אוהבת אותך אפילו ש..פרק41
פרק 41
" דולב ראית את החולצה הסגולה שלי אולי ? " נכנסתי לחדר שלו ופתחתי את החלונות בתנופה, הוא פשוט ישן במאורה.
" ממ ?" הוא המהמם מתחת לשמיכה ולא הרים את ראשו לעברי אפילו.
" נו ראית אותה ? " שאלתי והתקרבתי אל מיטתו , מעיפה את השמיכה ממנו.
" לא קרצייה לא ראיתי את החולצה הסגולה והמחורבנת שלך " הוא אמר והסתובב עם גבו אלי , מכניס את ראשו מתחת לכרית.
פתאום שמעתי רעש של מים זורמים מהמקלחת שבחדר שלו.
" דולב מי מתקלח ? " שאלתי אותו והתיישבתי לידו על המיטה.
" אלמוג " הוא אמר ועדיין לא הרים את ראשו אלי.
" מה ? " צעקתי וקמתי מהמיטה. הוא התרומם למצב ישיבה ונאנח. " דיי לא אמרנו שאת בסדר עם הקטע שלנו ? " הוא אמר והעביר יד בשיערו.
" בסדר אבל למה אתה מזדיין איתה חדר לידי ? " התעצבנתי.
" לא שכבנו שני " היא אמרה. לבושה במגבת לבנה , השיער הרטוב שלה מטפטף על הרצפה.
" לא דיברתי איתך " אמרתי לה ונתתי בדולב מבט כועס. הוא התעלם וקם לעברה.
" בוקר טוב " הוא נשק לה על השפתיים. דוחים.
גלגלתי את עיני ופניתי לצאת משם. " שני , " שמעתי אותה קוראת אחרי. הסתובבתי אליה בחוסר הבנה. " החולצה הסגולה שלך " היא אמרה והושיטה לי אותה. לקחתי את החולצה ויצאתי משם.
" היי " אמרתי ונכנסתי לתוך המכונית של לירן, נושקת לו על הלחי ומתיישבת במושב לידו.
" הלו מזה הנשיקות האלה יש לי חברה מותק " הוא אמר ואני צחקתי. " יש לי דה זוו " הוא אמר אחרי כמה שניות. " גם לי. עכשיו שאני חושבת על זה , מצחיק שהיית איכשהו עם שתי החברות שלי אחרי שהיית איתי " אמרתי לו והוא סובב את מבטו אלי.
" את יודעת שזה לא ככה "
" אני יודעת " חייכתי אליו וחיברתי את האייפון למערכת שלו. הפעלתי את אחד השירים האהובים עלי והגברתי.
לירן זמזמם את מילות השיר ואני נשענתי על החלון.
" תגיד , אתה שונא את אלמוג ? " שאלתי אותו בלי לחשוב יותר מידי. הוא שתק קצת.
" כבר לא " הוא אמר והביט בי קצרות.
" אתם מדברים ? " הוספתי .
" לא יודע , יצא לנו לדבר כמה פעמים " הוא אמר והאייפון שלו צלצל. " תעני " הוא אמר לי. " אני נוהג "
הוצאתי את האייפון מהכיס שלו ועניתי , עוצרת את השיר באייפון שלי.
" אחי , אתה לא תאמין איזה לילה היה לי אתמול "
" היי בר " גיחכתי .
" הא שני , תעבירי לי את לירן " הוא אמר והקול הנלהב שהיה לו מקודם הפך לקריר.
" בוקר טוב גם לך בר " אמרתי " לירן נוהג עכשיו " הוספתי.
" טוב תגידי לו שיחזור אלי " הוא אמר וניתק.
" בר אמר שתחזור אליו " אמרתי והחזרתי את האייפון לכיס שלו.
" מפתיע שהוא ער בכלל בשעה הזו " הוא צחק .
" כן. אתה לא תאמין איזה לילה עבר עליו אתמול " סיננתי.
" איזה לילה ? " הוא גיחך והביט בי.
" לא יודעת. אולי תחזור אליו ואז שנינו נדע איזה לילה " אמרתי, פותחת את החגורה שלי.
" קנאית " לירן צחק והוציא את החגורה שלו גם , פותח את הדלת ויוצא. יצאתי גם והוא נעל את המכונית.
" הוא אפילו לא אמר לי בוקר טוב " מלמלתי בזמן שהתקדמנו לכיוון שער בית הספר.
" אויש שני , אז הוא לא אמר לך בוקר טוב.. " לירן אמר וחיבק את נועה שבדיוק נעמדה לידנו.
" בוקר טוב חיים שלי " הוא אמר ונשק לה. אחר כך היא חיבקה גם אותי.
" נראה לכם שבר ומיטל חזרו ? " שאלתי כשנכנסו בשער.
" למה את חושבת שהם חזרו ? " נועה הביטה בי . " בר לא אמר לה בוקר טוב.. " לירן גיחך.
" איזה מציק אתה אוף " נאנחתי בזמן שהם צחקו.
" אני צריכה לשירותים שנייה , תיכנסו לכיתה אני תכף באה " נועה אמרה במהירות ונבלעה אל תוך שירותי הבנות.
לירן הביט אחריה . " בזמן האחרון היא כל שנייה רצה לשירותים. אתמול ישבנו אצלי ובאמצע נשיקה היא ברחה לי " הוא אמר וחייכתי חיוך מגחך.
נעמדנו מול הכיתה שלי , זה אחד השיעורים שאני לומדת בנפרד מהם.
" ובקשר לבר ? הוא בא ואמר לך שהוא רוצה שתנסו , ואת זאת שאמרת לו שיעזוב אותך בשקט נכון ? אני לא מבין למה עכשיו היחס שלו אלייך מפריע לך " הוא אמר.
" אתם אשכרה שתי רכלניות קטנות הא ? " שאלתי אותו ופניתי להיכנס לכיתה.
" אולי, אבל תחשבי על זה " הוא אמר והלך משם. משאיר אותי לחשוב על זה.
הפסקה,תודה לאל .שיעור ביולוגיה הזה נראה כאילו הוא לא הולך להיגמר אף פעם.
ישבתי בספסל הקבוע שלנו בחצר , הגשם בדיוק הפסיק מקודם וקרני שמש קטנות החלו לבצבץ.
״ מה עושים היום ? ״ נטלי שאלה אותי כשהתיישבה לידי מחוייכת מתמיד.
לפני שהספקתי לענות היא הוסיפה ״ האמת שיש איזה שהיא מסעדה ממש טובה בתל אביב שבדיוק נפתחה , מה את אומרת ? ״ היא שאלה בצפייה . אפשר להגיד לא לפרצוף הזה בכלל ?
״ מתאים לי מסעדה . נגיד גם לנועה ״ אמרתי ולקחתי ביס מהסנוויץ שלי.
״ ברור , איפה היא אגב ? לא ראיתי אותה כל ההפסקה ״ היא אמרה וחיפשה אותה במבטה .
״ היא אמרה שהיא קונה לעצמה קרואסון ובאה ,בטח יש תור בקיוסק ״ לירן אמר מהצד השני של הספסל.
צליל של הודעה מהאייפון שלי . היא ממאור . היא ממאור ????? מישהו קם מתחיית המתים .
׳ קטנה , אני מצטער כנראה שנישאר בחול עוד כמה חודשים , אולי יותר . אני באמת לא יודע . אנחנו צריכים לתמוך בסבא שלי עכשיו שהוא לבד..קשר מרחוק זה לא אופציה . אני מצטער ׳
קראתי את ההודעה פעם נוספת , מנס לעקל את מה שכתוב שם.
הוא נעלם . לא שמעתי ממנו שבוע וחצי . הוא לא ענה להודעות שלי . ועכשיו הוא גומר את זה. הוא נפרד ממני . אני לא מאמינה .
קראתי שוב , רק כדי לוודא שאני לא מדמיינת .
״ אני חיבת לרוץ לשירותים ״ מלמלתי וקמתי שם , הולכת במהירות לכיוון שירותי הבנות , הדמעות קצת מסנוורות אותי .
נכנסתי לאחד התאים ונעלתי אותו , העברתי יד על פני כדי לנגב את הדמעות שברחו לי ושלחתי לו הודעה בחזרה.
׳ לאן נעלמת כל הזמן הזה ? יכולת לפחות להתקשר , היינו מדברים על זה ׳ ושלחתי .
מטומטמת . מטומטמת.
ההרגשה המכבידה הזו בחזה , שאני לא יודעת איך להסביר . המועקה הזו . מהתא הסמוך נשמעו קולות נישוק , בית ספר של חרמנים.
עברו כמה דקות והוא לא ענה להודעה , ניסיתי לשלוח לו שוב הודעה אבל פתאום לא מצאתי אותו באנשי קשר , או בשיחות .
הוא חסם אותי . החיים שלי כל כך מחורבנים .
וממתי את ראשי בין ידי ונתתי לדמעות לזרום במורד פני.
הצלצול נשמע ואספתי את עצמי , פתחתי את הדלת ונעמדתי מול המראה. כל האיפור שלי נמרח אני נראית כמו גוש פחם עם כל השחור הזה על הפרצוף .
הדלת של התא לידי נפתחה וזוג החרמנים יצא משם .
״ זה לא מה שאת חושבת שני ! ״
תגובות (15)
תמשיכיייייי
וניראלי שזו נועה:0
מתח, מתח!!
שזה לא יהיה בר, אני מזהירה אותך!! אני אוהבת את בר, אני לא מסכימה ששני הזאת תנזוף בו סתם.
תמשיכי :)
את מזה הולכת להמשיח עכשיו!!!
ומיזה זוגג החרמנים?;)
יואו זה על בטוח אלמוג עם איזה מישוו!!
תמשיכיייי עכשיווווווו
אני במתחחח
תמשיכייייייי עכשיוווווווווו
אני בכלל לא אוהבת מתח!!! חח
תמשיכיייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!?
מהמםםםם תמשיכייי
אם זה נועה ובר את מתה
זה אחלה טוויסט אבל את מתה
דיי אני צריכה המשך !
אומייגד! יש לך סיפור מושלם!!! תמשיכי ועכשיו, שמעת?!
אני כבר מתה לדעת מי אלה החרמנים האלה?;)
בר ו……. נועה ?
פרק ממש יפה (:
יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה וקדימה רק לא בר
זאת נועה ? :O לאאא אבל אני דווקא אוהבת אותה!
המשך המשך המשך המשךךךך
יאוווו בבקשההה תמשיכי מהר
דייי נועה ו…. אמממ… שי?? יואו יש מצב! השארת אותי במתח!
תמשיכי
הלוו אני קוראת חדש;)
יש לך סיפור מהממם!
ולא יודעת למה יש לי תחושה שזה נועה ויש למרות שאני מקווה שלא!!
ותמשייכי..
ווה ווה נראה לי זה מאור!
כן זה מאור!
חחחחחחחחחחח אני חייבת המשך בדחווף!!!!!!!!!!!!!
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי