אומנויות – פרק 4
פרק 4
*נקודת מבט מילין*
" אממ .. היי " אמרתי כשנכנסתי לחדר , השותפה שלי כבר היתה שם – היא היתה גבוהה עם שיער ארוך וחום , נראת נחמדה . היא חייכה אלי ותלתה עוד ציור על הקיר שליד מיטתה , הנחתי את התיק בפינת החדר והחלפתי את מדי בית הספר לבגדים יום-יומים : ג'ינס טישרט וכפכפים .
" הו , סוף סוף הצלחתי לתלות את הציור הזה !!!! סליחה שלא הצגתי את עצמי , אני זואי ואני מכיתת הציור , איך קוראים לך ? "
חייכתי אליה וישרתי את התמונה שהיא תלתה לגמרי עקום " היי זואי , אני מילין , וכיתת הצילום "
" צילום ?! מגניב ! אז גם לך יש כמה תמונות מגניבות לתלות נכון ?! " היא התחילה לחטט בתיק העבודות שלי , צמרמורת עברה בגופי " ואו זה מהמם ! וזה ממש מדהים ! אני תולה את זה !! "
" לא !!! אל תתלי !! " אמרתי כשראיתי את הפטיש מתקרב במהירות לתצלום " אמ .. אני מעדיפה להראות את זה למורה שלי ואז עוד כמה ימים נתלה " אילתרתי מילים וגמגמתי עוד כמה הסברים , היא הביטה בי במבט המום ,ומשכה את כתפיה " טוב .. ואט אבר ! בואי לארוחת ערב ! " אמרה זואי ומשכה אותי החוצה מהחדר למסדרון .
*נקודת מבט מארק*
טוב , אז השותף שלי איטו הוא הבן אדם הכי קרוע בעולם . הוא גרר אותי לחדר האוכל יחף ועם שיער מלא סבון , רק בשביל שנספיק לאכול עם כיתת רקדניות הבלט – לא שיש לי התנגדות .. אבל … הוא היה לפחות נותן לי לשים איזה כפכף על עצמי !
איטו הוביל אותי אחריו ותפס 2 מקומות ממש בן בנות כיתת הבלט לבן כיתת הריקוד המודרני קלאסי , הן ציחקקו והתחילו לפטפט איתנו בהתלהבות , כאילו אנחנו מכירים מאז ומתמיד . בהתחלה הייתי המום – לא תמיד קל לי ככה עם בנות , ולא בגלל המראה החיצוני . דיברתי עם כמה מהן על מקצועות הלימוד ועל האוכל ..
הגרוע !
" מה זה הדבר האפרפר הזה ?! " אמרתי כשבחשתי את המרק , הבנות צחקו ואיטו התקרב בזהירות , מכסה את פיו בידו
" אחי , אני חושב שזה זז ! "
הוא צודק , זה באמת זז !!!!!!!!
*נקודת מבט סול*
האוכל הזה פשוט זוועת עולם !! באמת שכל התלמידים הביטו אחד על השני המומים – זאת הפנימיה לאומנויות בכל ארצות הברית ?! זאת ?!?!?!??!!?!
מרק הם לא יודעים להכין !!!
או מי גאד . המרק הזה זז !
" פבלו , זה באמת זז ! אני לא צוחקת !! "
הוא צחק ואמר " את פשוט מתחמקת מהשאלה שלי , בואי נבדוק את המרק הזה !! "
פבלו קם מהכיסא ולקח את המצקת מהשולחן , הוא הכניס אותה לסיר המרק והתחיל לבחוש " את רואה … זה כלום … אומנם מגעיל אבל לא זז … אה !!!!!!! "
קפץ מהמרק חרגול .
כל הבנות צרחו בבת אחת , והבנים שלפו כפכפים והתחילו לרדוף אחרי החרגול המשונה , לפתע נפתחה הדלת ומלא תלמידים הציפו את האולם
" עעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעבדנו עליכם !!!!!!! " התלמידים (שכבת יב – כן כן , גם פה עושים זובור לחדשים!) והתחילה לצחוק בקולי קולות ולשפוך את סירי המרק על הבנות המבוהלות , המורים נכנסו אחריהם לאולם והתחילו להרגיע את הבלאגן – ללא הצלחה . כולם שפכו רוטבי פסטה מוזרים ומרחו קטשופ עם נמלים אחד על השני , אין אחד שיצא מזה נקי ! כל השיער שלי , שכל כך השקעתי בהחלקה שלו התמלא בנמלים ובחתיכות פסטה דביקה , תפסתי את ידו של פבלו וברחנו מהמולה החוצה .
*נקודת מבט אלינה*
אוי זה היה כזה ..
טואובבבבבבבבב !!!
איך שהברביות של הבלט בכו ומשכו אחת לשניה בשיער כששפכתי עליהן את הפודינג תולעים , יאו !!! זה היה אחד הדברים ! יצאתי מהחדר אוכל מלוכלכת וגררתי את רגלי אל הבניין שבו החדר שלי , עליתי אליו קרועה מעיפות ודפקתי צרחה –
לא עכבר , לא ג'וק , לא תולעים ..
פיצה !!!!
איזה חמודים , לא דאגו שאנחנו נגווע מרעב ! נכנסתי לחדר עם הפיצות והדלקתי את האור , מה – השותפה שלי עוד לא הגיעה ?! מוזר … אולי אין לי שותפה ?!?!!
המחשבה על כך כ"כ שמחה אותי שרקדתי כל הדרך למקלחת , ואחרי שעה ארוכה שבה קירצפתי את כל הליכלוך מעלי – זללתי פיצה עד שנרדמתי .
" בוקר טוב !!!!!!!!!! " שמעתי קול צורח וקפצתי מהמיטה , מה קרה ?! הבטתי סביב וראיתי נערה נמוכה ודקיקה קופצת על המיטה שלה ומעיפה כריות באויר , הבטתי בה במבט עייף – " מי את ומה את רוצה ממני בפאקינג 5 בבוקר ? "
" אני השותפה שלך – טרה !!! אבל את יכולה לקרוא לי טרלה , כי אני גזעית משוגעת !!! "
" אני בהחלט הולכת לקרוא לך ככה " מלמלתי ואטמתי את אוזני עם הכריות שהיא זרקה עלי .
תגובות (7)
חחח ממש יפה וגזעית חחחחחחחחחחחח
תמשיכי עכשיו!!
חחחחח גזעית חחחחחחחחחח
תמשיכיי!!!
זה ממש יפה!!
תמשיכייייי
לטליה
מצטרפת לדעתה של אפרת ומבקשת כי תמשיכי אהבתי מאד
תודה בקי.
מסכימה איתן!
למה את לא ממשיכה
טליה לא הבנתי,זואי היא ממש גירפה או בגובהה סדיר?!.
ומתי תמשיכי