אחי האוטיסט-הרשמה+ הקדמה
יש לי אח, הוא אוטיסט, ההורים שלנו עזבו אותנו כשהינו קטנים, כרגע אני בתיכון והוא ביסודי אני נורא לחוצה, ואני משוגעת. אין לי הרבה חברות.
הרשמה:
שם הדמות:
גיל הדמות:
איזה דמות:
תיאוד הדמות:
(צריך גם את האוטיסט וגם את הילדה :) )
תגובות (12)
שם: אליאנה [שמות חיבה: אלי, ליאנה, אנה ואל.] פרקר
גיל: 14 [ זה גיל של תיכון, נכון?]
מראה: שיער בצבע שחור-סגול-כחול חלק וארוך, עיניים כחולות, רזה מאוד מאוד מאוד וגבוהה, משקפיים עם מסגרת אדומה ונמשים.
אופי: משוגעת, מתוקה, היפראקטיבית, בלי הרבה חברות.
רקע: את מחליטה, כי זאת הילדה…. אז את יודעת איך ההורים שלה נטשו אותה.
תודה רבה :) רעיון לאוטיסט יש לך אולי?
לי ניראה לי שיש
אני יתחיל לכתוב עכשיו
:)
שם: בן, אבל אני קוראת לו בולי.
גיל הדמות: 8, כיתה ג׳
איזה דמות: האח האוטיסט.
תיאור הדמות: תמיד שמח אבל לא מצליח להבחין בין הבעות פנים, או להבחין בין נימות של מצבים (אם עצוב, או שמח, בקיצור- איך הסביבה מתרחשת בזמן נתון). הוא רגיש מאוד והוא יאמין לכל דבר, יש לו כמה חברים- גם הם אוטוסטים אבל תמיד מעוניין במציאת חברים חדשים. אנשים לא יודעים בד״כ איך להתנהג לידו אז הם מעדיפים להתרחק ממנו. הוא יעריץ כל אחד שיחייב אליו. הוא אוהב את אחותו כמו את עצמו ואפילו יותר.
נשמע ממש יפה ומעניין תמשיכי!!!!!!!!!!!
שם:דניאל
גיל: שמונה וחצי
הדמות של האוטיסט
מראה הדמות:שיער שחור ועיניים ירוקות יפות דח גבוהה לגילו ורזה
אופי:לא משתלט על עצמו שהוא מתעצבן ומרביץ לכל מי שבסביבה שלו והורס דברים אב חוץ מזה הוא ילד חמוד ונחמד שצריך
אני קראתי את הכותרת ואני כבר מחכה לפרק הראשון!!!!!
אני מאובחנת בסוג של אוטיזם, ויש לי כמה סוגים של אוטיסטים שאני יכולה להעיד עליהם. טוב, אז ככה: הדמות של האוטיסט-
שם: מיכאל. (אוטיסט קלאסי)
גיל: 8.5.
מראה: עינייים חומות, שיער חום, עור בהיר, נמוך לגילו.
תיאור הדמות: ילד חלש, מסכן, שמדוכא כל הזמן ולא רוצה להתקרב אל אנשים. הוא חייב להיות כל הזמן בקרבת אחותו, והיא צריכה לעשות המון בשבילו. הו כמעט לא מדבר, והוא ילד רגיש במיוחד.
דמות האוטיסט: (אספרגר-לי יש את זה!)
שם: נועם.
גיל: 8.
מראה: עיניים כחולות, שיער חום כהה, עור בהיר.
אופי: הוא ילד די שקט, אך ישלו ידע רציני ומעולה במיוחד. בעיקר במתמטיקה. הוא תמיד מנסה לקשור קשרים עם אנשים אחרים, אבל זה אף פעם לא מצליח לו. הוא מדבר, ויש לו אובססיה מטורפת לחלוטין למשהו.
(שלי זה STAR WARS) הוא ילד שלא יכול לפגוע, אך לפעמים יש לו אמירות מאוד לא יפות, והוא די מתנשא מעל כולם. הוא חבר נהדר. יש לו דמיון מופלג, והוא מצייר יפהיפה. הוא יודע שהוא אוטיסט. יש לו חבר טוב מאוד אחד, שהוא תמיד איתו, ומדבר עליו, והוא מדבר איתו "בשפה" משותפת שרק הם מבינים.
ולכול מי שחושב שאוטיסטים הם אנשים מגעילים: הם ממש, אבל ממש לא! אני אוטיסטית מסוג אספרגר, אחי אוטיסט כמוני, ויש לי המוני חברים מאוד מאוד טובים שגם הם אוטיסטים! אני מכירה ילדים אוטיסטים מדהימים!
(אני מכירה כי יש לנו קבוצת גישור) ואני באמת מצפה לפרק הראשון!!!
נ.ב:סורי על החפירה, אני פשוט כל כך קשורה לנושא, ומתעניינת בו.
גיקי סנאטור: סוף.
ובדרך אגב: איך זה שכל האוטיסטים הם בני 8? אפילו אותי אבחנו בגיל הזה! ;)
כל הכבוד , אני רוצה להגיד שאני כותבת את הסיפור הזה בגלל שאני מתנדבת בבית ספר שיש בו כיתה מיוחדת קטנה לאוטיסטים וסיפורי סיפור דומה למה שאני הולכת לכתוב
שם: סילביה סאטור
גיל: 14
מראה: שיער כחול-תכלת [מעברי צבעים], ארוך וגלי, עיניים כחולות-טורכיז כמו של ים גדולות, גבות דקות מאוד, חיוורת, רזה אבל לא גבוהה במיוחד.
אופי: היא פגיעה מאוד, שקטה אבל עוקצנית כשצריך, אוהבת שינויים קיצוניים והדבר מתבטא בסגנון הלבוש הנועז שלה: היא אוהבת שמלות בכל האורכים, הדפסים נועזים, בגדים צבעוניים מאוד וגדולים על מידותיה, עגילים עצומים, צבעים נועזים בשיער, קעקועים לא שגרתיים ועוד.
רקע: הייתה לה אחות ששמה ביאטריס, ביאטריס מתה בתאונת דרכים, מאז הוריה מגוננים עליה בלי סוף, נותנים לה כל דבר שהיא רוצה ומתלווים איתה לכל מקום, הם מעריפים עליה מתנות ואהבה בלי סוף, כל כך הרבה אהבה עד שסילביה לא מסוגלת להחזיר להם באותו המטבע, היא מרגישה רע על כך ופוגעת בהוריה, מורדת בהם ומשקרת להם למרות שהם מנסים רק להתקרב אליה, הם מוכנים לתת הכל בשביל קשר טוב איתה אבל סילביה לא מוכנה לתת להם להתקרב.
היא החברה הכי טובה של אליאנה ומאובחנת כאוטיסטית בעצמה.
תודה לכולם :) בחרתי שתי דמיות – אליאנה (סיפורים מעניינים מאוד123)
נועם (גיקי סנאטור ) בקרוב אני אתחיל את הסיפור :)