בקי
אהבה ראשונה וכבר פרידה נקווה שהמרחק הפיסי ביניהם לא יפריד אותם וכאן אפשר להשחיל את הפתגם הידוע "מביתי לביתך מרחק קילומטר , מלבי ללבך מרחק מילימטר"""

אהבה ראשונה

בקי 01/09/2011 661 צפיות 4 תגובות
אהבה ראשונה וכבר פרידה נקווה שהמרחק הפיסי ביניהם לא יפריד אותם וכאן אפשר להשחיל את הפתגם הידוע "מביתי לביתך מרחק קילומטר , מלבי ללבך מרחק מילימטר"""

פרק ד'

הילדים יצאו מהכיתה וכל אחד מיהר לשוב לביתו. יעל שאלה את יובל אם הוא רוצה להתארח אצלה "
" אך הוא סירב כי עליו להיות מוקדם בבית" אוקיי נתראה מחר ביי.

כל אחד הלך לדרכו ויעל חשבה כל הדרך על יובל, הוא כזה מתוק, ממש ילד מקסים אבל תמיד העצבות משתלטת על פניו" טוב אולי במהלך הימים יפתח יותר כלפי. יעל הגיעה לביתה והטלפון הנייד שלה צלצל "הלו" ענתה "היי יעל זה יובל" היי יובל כבר התגעגעת אלי חחחחחחח" אני מתחת לבית שלך ומבקש רשות לעלות!! היא סגרה ומיד יצאה למדרגות ו"צעקה- יובל כנס למעלית"

הוא שמע בקולה ונכנס למעלית כשהיא ממתינה לו ליד דלת המעלית. הוא נכנס לבית, יעל טרקה אחריו את הדלת , ולא יאומן , יובל התחיל לבכות בכי מרורים" יעל לא הגיבה, רק הביטה לעברו ונתנה לו להתפרק". ואכן ממש לאחר כמה זמ, הוא נרגע ובינתיים היא הכינה לו שתייה קרה וכמה חטיפים ושניהם ישבו במטבח המרווח של יעל.

יעל, פתח יובל את סגור ליבו" ההורים שלי גרושים, ואני מתגורר עם אמי ואחותי הקטנה "במעון לנשים מוכות". אני פוחד מהצל של עצמי כי תמיד נדמה לי" ש ה ו א " רודף אחרי ויכה אותי יהרוג ממכות את אמי ואת אחותי למרות שהוא בבית סוהר שפוט ל- 10 שנות מאסר.

יעל שאלה אז המעון הזה נמצא ברח זמנהוף " לא מה פתאום, סתם המצאתי. המעון נמצא ליד התחנה המרכזית הישנ, ובכלל לא נעים שם.
עכשיו העובדת הסוציאלית רוצה לשלח את אמי אחותי ואותי לקיבוץ כדי להתרחק מהעיר ולדעתה שם נתקדם יותר, אמא שלי תהיה פחות לחוצה ואחותי תשהה עם ילדים בני גילה, ושם הקיבוץ שאליו אנו עוברים בעוד שבוע אסור בתכלית האיסור לפרסמו.

וואו , הגיבה יעל, אני כל כך מחבבת אותך וזהו – ניפרד -? לכן אני עליתי אלייך כדי לספר לך" " ולבקש ממך להיות אתי בקשר שתמשיכי לצלצל אלי" ואולי יותר מאוחר לאחר שנתאקלם שם אולי אקבל אישור לגלות לך היכן אנו נמצאים ובאחד החופשים תרצי לבקר אותי"?

ודאי שארצה יובל, סיים את השתייה וכנס לחדר שלי "תעשה שמות לפסנתר שלי – קדימה!!! הוא סיים את השתייה והחטיפים תוך שנייה ורץ לעבר הפסנתר והנגינה שניגן לא הייתה מביישת בוגר אקדמיה למוסיקה

יעל המשיכה לשבת במטבח וכל כך התעצבה שאהבתה הראשונה מסתיימת באקורד כל כך צורם!!

יעל הביטה בשעון והגיע הזמן שתיקח את אחותה מהמעון, היא נכנסה לחדר שלה, וראתה כמה יובל נהנה מהנגינה" פניו קרנו, ולא יעלה על הדעת כיצד בכה רק לפני כמה דקות. " פשוט חבל היה להפריע לו אך היא הייתה חייבת ולכן אמרה יובל "? כן!!!! וואו הגזמתי נכון ? לא מה פתאום אבל אני צריכה לקחת את אחותי מהמעון,

אוקיי אני יורד איתך אבל יעלי תוכלי להכין לי כריך ולהלוות לי 5 שקלים לנסיעה? ודאי, היא הכינה לו כריך גדול, ונתנה לו עוד כמה דברים שהיו במקרר סידרה לו הכל בשקית אטומה "הילוותה לו" 20 שקלים שיהיה לך גם למחר. תודה יעלי תודה יעלי ולפתע נישק לה על לחייה ואמר אל תעלבי ואל תכעסי אני פשוט מאד אוהב אותך, ולהיפרד ממך, זה ביש מזל , זו אכזבה גדולה, בשבילי.


תגובות (4)

מדהים :) חבל שהם ניפרדים :( תמשיכי

נ.ב
יש לך תמונה מאוד יפה :)

01/09/2011 20:28

היי מייטל החמודה

תודה כי שמת לב לתמונה שלי ? נכון שאני יפה חחחחחחחחחחחחחחח, סתם את יודעת שאני חומדת לצון, אך תלמדי משהו ממני אדם שאין לו חוש הומור הוא אדם :,"אומלל" אני בטוחה בעבר לכל ספק שאת בעלת הומור בשפע.

ערב טוב מתוקה ותרשי לי להחמיא לך "את כותבת 100המם"

באהבה בקי

01/09/2011 20:40

היי מירי המתוקה

מה שלומך ? כתבת היום ולו שורה אחת ??? חחחחחחחחחחחחח אל תדאגי אני צוחקת איתך ואת יודעת למה כי את חשובה לי.
ראית את התמונה שלי נכון שאני מהממת חחחחחחחח סתם בשביל הצחוק, יש המשך מאד מאד מעניין בסיפור אהבה זה וכבר פרק ה' הועבר למערכת בתקווה שיאושר לפרסום.

ערב טוב מתוקה וכל טוב

באהבה בקי

01/09/2011 20:43

ערב טוב מיטלי

את תמשיכי בחוש ההומור שלך הייחודי, ומאחר והוא ייחודי , אין צורך שכולם יבינו אותו, אלא את הייחודיים שבין חברייך, חברותייך וכל אלה שאת אוהבת לשהות לצידם ולצחוק בחברתם.

ביי מתוקה ותמשיכי בדרכך הייחודית שבאה לידי ביטוי בכל הסיפורים הנפלאים שאת כותבת.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

באהבה בקי

01/09/2011 22:40
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך