אהבה שטנית הקדמה+פרק 1+קצת הרשמה.
הקדמה:
[זה בעצם יותר פרק כדי לא לתת ספוילרים מעצבנים ולהעניק לכם חווית קריאה מושלמת]
ויטה ישבה בכיתה והביטה בענני הסערה מתאספים מחוץ לחלון הפנימייה שבה היא גרה מאז שאביה, השטן בכבודו ובעצמו, גירש אותה מהממלכה שלו כדי שיוכל להשקיע באחים שלה.
האחים שלה.
היא כל כך שנאה אותם, רק בגלל שהם היו בנים הם היו אלו שנבחרו לצאת למשימות חשובות בעוד היא נשלחה לכדור הארץ בטענה שעליה 'לשמור על בני האנוש כדי שלא יפריעו לתכניות של השטן'.
היא אפילו לא ידעה מה התכנית!
היא נשבעה לעצמה שאם אי פעם תפגוש את שני הסנובים האלו היא תהרוג אותם, לא שזה יקרה.
"ויטה, את באה? יש לנו שיעור חשבון." לילי נכנסה לכיתה, היא העירה את חברתה ממחשבותיה.
"ברור לילי. אני ממש מאושרת שקראת לי!" היא כעסה עליה, לילי הייתה החברה היחידה שלה בפנימייה, היא ידעה על הכל, רק בטעות, כי היא הייתה במסדרון כשאבא שלה נפרד ממנה ושמעה את כל השיחה, כשהיא דרשה מויטה תשובות ויטה ידעה שאין שום שקר בעולם שיהיה מספיק מוצלח כדי להסביר למה היא ראתה את השטן מופיע בעשן אדום ונעלם ללא זכר, ולכן פשוט סיפרה לה הכל והפכה אותה לאשת סודה.
"מצטערת, את פשוט לא באה לכל השיעורים." היא אמרה בשקט.
"זה בסדר, בואי נלך לסבול בשיעור חשבון." הרגיעה אותה ויטה, היא חיבקה אותה והן מיהרו לצאת מהכיתה.
"מתי את יוצאת לבדיקה הבאה שלך ברחבי העולם?" שאלה אותה לילי כשכמעט הגיעו ליעדם, ויטה הייתה מחויבת מתוקף תפקידה לצאת מדי פעם לטיולים של כמה חודשים כדי לבדוק מקומות רחוקים בעולם שעלולים להירקם בהם קנוניות שיודעות על השטן, לבדוק שדים שאולי בוגדים בשטן וכן הלאה, לילי התלוותה מדי פעם למשימות האלו.
"אני לא יודעת, אני חושבת שממש בקרוב, אולי אפילו השבוע., יצאתי לאחת רק לפני המון זמן יחסית." אמרה ויטה.
"טוב. תודיעי לי, אני רוצה להצטרף אליך הפעם. שמת לב שאת חולמנית יותר לאחרונה?" שאלה אותה לילי והסבה את תשומת לבה של ויטה שבדיוק הסתובבה להביט בטיפות הגשם שהחל לרדת.
"אני אפילו לא יודעת למה." היא נאנחה.
"אולי התת מודע שלך אומר לך שמשהו עומד לקרות, אני מציעה לך לדחות את העניין הזה." אמרה לילי.
"אולי את צודקת, טוב, חשבון." הן הגיעו לכיתת הלימוד ונכנסו פנימה, המורה הגיעה כמה דקות מאוחר יותר והתחילה בשיעור.
עכשיו אחרי שקראתם את ההקדמה אני רוצה לבקש לא יותר משתיים שלוש דמויות, אני מבקשת שיהיו מלאכים וקצת בני אנוש, לא אף אחד אחר.
אני אשתדל להעלות פרק פעם בכמה ימים ולא בהפרשים גדולים.
פרק 1:
עמוק בגיהינום, מתחת לשכבות של אדמה, רוחות רפאים שחטאו צרחו בקול צווחני בזמן שעונו בידי שדים, רוחות אחרות שוטטו בחוסר מעש בין נהרות הלבה, שדים שחורים ואדומים נושאי גרזנים שוטטו ודיברו בקולות צורמניים, הרחק מהמולת הגיהינום הרגילה עמד ארמונו השחור של השטן.
על דלתות העץ הגדולות שמרו שתי שדים, בהמשך המסדרון היה חדר, בו עמדו שלושה אנשים, השטן ושתי בניו.
"שוב אכזבנו אותך אבא." השתחווה איזמו מול השטן המאיים, הוא ישב על כיסא עשוי עצמות שניצב על בימת אבן גדולה, הלפידים שהיו התאורה היחידה הטילו צללים מפחידים על הקירות, השטן עצמו היה מפחיד לא פחות, לבוש בחליפה אדומה, נעלי לקה שחורות והקלשון האדום שלו בידיו, מביט בבניו בכעס.
"נתנו לשדים להימלט, המלאכים תפסו כמה מהם." אמר אוטיזי, אחיו של איזמו, להבדיל מאיזמו, אוטיזי היה בן טיפוחיו של לוציפר ומעולם לא חשש שאביו יעניש אותו כמו שעשה לאחיו הקטן, אוטיזי היה גבוה, עם שיער חום פרוע, שרירי, עם עיניים אדומות מרושעות כמו של השטן, ומשך את כל השדות שרצה, בעוד איזמו היה נמוך מעט יותר, שרירי מינוס, עם עיניים חומות רגילות ושיער חום מבולגן, מעט חסר ביטחון עצמי, שהרחיק מעליו כמעט את כל מי שניסה להתחבר איתו, אין פלא שהשטן בחר באוטיזי כבן הטוב ביותר.
"נכשלתם כבר בפעם השישית בשבועיים האחרונים. אני תוהה אם כדי לי להמשיך לשלוח אתכם למשימות האלו, אפילו השדים מביאים לי תוצאות יפות יותר." אמר השטן בקול מחוספס ואטי.
"אבא, תן לנו עוד הזדמנות, הפעם לא נניח לשדים להימלט, ונתפוס גם את המלאכים המגעילים שכל פעם מפריעים לנו." אוטיזי אמר בביטחון, מוכן לתשובה חיובית.
"לא." השטן הפתיע אותו.
"מה זאת אומרת לא?!" זעק לשנייה אוטיזי ואז נזכר עם מי הוא מדבר והשתחווה כמו אחיו.
"טיפחתי ופינקתי אותך יותר מדי, אוטיזי. אני תוהה אם הייתי צריך לבחור באיזמו ולא בך, הוא וודאי היה מביא יותר תועלת כבן טיפוחי." אמר השטן באדישות.
"סליחה אבא." אוטיזי אמר בשקט, הוא חשב לעצמו שהיה צריך להיות פחות יהיר כשהמלאך המעצבן הזה תקף אותו.
הבן של המלאך גבריאל הנהיג יחידה של מלאכים שהרסה את התכניות שלהם כל פעם, שמו של המלאך היה סונאו, הוא היה טהור בדיוק כמו אבא שלו ובעל האמונה הכי גדולה באלוהים מכל שאר המלאכים, ומכיוון שאוטיזי היה בנו של השטן ומסיבה זו כמובן שונא גדול של אלוהים הוא לא יכל שלא לשנוא את סונאו מאוד.
"אני תוהה אם לשלוח את אחותכם, ויטה, אל כדור הארץ, היה רעיון חכם. היא הייתה יכולה להצליח יותר מכם במשימה הזאת." אמר השטן ואוטיזי נבהל, אחותו, ויטה, נשלחה אל כדור הארץ כדי לפקח על בני האדם כיוון ששניהם יועדו למשימות האמיתיות, אם ויטה תיועד למשימות שהם מבצעים עכשיו הם ישלחו אל כדור הארץ, ואת זה הוא ממש לא רצה.
"אבא, אני יודע שנכשלנו המון פעמים, אבל אתה חייב לתת לנו עוד הזדמנות, אל תשלח אותנו אל כדור הארץ!" התחנן אוטיזי.
"למה, אני דווקא חושב שאבא צודק. אנחנו כל הזמן רבים בינינו, ולכן נכשלים כל פעם מחדש, אולי כדי שניתן לויטה הזדמנות." אמר איזמו, השטן חייך.
"אני חושב שהחלטתי מה אתם תעשו." הוא אמר בקול מרושע.
"אוטיזי, אני נותן לך עוד הזדמנות, אבל אתה כבר לא הבן הבכור, לא בשבילי. איזמו, אתה עכשיו המחליט. אתם תלכו למצוא את ויטה עכשיו, גשו לשייזו, הוא ייתן לכם הנחיות הגעה." אמר השטן ואוטיזי התאפק שלא לבכות, עכשיו אסור לו לתת לאבא שלו סיבה לשלוח אותו בכלל לכדור הארץ ולהשאיר את כל ההנאה לויטה ולאיזמו.
"כן אבא." אמרו שני הבנים ביחד ויצאו בהליכה מהירה דרך דלתות העץ אל המסדרון.
"הכל באשמתך! עכשיו אבא מעדיף אותך!" אוטיזי העיף אותו אל הקיר ואיזמו אחז בראשו בכאב.
"אתה ממש אידיוט, אני הסברתי לך את הבעיות שבגללן אנחנו נכשלים ואתה מוכיח את זה שנייה לאחר שנענשת עליהם!" צעק עליו איזמו.
"מה הבעיות שלי בדיוק?!" אוטיזי צעק עליו.
"אתה יהיר, ואתה מנסה לשלוט בכל ורב איתי ולא שם לב כשאנחנו נכשלים שוב, ובסופו של דבר אתה גם לא יכול לשאת באשמה." אמר איזמו בנינוחות, הוא ידע שהוא צודק, והוא ידע שאוטיזי מבין אותו טוב מאוד, ואין לו איך להתחמק.
"לא עניינך!" צעק עליו אוטיזי שאיבד את השליטה.
"אתה צודק, אני לא נענש על הדברים האלה, אתה נענש עליהם." אמר איזמו והתחיל ללכת לכיוון חדרו של שייזו, הצפן ואיש המפות.
"לאן אתה הולך?!" צעק עליו אוטיזי.
"לשייזו, אני לא יודע מה איתך, אבל כשאבא מטיל עלי משימה אני מבצע אותה." איזמו צעק עליו והתחיל לרדת במדרגות אל המרתף, אוטיזי החליט להצטרף אליו, כדי שאבא לא יחליט שהוא חסר תועלת לחלוטין.
"אני עדיין איתך אתה יודע." אוטיזי השיג אותו והם ירדו שניהם אל חדרו של שייזו, איש המפות.
שייזו הוא שד משנה צורה, מאז שאיזמו זכר את השד הוא לבש צורה של אדם זקן, עם זקן לבן ארוך שהגיע לו עד הברכיים, עיניים כחולות, כפוף עם עצמות בולטות שחלה לעיתים קרובות, הוא גר באחד המרתפים הכי עמוקים של הטירה וישב כל חייו מאחורי שולחן העבודה שלו ולא זז משם, איזמו היה בא לבקר אותו כשאביו היה כועס עליו כי היה בא בזמן שהיה מלמד את אוטיזי משהו חשוב.
"שייזו, אבא אמר שיש לך בשבילנו דרך להגיע לויטה." איזמו פנה אליו בחביבות.
"הגאון הבין סוף סוף שהיא תצליח יותר מכם? לקח לו הרבה זמן להגיע לזה." צחקק השד ומלמל לעצמו עוד כמה דברים, הוא הוציא מערימות של המפות שעל שולחנו מגילה קטנה והושיט אותה לאיזמו.
"אני מניח שלאחר הכישלון האחרון אתה הבכור?" שאל אותו ואיזמו הנהן, לשד הזקן תמיד הייתה יכולת לחזות את מה שקרה לפי שפת גוף של אנשים.
"תמיד היית חכם כל כך?" שאל אוטיזי בכעס את השד והתחיל לעלות במדרגות, איזמו מיהר אחריו כששאגות השדים המרושעים הכלואים למטה התחילו להדהד באוזניו, הטירה של השטן הייתה בנויה בעיקרה מתחת לאדמה, פרט לקומה הראשונה שבה היה רק את החדר של השטן שממנו הגיעו עכשיו איזמו ואוטיזי הייתה רק עוד קומה אחת מעל הקרקע וזה היה מגדל השמירה, מתחת לאדמה היו בנויים כל שאר החדרים, הצינוקים הכי עמוקים שכנו השדים המרושעים שנכלאו לאחר שביצעו פשעים, הקומות העליונות קצת יותר היו החדרים של כל עובדי הטירה כמו שייזו והמנקים, והקומות העליונות ביותר היו החדרים של איזמו, אוטיזי וויטה כשהיו קטנים ותמימים ועדיין לא התחילו לצאת למשימות.
איזמו לא אהב מעולם את החדרים שלו, הוא שמח על כל לילה שבו ישן במקומות אחרים, בלילות הוא היה שומע את השדים המרושעים ואת צעקותיהם של הנשמות המעונות במרחקים, עליהם שמרו שדים אחרים, זה תמיד גרם לו לרצות לעזור להם.
"איזמו, על מה אתה חושב?" אוטיזי העיר אותו.
"על כלום. בוא נצא." אמר איזמו ושניהם מיהרו החוצה, הם חצו כמה קילומטרים של מדבר יבש בהליכה מהירה עד שהגיעו לתחנת הרכבת, זו הייתה הדרך היחידה לצאת מהגיהנום, הרכבת שמובילה למעמקים ומחזירה אנשים מתוכם אל פני כדור הארץ, וזו הייתה התחנה הבאה שלהם.
"אני לא אוהב את הרעיון של אבא הפעם, ויטה עלולה לגנוב לנו את כל העבודה." אמר אוטיזי כשכמעט הגיעו.
"אל תנסה לגרום לי לפנות נגד ויטה, אני תומך ברעיון של אבא יותר מתמיד, ואני מציע לך להתרכז בהגעה שלנו אליה." אמר איזמו בלי להתבלבל, כשאבא היה לצידו הוא הרגיש בטוח מתמיד וחזק יותר מאוטיזי, הוא לא פחד להגיד לו את מה שהוא חושב בפרצוף.
"עצרו, כלי נשק." שד שחור עצר אותם, השדים השחורים היו שומרים או משרתים בצבא בדרך כלל, הם היו מהזן הפשוט ביותר של השדים ולא היו שום יכולות מיוחדות, הם הסתמכו לחלוטין על כלי נשק.
"כן, כמובן." איזמו חייך בנעימות ופרק את כל הנשקים שלו, השד העביר אותו ופנה אל אוטיזי, הוא בדק גם אותו והעביר את שניהם לרכבת והחזיר להם את כלי הנשק.
"לא לרצוח." התבדח וחזר למקומו, לשמור על התחנה השוממת.
הרכבת הייתה עשויה קרונות פתוחים רבים מספור, עשויים ספסלי עץ עם ידיות עשויות ידי שלדים, התחנה הייתה כולה שחורה וקישטו אותה רק כמה ידי שלדים מאירות שנתלו על התקרה, קישוטים שגרתיים בגיהינום.
"אני לא מבין אותך, אתה נותן לבת לתפוס את מקומך!" אמר אוטיזי כשהרכבת החלה בנסיעה.
"אני לא. די לקנא בי." אמר איזמו והביט על הנוף משתנה.
"אני לא יכול לסבול אותך." אמר אוטיזי ועבר קרון.
"הדדי!" איזמו לא נשאר חייב.
הרכבת המשיכה לדהור עד שהגיעה לתחנה, כדי לא לעורר חשד שד משנה צורה אחד הועבר אל כדור הארץ וקנה לעצמו בית חווה, בבית החווה הזה הוא בנה באסם את התחנה השנייה כדי לאפשר מעבר נקי מהגיהינום אל כדור הארץ, הרכבת נעצרה באסם ולאחר כמה שניות השד פתח את דלת האסם ושחרר את הנוסעים החוצה.
אוטיזי בחן את הסביבה, בדרך כלל כשהגיע לכאן הוא היה מרוכז במשימות שלו או בחיפוש מלאכים ושדים חוטאים להרוג, הפעם המשימה לא עניינה אותו כלל והוא הסתכל בפעם הראשונה על היופי שבעולם הזה, לא עוד מדבר אדום, נהרות לבה, תקרה שחורה ודם, אלא שדות ירוקים מלבלבים, חיות מוזרות עומדות על ארבע בכל מקום, אוכלות מהדשא, בני אדם מאושרים ולא מעונים מטפלים בשדות, שמיים מלאים עננים אפורים שמסיבה מסוימת קסמו לו מאוד, אוטיזי התפלא לגלות שהוא ממש אוהב את המקום הזה.
"תודה." אמר איזמו לשד שבבעלותו האסם, אוטיזי הניד בראשו בכעס וחוסר אמון.
"מי אומר תודה?!" הוא צעק עליו כשהתרחקו מהחווה, איזמו לא הגיב אלא התעמק בקריאת הוראות ההגעה, הוא היה מרוכז הפעם יותר מתמיד ולא היה מוכן להיכשל.
"אני לא יודע מה אתה חשבת כשהיית בכור, אבל אני מתכוון להתרכז במשימה שלנו. בוא אחרי." איזמו יצא מן השדות אל הכביש והתיישב בתחנת אוטובוס, ענני סערה התחילו להתערבל מעל ראשם, גשם ירד וברקים הבזיקו, אוטיזי, שמעולם לא ראה טיפת גשם, נבהל ומיהר אחריו, עצבני כמו שלא היה מעולם.
"אני שונא אותך." הוא אמר.
"הדדי."
תגובות (40)
תמשיכי!!
ותקראי את הסיפור שלי, ממש השקעתי ( ותגיבי )
אני חושבת שקראתי אבל לא הגבתי… אני אגיב עכשיו.
תודה!! את יכולה לפרסם את הסיפור שלי??
שם: אנתוני.
גזע: אפשר מלאך? אם לא אז בן אדם…
גיל: 16
מראה: יש לו שיער שחור ועיניים ירוקות, הוא גבוה ורזה ודי שרירי.
אופי: הוא נחמד, חכם, עוזר לכולם, מגונן על אנשים שחשובים לו, טוב, ודי רגיש.
תגידי לי אם את צריכה עוד מידע או שינוי…
איך ואיפה? אני לא ממש מבינה…
Part Of Me הוא יהיה מה שתחליטי… מה שתעדיפי, אני לא מוכנה לבחור.
ותני לי קצת רקע שלו…
מה זאת אומרת איך ואיפה?
זה היה מכוון לאנג'לה קרמר
אה… אוקיי.
הוא מאמין באלוהים כמו כול המלאכים אבל הוא נשלח לכדור הארץ כדי לוודא שהשטנים לא פוגעים בבני אדם.
הכתיבה יפה מאוד, אבל למען האמת לא ברור לי איך לילי לא נרתעת מבתו של השטן…
אולי אם תתארי קצת מה קרה לפני כן זה יהיה יותר ברור :)
אוקי… יהיה לך אכפת אם אני אשנה קצת את הרקע למשהו כזה בערך:
הוא מאמין באלוהים אבל הופלל שלא באשמתו והופל מהשמיים כעונש [את זה תביני בפרק הבא שיעלה בקרוב] ועכשיו מנסה לעזור לבני אדם ולשמור עליהם בתקווה שאלוהים יחזיר אותו לשמיים.
בסדר?
בסדר.
אין בעיה.
הצמדת אותי למסך, ומייד ארשום לך דמות!
שם – בלה
גיל – 15
מראה – שיער שחור ארוך מאוד, (כמעט עד לברכיה) עיניים שחורות בורקות, עור מאוד חיוור. היא לובשת טוניקה ארוכה עם שרוולים המכסים את כפות ידיה, מכנס פשוט בצבע תכלת, ונעלי ספורט כחולות כהות ולבנות. יש לה שרשרת תכולה עם הסימן 'פייס' עליה, וסרט תכול על ראשה.
אופי – מצחיקה, ביישנית, חברותית, מתוקה, חמודה, חכמה, נעלמת קלות, אופטימית, טובת לב.
אז…
את לא חייבת לקבל אותה, זה דיי מבוסס על ציור שלי ^-^
maya11 יש כמה דברים שתבינו רק בפרקים הבאים, לכן התלבטתי מאוד אם לעשות הרשמה כי די לא הסברתי דבר על אלוהים והמלאכים [שיופיעו בפרק הבא] ועל ויטה גם, גם לא ממש הסברתי איך זה התפתח אבל אתם עוד תבינו, שוב, בפרקים הבאים.
[שיעלו ממש בקרוב, אני מתכננת להעלות את הפרק הראשון אולי עוד היום, כי כבר סיימתי חצי ממנו]
ריקי בנדיקוט, היא מלאך או בן אדם?
אוי… רקע…
לא יודעת…
אפשר שהיא תהיה חברה של ויטה?
בת אדם ^-^
סבבה! אני אמשיך עכשיו את הפרק הבא, כל בני האדם יכנסו בפרקים השלישי או הרביעי, אנתוני לא יכנס בקרוב. אולי בפרק החמישי, עכשיו כולם, הפרק הבא יעלה או בעוד חצי שעה או מחר או מחרתיים, אשתדל למהר אבל אני אדם עסוק.
שם: ג'ימס
גיל: 17
מראה: עיינים ירוקות שיער חום מתולתל שרירי.
אופי:נחמד אך יהיר , חברותי, תחרותי ושונא להפסיד, .
והוא מלאך.
אין לי כל כך רעיונות לרקע
תוסיפי אותו אם באלך..
יאייי!!!
(הייתי שולחת לך את הציור הכושל, אבל… אין לי איך T^T)
אוסיף את ג'ימס אבל אשנה את שמו לקרייט, אני בעד שמות מיוחדות ולא רגילים.
יששש אה ותמשיכיי
שם: אליס
גיל: 15
גזע: מלאכית שלא יודעת שהיא מלאכית.
מראה: שיער שחור כמו הלילה גלי העובר קלות את כתפייה, עיניים כחולות שאפשר לשקוע אליהם. צבע העור שלה בהיר מאוד. היא רזה ולא חזקה במיוחד.
אופי: ביישנית, מצחיקה בדרך שלה, נחמדה לכולם, טובה, חכמה, רגישה במיוחד.
ההורים שלה נראים ההפך ממנה, ויש להם מן צד מרושע כזה. היא מנסה לברוח מהם אבל פוחדת. היא תמיד מרגישה שמשהו לא בסדר. "ההורים שלה" היו שטנים והיא הייתה סוג של שבויה שלהם. היא איבדה את הזיכרון שהם תפסו אותה אך לאט הכל מתחיל להיזכר אצלה.
השטנים רוצים להשתמש בה לתוכניות שלהם.
מקווה שתוסיפי אותה (ואני מקווה שלא חפרתי יותר מידי ותוסיפי הכל כי התלהבתי!)
תולעת סיפורים זו הדמות הכי טובה שראיתי עד כה! אני אוסיף אותה בפרקים הבאים למרות שהחלטתי לא להוסיף עוד דמויות ואולי אשנה את שמה למשהו מעניין יותר.
אגב, הפרק הבא עלה!
אני שמחה שאהבת אותה!! (זה אומר שאת מוסיפה אותה, נכון? נראה לי שכן…)
אני עכשיו הולכת לקרוא את הפרק הבא!! :)
כבר הוספתי אותה! היא כוכבת הפרק ה…שלישי אם אני לא טועה!
מאוחר מדי להירשם? כנראה שכן אבל אני ארשם בכל זאת, אולי יתחשק לך להכניס אותי.
שם: ג'קסון סטון (לרוב מכנים רק ג'יי)
גזע: בן אנוש
מראה: שיער חום כהה ועיניים כחולות-בהירות. אף קטן וראש עגול, לא גבוה במיוחד ולא נמוך מטר שבעים וחמש כזה. כתפיים דקות ורזה. יש לו צלקת על הכתף והוא מסתיר אותה.
אופי: אדיש, יהיר, סרקסטי, גאוותן, אדיש, שתקן, עקשן כמו פרד אבל קשה לעצבן אותו. אדיש, שונא רעש, פרפקציוניסט בצורה נוירוטית (הפרעה נפשית מוכרת.) יש לו אובססיה למזל ואמונות טפלות. יהיר, אדיש, גאוותן, אדיש, פרפקציוניסט, כבר אמרתי אדיש?
רקע: אמא ואבא שלו לא בדיוק היו זוג הורים תומך וחביב. הם נהגו לצעוק הרבה, עליו ואחד על השני. מאז שהוא היה קטן זה הפחיד אותו אבל זה לא עצר אותם מלצרוח כל יום. בגלל זה הוא לא יכול לסבול רעש. שהוא היה בן אחת-עשרה הוא אובחן כסובל מOCD קל יחסית (גו ויקיפדיה, גו גו ויקיפדיה.) וכל אחד מהוריו האשים את השני ושניהם נקלעו לריב הכי גדול שהיה להם אי פעם. אז הוא התחבא מאחורי הספה ובכה במשך חצי שעה עד שהוא החליט לעשות מעשה. הוא קם והתעמת איתם, וצרח שזו לא אשמתו של אף אחד, אבל זו כן אשמתם שהם צורחים אחד על השני כל כך הרבה שכל פעם שהמורה אומרת את השם שלו ביותר מלחישה הכתפיים שלו מתכווצות. זו הייתה הפעם הראשונה והאחרונה שאביו סתר לו, אבל ג'יי כל כך נבהל שהוא רץ לחדר שלו ולא יצא משם עד למחרת בערב. אחרי המקרה הזה ההורים שלו התגרשו, והקרב על המשמרות נמשך עד היום. והו, הוא מכוער.
פעם בשבועיים הוא נפגש עם עובדת סוציאלית (שהוא לא מספר לה שום דבר.)
אני אכניס אותו באחד הפרקים המאוחרים בסיפור… אני אדם שלא יכול לסרב לדמות.
*ושתי בניו- ושני בניו
אני גרועה בכל העניין הזה… אל תאשימי אותי.
זה בסדר, את אנושית, את חייבת לטעות לפעמים, למרות שאני התחלתי לקרוא את הסיפורים שלך ויש לך ממש מעט טעיות, אולי שלוש שאני הצלחתי לזהות.
תודה! זו ממש מחמאה בשבילי.
האמת שאני ממש מתוסכלת מכל עניין שם המספר הזה, לא משנה כמה פעמים אני לומדת את זה אני מתבלבלת… זה ממש מתסכל, עד לרמה כזאת שוויתרתי על לנסות לבדוק את עצמי..
אם את מתלבטת אז את יכולה לשאול אותי.
תודה.. זה נחמד מצידך…
בבקשה!
ואם כבר בעניין הזה… אומרים עשרה מטרים או עשר מטרים או עשרה מטר?
עשרה מטרים, מקווה שעזרתי לך
יש צדקתי!
טוב