אוהבת אותך אפילו ש…פרק 6
פרק 6
אז חזרתי הביתה. ומשום מה הרגשתי מאוכזבת, קצת פגועה. זה היה לי ממש מוזר.
את האכזבה שהרגשתי ריפאו הגלידה והקומדיה הרומנטית, מישהו מהצד היה חושב לרגע שנשבר לי הלב.
לא עושה לי טוב להיות לבד, החלטתי. והתקשרתי.
" הי חיים , יש לך הצעות להיום ? " שאלתי את נועה בקול מלא תקווה. חייבת לעזוב כבר את הגלידה הזו או שתהיה לי עוד סיבה לאכול אותה מול קומדיה. ולא להיכנס לג'ינס.
" בדיוק באתי להתקשר אלייך. תכננתי לשבת עם שי אצל רן , הוא אמר שיש לו בית ריק , שתייה קריוקי. את באה נכון ? " היא אמרה ושמעתי אותה מגניבה נשיקה לשי. כל היום ביחד אלה.
" גם אלמוג ולירן וכולם באים " היא הוסיפה.
" סבבה מתי להיות מוכנה ? " אמרתי והצצתי לתוך ארון הבגדים שלי. שמלה או מכנס וחולצה . חצאית ?
" אנחנו נהיה אצלך בעשר " מתי גם לי יהיה אנחנו ??? אוף. אני חייבת להתחיל לצאת יותר. אהוב ליבי לא נמצא בבית שלי.
ניתקתי את הטלפון והחלטתי ללבוש מכנס וחולצה. כי שמלה זה מתאמץ מידי. והחצאית המועדפת עלי בכביסה. אז הוצאתי את השורט הבהיר שלי וצירפתי לזה גופית שיפון שחורה. איילנר. סומק. כפכפים שמתאימים להכל.
השעה עשרה לעשר ואני מוכנה.
כשהגענו לבית של רן ראיתי שכל החברה שלנו כבר שם. הייתה שתייה קצת ממתקים, ונרגילה.
אמרתי שלום לכולם וראיתי מישהו עם הגב אלי מוזג לעצמו וודקה מעורבבת.
" היי תעשה לי גם כוס " אמרתי ונגעתי בגבו. אוי כמה זמן לא הייתי בראש טוב. אני אוהבת את ההרגשה של השכרות, זה כאילו את מרחפת והמעצורים שלך נמסים. אבל עד גבול מסוים כי לאבד שליטה כבר לא נשמע טוב.
הוא מזג וודקה ואקסל בכוס והסתובב אלי עם מבט מחויך וגבה מורמת.
" לא ידעתי שאת שותה שני "
" טוב יש עוד הרבה דברים שאתה לא יודע עלי " אמרתי לירדן. אוי זה נשמע קצת פתטי. אבל נכון.
" זה יבוא עם הזמן " הוא צחק ומבטו נדד ממני. על מי הוא מסתכל לעזאלזל במקום להסתכל עלי ?
סובבתי את ראשי לאחור וראיתי את אלמוג יושבת על לירן וצוחקת ממשהו שהוא אומר.
טוב די שני. אולי הוא הסתכל בכלל על לירן. אבל למה שיעשה את זה ? רוב הסיכויים שהעיניים הכל כך יפות שלו אכן הביטו באלמוג. אני מתחילה להסתקרן יותר ויותר לגבי מה שקרה שם בין שנהם בלונדון.
תגובות (5)
קודם כול הפרק יצא לך מאוד יפה,לאחת שלא היה לה מספיק השראה..^^
רעיון? הממ..אין לי! :)
תשמעי מוזיקה,בזכות המילים,והמנגינה,הצלחתי לשאוב כמה רעיונות.לסיפורים שלי.
אני בטוחה,שתצליחי למצוא רעיון,או שלפחות המוזיקה תעזור לך.
או שתחפשי תמונות,תמונות מעוררות המון השראה..
טוב,אני מקוווה שעזרתי.^^
תמשיכי!
ייא זה כל כך ברור שאלמוג וירדן היו ביחד בלונדון !!?? נכון ?.
את ולירן יותר חמודים ♥
תמשיכי
תמשיכי (:
מושלם!
יש לי רעיון!!
היא רואה שכולם עסוקים אחד בתחת של השני והיא מתכוונת לצאת אך ברגע שהיא יוצאת בר תופס את היד שלה ורוצה לדבר איתה מפה תמשיכי את..
סיפור מהמם המשך דחוף!!!