בקי
בהצלחה חמודים שלי

אהבה ראשונה

בקי 01/09/2011 576 צפיות אין תגובות
בהצלחה חמודים שלי

פרק ב'

היום הראשון בגימנסיה הגיע לסיומו וכולם יצאו מהכיתה בדרכם הביתה. יעל ויובל בספסל האחרון נותרו ישובים עד שיעל צחקה ואמרה יובל בוא נישאר פה עד מחר בבקר כדי שלא נאחר חלילה. יובל קם מהספסל וענה ליעל זה הרגע ללכת הביתה.

שני הצעירים המתוקים יצאו מהכתה לחצר הגדולה ומשם הביתה. היכן את גרה יעל ? אני גרה בז'בוטינסקי 60 והיכן אתה גר? אני גר ברח' זמנהוף אז אתה ודאי מגיע לביתה הספר באוטובוס נכון"? היום באתי ברגל כי התעוררתי בשעה 06.00 כי פחדתי שמא אאחר. יובל " אתה רוצה לבוא אלי לביקור קצר? אבל מה אמך תאמר, ראשית אמי בעבודה יחד עם אבי שניהם עורכי דין ויש להם משרד ענק, כך שהם חוזרים בדרך כלל מאוחר וחוץ מזה גם אם אמי בבית "אין ספק שתקבל אותך בשמחה". אוקיי מי יכול לסרב להזמנה כה חמה" אבל דע לך שבשעה 15.30 עלי לקחת את אחותי הקטנה מהמעון. בסדר!

שני הילדים הצעירים והמתוקים הגיעו לביתה של יעל וכבר מהכניסה המטופחת והמעוטרת בעציצים, והרצפה פרקט, הבין יובל שיעל ממשפחה עשירה. המעלית הגיע ושניהם נכנסו פנימה. יעל לחצה על קומה ג' ושניהם עלו והגיעו לדירה של יעל.

היא פתחה את הדלת עם המפתח ומה שניגלה ממבט ראשון היה "מקסים" היה מהמם. הסלון שנכנסו אליו היה ענק ומרוהט בטוב טעם, עד כמה שילד בין 12 או אולי 13 יכול להתרשם. יובל אמרה לו יעל, נכון שאתה רעב "? אם יש משהו לאכול לא הייתי מתנגד אוקיי אז שב כאן ואכין משהו ברגע. יובל ישב במטבח שהיה המשכו של הסלון הענק ויעל הכינה חביתה, ירקות ופיתות שהפשירה מהמקפיא. שניהם אכלו בתיאבון בריא!!! והיא שאלה אותו אתה רוצה לראות את החדר שלי? חכי שאעכל מה שראיתי עד עתה , אך בוודאי בואי תראי לי.

יעל פתחה את דלת החדר וזה היה ממש מדהים, חדר ענקי, מסודר ללא רבב ובקצהו עמד פסנתר לבן משהו מהאגדות. "את לומדת לנגן" כן יש לי פעמיים בשבוע שיעור ומה למדת עד עכשיו? בא לך להאזין למוסיקה שלי? ודאי היא התיישבה על הכסא שהיה גם הוא לבן וניגנה כמה קטעים שאותם למדה במהלך השיעורים.

יודע לנגן? כשהייתי בבית ספר ויצמן ביקשתי רשות לנגן לאחר יום הלימודים ומאחר שקבלתי את האישור ישבתי ושיננתי וזה מה שיצא.

יובל, אתה רוצה להגיד שלא למדת מעולם לנגן"? אני לא רוצה אני אומר לך בכנות שזה המצב, ועוד יותר מזה, תקשיבי יעל, אני לא קורא תווים הכל משמיעה. וואו, את ממש גאון, או במלה יותר יפה "וירטואוז" כנראה שאתה ילד ברוך כישרונות" מה אתה רוצה להיות כשתהיה גדול? להתחתן איתך חחחח.

השעה 15.20 יעל אומרת לו שהיא חייבת לצאת לאסוף את אחותה והוא עונה לה זה הזמן שאחזור הביתה. תודה על כל האירוח המהמם וניפגש מחר בבית הספר" בעזרת השם אמרה יעל ולאחר שירדו לרחוב כל אחד הלך לדרכו.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך