בקי
חבל שאותי לא הזמינו ולו פעם אחת לטוס , לדעתי מגיע לי מה דעתכם ??????????

אהבה ראשונה פרק מ'

בקי 13/09/2011 566 צפיות אין תגובות
חבל שאותי לא הזמינו ולו פעם אחת לטוס , לדעתי מגיע לי מה דעתכם ??????????

הבקר הגיעה והשעון צלצל במלוא עוצמתו. זהר ירדה מיד מהמיטה ועצרה את השעון. יוני גם התעורר והיא ביקשה ממנו להמשיך לישון , אנחנו נסתדר. היא נישקה לבעלה היקר ויצאה מחדר השינה.

זהר נכנסה לחדר של יעל והיא הייתה ישנה כמו נסיכה מתוקה, זהר ליטפה את פניה של הנערה ומיד היא התעוררה.

"מאמי צריך לקום? או שזה עדיין מוקדם, בא לי להמשיך לישון"

"אני אגש למטבח ונכין לשתינו שתייה ואם תרצי גם פרוסת עוגת שוקולד שאת כה אוהבת ונמתין למונית שתסיעה אותנו לנתב"ג , יעל קמה מהמיטה, נכנסה לחדר האמבטייה ולאחר מכן הלכה למטבח. הקפה היה מוכן וחתיכת עוגה קרצה לה "בואי תטעמי אותי"

זהר נכנסה גם היא לחדר האמבטייה וחיש מהר הסתדרה ויצאה כשהיא כבר לבושה לטיסה.

"וואו אמא'לה, את כל כך יפה , אני גאה בך , אני כל כך אוהבת לטייל בחברתך וכמובן גם בחברת אבא ואביבי אך בחברתך , אני חשה משהו שקשה לי להסבירו. "

"הבנתי וגם אני חשה כלפייך אותה הרגשה" שתיהן נהנו מהקפה הטעים ומפרוסת העוגה הנדיבה שכל אחת אכלה, וכמה דקות לפני שהמונית הייתה אמורה להגיעה , זהר כתבה בדף פוליו : לאביבי ויוני שאני כה אוהבת לאהוב : שיהיה לכם יום טוב ותשמרו אחד על השנייה. נשיקות, ביי יעל וזהר!

שתיהן ירדו למטה והמתינו למונית, לאחר כמה דקות הגיעה המונית, הנהג יצא כדי לפתוח את תא המטען שלו ולשם הניח את 2 הטרולים של שתיהן. את התיקים כל אחת לקחה איתה. הנסיעה הייתה מאד נוחה מאחר ולא היו פקקי תנועה בשל השעה המוקדמת ושתיהן הגיעו לנתב"ג רבע שעה לפני הזמן. זהר שילמה לנהיג האדיב שאף הכניס את המטען שלהן לתוך אולם הנוסעים ונסע לדרכו.

"יעלי אמרה לזהר : מאמי אני כל כך שמחה שאת מלווה אותי, לא כייף לטוס לבד, אבל אם אין ברירה אזי מסתגלים למצב."

"זהר השיבה לה: יש לנו מזל גדול שהגבר שלנו הוא כל כך טוב , כל כך אוהב את שלושתנו וההחלטה שלו הייתה החלטה מאד נבונה ללוות אותך לעיר האורות"

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך