אהיה בכל מקום.הקדמה
ליה בן זקן נערה בת 17.5 מעפולה שנאלצת לעזוב עם משפחתה את הארץ. לניו יורק. עם אמה עדי, ואחיה בן שקטן ממנה בשנה, ואביה שלומי. הם עוזבים בלי להגיד דבר לאף אחד מפני שאחרי משפחתם רודפים אנשים מעןלם תחתון, כי אבא שלהם לקח הלוואה מהם כי המסעדה שלו לא הרוויחה בכלל. הדבר שהכי קשה לליה זה לעזוב את חבר שלה אדיר שאיתו במשך שנתיים (החבר הראשון שלה).ולא להגיד לו כלום.
הם יחיו בניו יורק אצל דודה שלהם העשירה. שהיא לא בקשר איתם שנים. אבל.שלומי פנה אליה בטלפון ןהתחנן שתעזור לו, סיפר לה על המצב. והיא כמובן הסכימה. היא שלחה להם תעודת זהןת מזוייפת ודרכונים מזוייפים. אבא שלהם לא יטוס איתם בהתחלה, כדי שזה לא ייראה חשוד כמובן שעדי אשתו התנגדה לזה בהתחלה אבל הוא הרגיע אותה אמר שאחריי יומיים הוא יטוס ןיהיה איתם.
הם טסו בלי האבא, חיכו לו שיבוא. אבל הוא לא בא, ניסו ליצור איתו קשר אבל לא הצליחו. כאילו בלעה אותו האדמה. הם חיו בניו יורק אצל הדודה עם משרתים מאבטחים בלי לצאת מהבית. ותחת זהות בדויה. שהמשרתים שאלו איך קןראים להם לא אמרו להם את שמם האמיתי.
ליה בן זקן- לירז סאסי
בן (אחיה של ליה)- עתי סאסי
עדי (האמא)- מירב סאסי.
אחרי חצי שנה הם מחליטים לחזור להארץ, לעפולה לבית שלהם. כדי למצוא את האבא. האם יצליחו?. האם העולם התחתון עדיין ירדוף אחריהם?. האם ליה תחזור לאדיר?. האם הם יצליחו לנהל חיים רגילים בארץ?.
תגובות (0)