nono- סיפורים בהמשכים
היי, אני יודע שהרבה זמן לא כתבתי סיפורים אבל אני עכשיו חזרתי עם סיפור ואני ממש מקווה שתאהבו אותו! אז זאת ההקדמה ועוד מעט יעלה הפרק הראשון ^^ ♥

אהבת תאומות- הקדמה

היי, אני יודע שהרבה זמן לא כתבתי סיפורים אבל אני עכשיו חזרתי עם סיפור ואני ממש מקווה שתאהבו אותו! אז זאת ההקדמה ועוד מעט יעלה הפרק הראשון ^^ ♥

היי, אני אמילי אבל כולם קוראים לי אמי. יש לי אחות תאומה ושמה הוא אלכסיס אבל כולם קוראים לה אלכס ואנחנו בנות 16. אנחנו דיי דומות מבחוץ אבל ממש שונות מבפנים. אלכס אוהבת לרקוד, היא חולה על ריקודים, היא רק שומעת מוזיקה וישר היא מתחילה לזוז, אני לעומתה יותר אוהבת מוזיקה, אני מנגנת בפסנתר וגיטרה ואני גם קצת שרה, ואני ממש אוהבת לכתוב שירים ולהלחין אותם. לאלכס יש ביטחון עצמי ולי אין.. אני בחיים לא הופעתי מול קהל, חוץ מאלכס.
אלכס היא לא רק אחותי התאומה, היא גם החברה הכי טובה שלי, אני יכולה להיכנס לחדר והיא ישר תדע מה אני מרגישה, וככה גם אני עליה. אני יכולה לספר לה הכל, והיא בחיים לא תשפוט אותי. אני יודעת הכל עליה, והיא יודעת הכל עליי, היא היחידה שאני באמת יכולה לסמוך עליה שאם אני אספר לה משהו היא בחיים לא תספר למישהו אחר.

אנחנו גרות באיזה עיירה קטנה ולא מוכרת,יחד עם ההורים שלנו. יש לנו אח גדול שקוראים לו ג'וש והוא בן 24, אבל הוא גר בלונדון יחד עם החברה שלו, ג'ני.

החברות הכי טובות שלי הן לורן ודיאנה. אנחנו מין רביעייה כזאת. אנחנו חברות מהגן.

לפני שבועיים בערך, ההורים שלנו קראו לנו, הם אמרו שלאבא יש שליחות במישיגן ובגלל זה אנחנו עוברים לגור שם. אני ואלכס ישר התנגדנו, אבל הבנו בסוף עברנו, כשהגענו לשם, לא האמנו, הבית שלנו כל כך ענקי! בבית הקודם שלנו היינו ישנות באותו חדר ועכשיו יש לכל אחת חדר נפרד.

אהה וכמעט שכחתי, לשתינו יש עיניים חומות ושיער חום בהיר, הדבר היחידי שמבדיל בנינו הוא שלי יש שיער גלי ולאלכס יש שיער חלק.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך