אומנויות – פרק 1
*כללי*
/בבית ספר דירטרי לאומנויות התלמידים מחולקים לפי ההתמחות שלהם – רקדנים\נגנים\ציירים+פסלים\כותבים \צלמים , הם לומדים כל אחד בקבוצתו על ההתמחות שלו , אבל יש כמה מקצועות שהם לומדים ביחד – מדעים , מתמטיקה , שפות וספורט .
לבית ספר הזה יש חוקים ברורים ונוקשים , רמת לימודים גבוהה ולוח זמנים מאוד מדוייק .
*נקודת מבט זואי *
האוטובוס סוף סוף הגיע , הרמתי את התיק הכבד מהמדרכה והעמסתי אותו על גבי . הדלת הישנה נפתחה בחריקה ועליתי במדרוגות במהירות . שילמתי לנהג במדוייק ומיהרתי לתפוס מקום בספסל שקט ומרוחק . הוצאתי מהתיק שלי את המחברת הקטנה שלי והתחלתי לשרבט קוים עם העיפרון הדק , שקעתי בציור המשונה והחדש שלי ולא שמתי לב לנער שנעמד ליד המושב עם תיק שלי
" סליחה , אני יכול לשבת כאן ? " הוא שאל ופיניתי באי רצון את הכיסא והנחתי את התיק על הרצפה , הוא התעלם ממבטי לגמרי והתיישב עם התיק המשונה שלו על ברכיו , בוהה בו בצורה מוזרה . גלגלתי את עיני וניסיתי שוב להתרכז בציור , שבדרך כזו או אחרת הפך לפניו של הנער שיושב לידי .
*נקודת מבט איטו*
מה פנימיה מה ? זרקתי את התיק שלי בבאג' של האוטו ונכנסתי אליו בטריקת דלת , מילא אתם שולחים אותי לפנימיה הזאת , סבבה – אבל גם לקחת אותי בעצמכם לגהנום הזה ?!
מה רע באוטובוס ?!
" נו באמת איט' , זה לא היה כל כך נורא " אמא אמרה בחיוכה המזוייף והתניעה את הרכב . נשענתי על המושב בשיעמום והתפללתי שיכה בטרנטה הישנה שלנו ברק והיא תפסיק לפעול – כך הוא יוכל להשאר בבית ספר המעפן והסטלן שלו , מה הוא צריך פנימיה לאומנויות ?! שאמא שלו תלך לשם ! הוא לא אומנותי ולא נעלים , למה הוא לא החביא את הכתבות האלה ?! למה ?!
" אמא , בבקשה בואי נחזור הביתה " אמרתי בקול הכי מתחנן שהצלחתי לגייס "אני אהיה ילד טוב . אני אעשה ש"ב , אני אשטוף כלים , אני אלך לכנסיההההההה !!!!! רק בבקשה – אל תשלחי אותי למקום הזה . "
מאוחר מידי ..
כבר הגענו .
*נקודת מבט מילין*
" בי אבא , אני ממש אתגעגע אליך ! " אמרתי וחיבקתי אותו בפעם האחרונה , הוא התנתק מחיבוקי והתאפק מלעצור את דמעותיו " תבואי בכל פעם שתוכלי , אוקי ? "
" בטח אבא , אל תדאג " אמרתי ומשכתי את המזוודה , הוא חזר לאוטו ואני נכנסתי לבניין הגדול כדי לקחת את המפתחות לחדר שלי – בתקווה שיש לי שותפה נורמאלית .
" מה זאת אומרת הכניסה לחדרים רק אחרי 6 בערב ?!?!?! אני רוצה לשים ת'תיק !! " שמעתי נערה צורחת על המזכירה , אוקי – אז אני מבינה שאין מצב לשינת צהרים ואיפור חדש .. משכתי את המזוודה והתקדמתי לעבר כיתת הלימוד שלי , כיתת הצלמים .
*נקודת מבט פבלו*
נכנסתי לכיתת הפסלים והתיישבתי באחד מהשולחנות המרכזים – השנה אני אשקיע . אין מצב שגם בבית ספר הזה אני אהיה תלמיד בינוני . הבית ספר הזה תפור עלי ! כאילו פתחו אותו בשבילי !!! פה סוף סוף אני אוכל להתקדם בפיסול !! NO MORE חוגי קרמיקה מעפנים במתנס !!!
" שלום לכולם " שמעתי קול מבוגר אומר , בכלל לא שמתי לב שהמורה נכנסה . סובבתי את ראשי והבטתי בה ..
או או !
אם הסבתא רבה הזאת היא המורה שלי , והיא תתן לי לפסל רק את ישו – אני בצרות !
תגובות (6)
מהההמם ונשמע מעניין
מחכה להמשך..
מסכימה עם שי-לי פנקר
:)
וואוו מדהים!!!
נשמע מגניב בטירוף…. תמשיכי :)
מסכימה עם כולן, רואים שיש לך ת'כישרון-
אז קדימה לעבודה!
רק הארה קטנה:
בנקודת מבט איטו כתבת בגוף ראשון ואז עברת במעבר חד לגוף שלישי, וזה מאוד לא ברור מי זה "הוא"…
שנה טובה ומתוקה לך טליה
אהבתי מאד את הכתיבה שלך
תמשיכי בקשה פליזזזזזזזזזזזזזזזז
חג שמח ממני בקי♥♥♥♥♥♥
נראלי הוא פשוט חשב על עצמו בגוף שלישי… O:
אניווי, סייפור ממש טוווב XD