשיכי כנראה שהיא באמת ממש ממש מושלמת וחמודה אבל היא של הארי!!
כן אבל אני חושבת עם לעשות שינויים אז אני אודיע לכן עוד כמה פרקים עם מי אתן תרצו להיות כי אצלי לאף אחד מהבנים אין חברה בנתיים