אהבה ראשונה

בקי 01/09/2011 646 צפיות אין תגובות

פרק ה'

יעל הלכה להביא את אחותה מהמעון ,וכל הדרך היא חשבה, "כיצד תוכל להתמודד בחסרונו של יובל" . אני ממש אוהבת אותו, והוא נעקר ממני, ואפילו אסור לו ל"גלות" לאן מעבירים ,את אחותו , אימו ואותו. היא חזרה הביתה עם אחותה ומיד צלצלה לאמה: אמא'לה התייפחה יעל בטלפון, יעל תגידי לי מה קרה" יעל אנא תסבירי לי מה קרה", "אביבי בסדר " "כן," ואת בסדר", "נפגעת ממשהו , יעל אנא אל תהרגי אותי תפסיקי לשנייה לבכות ותסבירי לי.

אמא'לה בואי הביתה עכשיו". טוב אני מיד מגיעה הביתה, ותשמרי על אביבי ועלייך בבקשה! "תעני לי", "בסדר" !!! אמה הגיעה הביתה כשכולה נושמת ונושפת, "מאמי מה קרה" ויעל בשלה , מתייפחת ללא סוף" אמא,לה " יש בכתה שלנו ילד ששמו יובל, "אוקיי" "אני יושבת לצידו והתחברנו מאד מאד הוא היה כאן אתמול וגם היום , מנגן כמו פסנתרן דגול, אוקיי, ו — מה קורה איתו ?

הוא גר עם אמו ואחותו "במעון לנשים מוכות" בתחנה המרכזית בתל אביב" "אביו היה נוהג להכות את כולם עד שהצליחו לברוח ממנו" והוא כלוא בבית הסוהר ל= 10 שנים, אך עדיין כולם פוחדים שמא חלילה הוא ישתחרר.

העובדת הסוציאלית שמטפלת במשפחה, החליטה להעבירם לגור בקיבוץ, אך אסור לו לגלות איזה קיבוץ" "אמא אני ממש אוהבת אותו והוא אוהב אותי ואיך אני אמשיך ללכת לבית הספר כשהוא לא לידי." ?

אוקיי מאמי אני מבינה את צערך העמוק , כי אהבה ראשונה לא שוכחים עד כלות." "עכשיו ברשותך אמרה זוהר:" "אם את כל כך אוהבת אותו , אז עלייך לשמוח שמצאו עבור המשפחה האומללה הזו ,"מענה הולם ומחליטים להעבירם לקבוץ" , "שם יחושו חופשיים, ושלושתם אני מבטיחה לך "ייוולדו מחדש" "את צריכה מאד לשמח בשביל יובל אמו ואחותו, "ואני מבטיחה לך שבמהלך הזמן הוא יורשה לגלות לך את מקום הימצאו.

יש לו נייד נכון" ? "כן"" נו אז קשר איתו ימשיך להיות לך וזה דבר גדול." יעלי את תמשיכי בלימודייך וכמו שאני מכירה את בתי המקסימה ," תחזרי לשיגרה ותמשיכי להיות תלמידה מצטיינת וחברותית עם כל התלמידים, "ולא תתבודדי כמו שהיית עם יובל".

אמא גם הוא תלמיד מצטיין "" אני בטוחה בכך אם הוא מנגן כל כך נפלא בפסנתר" ואת יודעת אמא, הוא בכלל לא קורא תווים, "הכל זה מהשמיעה שלו, "לא תאמיני איך הוא מנגן, "אמא'לה אני אוהבת אותו!! "ודאי שאת אוהבת אותו, "ובגלל אהבה זו " "את חייבת לפרגן לו ולשלח אותו לעולם חופשי יותר", בחיק הטבע , "ולהפציר בו שימשיך להיות תלמיד מצטיין ותהיו בקשר טלפוני כאשר יתאפשר ודעי לך מתוקה שלי "שבכל חדר אירועים בקיבוצים יש פסנתר אחד, "ולעיתים אף יותר והוא יוכל
להמשיך לנגן" וכשמזכיר הקיבוץ יאזין לנגינתו , לבטח ישריין אותו לנגן בכל האירועים שמתקיימים שם.

ועכשיו רגע לפני שהתעלפתי , חחח , אני מזמינה את שתי בנותי היפהפיות, לנסוע אתי לגני התערוכה" ויעלי תקבל מנה גדושה של גלידה מונטנה" ומה אתי שאלה אביבי ?" לך יש חבר " לא" ! אז לך לא מגיע. שלושתן צחקו ושמו פעמיהן לעבר "גלידה מונטנה" הידועה בטעמה שמבקש תמיד עוד עוד ועוד.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך