rachel the killer
התחלתי לתת שמות לפרקים אם הם קצרים, כשיהיו ארוכים אני אקדיש אותם לקוראות מסורות.
הפרק הבא יהיה מוקדש לריקי.
יותר לא יעלו פרקים היום, גם לא ביום ראשון ככל הנראה, אולי בערב. כי אני יוצאת לבלות עם חבר שלי [סמיילי מסמיק]
הפרק הבא יהיה ארוך וזה היה גרוע כשהרגלי, תמשיכו כולם סיפורים [במיוחד את אנג'לה קרמר, הסיפור שלך מדהים.]

אהבה שטנית פרק 3 'חיים תקועים בתקרה'

rachel the killer 14/02/2014 922 צפיות 19 תגובות
התחלתי לתת שמות לפרקים אם הם קצרים, כשיהיו ארוכים אני אקדיש אותם לקוראות מסורות.
הפרק הבא יהיה מוקדש לריקי.
יותר לא יעלו פרקים היום, גם לא ביום ראשון ככל הנראה, אולי בערב. כי אני יוצאת לבלות עם חבר שלי [סמיילי מסמיק]
הפרק הבא יהיה ארוך וזה היה גרוע כשהרגלי, תמשיכו כולם סיפורים [במיוחד את אנג'לה קרמר, הסיפור שלך מדהים.]

אליס אספה את כל דבריה בתיק האפור והביטה סביבה, היא הייתה בחדר של אבא שלה, סיכון שלא הייתה לוקחת לעיתים קרובות, אבל לאחר היומיים האחרונים היא נשברה והחליטה לנסות לברוח מהבית שוב.
היא הייתה נערה ממוצעת מבחוץ, בת חמש עשרה רגילה מטקסס, קצת יותר עשירה מרוב הסביבה שלה, עם הורים שאמנם נראו שונה ממנה אבל התנהגו אליה בנחמדות יתרה כשיצאו לרחובות ולחברת אנשים, מה שאנשים לא ידעו זה שההורים שלה מתעללים בה, קורה בהרבה משפחות.
הם היו כועסים עליה, מרביצים לה, מזניחים אותה, לא נותנים לה ללכת לבית ספר, שלמרות שלרוב הילדים זה אושר גדול בשביל אליס לשבת עוד כמה שעות על מזרון מכאיב או על הרצפה לא היה תענוג. הם לא היו מאשרים לה לצאת החוצה ולא נותנים לה שום דבר, הם התייחסו אליה כאילו הייתה סמרטוט או שפחה.
אליס ניסתה לברוח המון פעמים מהבית, אבל תמיד הייתה נתפסת בידי הוריה או מתחרטת, היא הייתה פחדנית מאוד.
היה לה בית עם עשר קומות, חדרה היה בקומה האחרונה, לא מפואר הייתה מילה שלא יכלה לתאר את הדלות של החדר, בעוד שהוריה טבעו בעושר בקומות הראשונות היא סבלה למעלה, היא גם לא האמינה שהם ההורים האמיתיים שלה, אבל לא היה לה אומץ לנסות לבדוק ולהוכיח את זה.
"אליס, לאן את הולכת?" אמא של אליס, ג'ואן, עצרה אותה ביציאה.
"רציתי לצאת לטייל." אליס ניסתה לתרץ את עצמה, האמת שהיא עמדה לברוח מהבית.
"ולמה התיק הנפוח?" שאלה ג'ואן.
"סתם." אליס התחילה להזיע, היא הבינה שהיא עומדת להענש.
"אליס, את מנסה לברוח מההורים שלך?!" רעמה ג'ואן ובעלה, רין, הצטרף לכעס.
"בכלל לא." אליס התחילה לבכות.
"תחזרי לחדר שלך, את לא מקבלת אוכל או יוצאת משם עד שאת לא תלמדי לקח!" צעקה אמא שלה, אליס התכוונה לציית לה כמו תמיד אבל נזכרה בפעם הקודמת שזה קרה, כמה היא סבלה, וכמה שהיא תסבול אם היא לא תיקח את עצמה בידיים ותברח.
"לא!" היא צעקה על אמא שלה.
"מה זאת אומרת לא?!" רין התקרב אליה ואחז בה, אליס החלה לבכות שוב.
"זאת אומרת שאני לא יכולה לסבול יותר את ההתעללות שלכם בי!" היא צעקה עליו הוא סתר לה.
"אני לוקח אותך לחדר ואת תישארי שם שבועיים עכשיו!" הוא צעק עליה ועלה איתה את עשר הקומות לחדרה, הוא העיף אותה פנימה וטרק את הדלת, היא יכלה לשמוע את צעדיו מהדהדים במדרגות כשהוא ירד למטה וצחק עם אמא שלה.
"אני שונאת אותם!" היא צעקה ובעטה במזרון עם הקפיצים שיצאו ממנו, היא רצתה כל כך לברוח מההורים שלה כבר, להפסיק את כל הסבל הזה, אבל לא הייתה מסוגלת, וזה שיגע אותה.
"אני יודעת שאתם לא ההורים שלי." היא נשכבה לאחור על המזרון והרגישה את הדקירות בגב כשקפיצים העתיקים הכאיבו לה, היא נעצה מבט בתקרה והבינה כמה היא עצובה אם זה מה שהיא מורגלת אליו, כמה רעים החיים שלה.
היא ידעה שיש משהו שעליה להיזכר בו, ולא ידעה מה.
"מה זה?.." היא טבעה בזיכרון-חלום צבעוני שמעולם לא חוותה כמותו.
היא עמדה על ענן, מתחתיה כדור הארץ, לידה עמדו שתי בנות יפות עם כנפיים, האחת עם שיער לבן ארוך, גבוהה ודקיקה, והשנייה עם שיער חום ארוך, ממוצעת מכל שאר הבחינות. היא גילתה שגם לה יש כנפיים.
"אני מלאכית." לחשה והחלום המשיך להתקדם.
הבנות צחקו וסיפרו משהו, אחת מהן הציעה לשחק במשחק 'פול למטה', אליס לא ידעה מה זה המשחק ושאלה את המלאכית איך משחקים, שתיהן צחקו אחת בין השנייה וניגשו להסביר לה.
"הכל פשוט מאוד, את עומדת על קצה הענן." הן העמידו אותה כשחצי רגליה באוויר.
"ואז אנחנו דוחפות אותך!" הן צחקו ודחפו אותו קצת חזק מדי, היא נפלה במהירות מטורפת, צועקת ובוכה, הבנות צעקו גם.
היא נזכרה שיש לה כנפיים, היא ניסתה לפרוש אותן אבל לא הצליחה, זה היה מאוחר מדי.
בדיוק כשהיא פרשה כנפיים היא פגעה באדמה, היא חשה בכאב נורא שלא חשה כמוהו מעולם, כנפיה נשברו והתחושה היחידה שיכלה להרגיש זה את ההתפוררות האטית שלהם, זה כאב כמו שלא ידעה שיכול לכאוב, כל עצמותיה דאבו, היא רצתה למות.
'המוות בטח מרגיש טוב יותר מזה.' אמרה לעצמה אבל זה לא עזר, היא שכבה ימים רבים עד שבאופק נראו שתי דמויות.
"איפה נמצא מלאך?!" רבו אחת בין השנייה, כשלפתע ראו אותה, על גבה היו עדיין שאריות של הכנפיים ונראה שהם הבינו בדיוק איזה אוצר יש בידיהם.
"ג'ואן, אני חושב שמצאנו!" שמחה אחת הדמויות, בהכרה מעורפלת הצליחה אליס לחבר אחת ועוד אחת והבינה שאלו ההורים שלה.
"ידעתי שהם לא ההורים שלי!" צעקה מתוך החלום והחלום מיד המשיך, ההורים שלה דיברו בינם לבין עצמם והיא לא הצליחה להבין דבר פרט לכמה פעמים שהמילה שטן חזרה על עצמה.
החלום נפסק בבת אחת, היא קמה מזיעה מהמזרון וגילתה שהוא רטוב כמעט כולו, קולותיהם המודאגים של ג'ואן ורין נשמעו מלמטה, הם התחילו לעלות במדרגות.
היא סקרה את החדר שלה, הביטה במראה הגדולה שהיה הרהיט היחיד פרט למזרון בחדר שלה, דמות של נערה גבוהה, עם שיער שחור קצר מבולגן ועיניים כחולות גדולות ונחושות הביטה בה חזרה, והעיניים הנחושות של הנערה הן אלו שעודדו אותה לקפוץ.


תגובות (19)

תמשיכי!!
ותקראי את הסיפור שלי, ממש השקעתי ( ותגיבי )

14/02/2014 12:08

אני כרגע אמרתי לך להמשיך ב'רציתי להוסיף'…
והגבתי… אגב, פעמיים.
לא מספיק לך?!

14/02/2014 12:09

תודה!!!

14/02/2014 12:09

תמשיכי אהבתי

14/02/2014 12:10

יצאתי קצת עצבנית… זה היה בצחוק אנג'לה לא נעלבת נכון?

14/02/2014 12:11

תמשיכי!!!

14/02/2014 12:14

תמשיכי!!!
מוקדש? תודה! *הסמקה ביישנית*

14/02/2014 12:23

כן! אני אוהבת להקדיש לאנשים!
[אלא אם כן את לא בן אדם ומלאך במסווה!]

14/02/2014 12:28

אני בנדיקוט! ^-^
(זה סוג של חיה… סיפור ארוך. על קראש בנדיקוט, שמעת?)

14/02/2014 12:31

לא.. אבל אשמח אם תסבירי לי…
זה נשמע מגניב, כמו האינטרגרביל!
גם סיפור ארוך, אם תבקשי אכתוב על זה סיפור ביום מן הימים…

14/02/2014 12:35

אוקי הבנתי מה זה בנדיקוט, זה סוג של שועל עם מכנסיים כחולים שלא מדבר ממשחק וידיאו או מחשב כלשהו שנקרא מן הסתם קראש בנדיקוט.

14/02/2014 12:37

כן…
אני אוהבת את המשחק הזה!
D:

14/02/2014 12:41

תמשיכי!!! (הוספת את אליס… ♥)
תהני ותכתבי מהר!!

14/02/2014 13:03

וואו זה מושלם!!! תמשיכי, מכורה

15/02/2014 00:37

מאוחר מדי להירשם? כנראה שכן אבל אני ארשם בכל זאת, אולי יתחשק לך להכניס אותי.
שם: ג'קסון סטון (לרוב מכנים רק ג'יי)
גזע: בן אנוש
מראה: שיער חום כהה ועיניים כחולות-בהירות. אף קטן וראש עגול, לא גבוה במיוחד ולא נמוך מטר שבעים וחמש כזה. כתפיים דקות ורזה. יש לו צלקת על הכתף והוא מסתיר אותה.
אופי: אדיש, יהיר, סרקסטי, גאוותן, אדיש, שתקן, עקשן כמו פרד אבל קשה לעצבן אותו. אדיש, שונא רעש, פרפקציוניסט בצורה נוירוטית (הפרעה נפשית מוכרת.) יש לו אובססיה למזל ואמונות טפלות. יהיר, אדיש, גאוותן, אדיש, פרפקציוניסט, כבר אמרתי אדיש?
רקע: אמא ואבא שלו לא בדיוק היו זוג הורים תומך וחביב. הם נהגו לצעוק הרבה, עליו ואחד על השני. מאז שהוא היה קטן זה הפחיד אותו אבל זה לא עצר אותם מלצרוח כל יום. בגלל זה הוא לא יכול לסבול רעש. שהוא היה בן אחת-עשרה הוא אובחן כסובל מOCD קל יחסית (גו ויקיפדיה, גו גו ויקיפדיה.) וכל אחד מהוריו האשים את השני ושניהם נקלעו לריב הכי גדול שהיה להם אי פעם. אז הוא התחבא מאחורי הספה ובכה במשך חצי שעה עד שהוא החליט לעשות מעשה. הוא קם והתעמת איתם, וצרח שזו לא אשמתו של אף אחד, אבל זו כן אשמתם שהם צורחים אחד על השני כל כך הרבה שכל פעם שהמורה אומרת את השם שלו ביותר מלחישה הכתפיים שלו מתכווצות. זו הייתה הפעם הראשונה והאחרונה שאביו סתר לו, אבל ג'יי כל כך נבהל שהוא רץ לחדר שלו ולא יצא משם עד למחרת בערב. אחרי המקרה הזה ההורים שלו התגרשו, והקרב על המשמרות נמשך עד היום. והו, הוא מכוער.
פעם בשבועיים הוא נפגש עם עובדת סוציאלית (שהוא לא מספר לה שום דבר.)

15/02/2014 00:44

וטוי? ויטה?
יכול להיות שאת מקבלת טיפפיטונת השראה בדמיות ממשהי? ^^

15/02/2014 00:45

תמשיכי!!
ותקראי את הסיפור שלי, ממש השקעתי ( ותגיבי )

15/02/2014 01:29

תמשיכי כבר סיפורים מעניינים מאוד הסיפור הזה מושלם ואני דורשת המשך עכשיו
;-)

15/02/2014 04:14

מתי את ממשיכההההההההההה?

15/02/2014 06:56
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך