אהבה ראשונה פרק ל'

בקי 10/09/2011 575 צפיות 2 תגובות

משפחת ברק בהרכב חסר יצאה מביתה לעבר משרדם. יוני היה ממש מאושר מכך שנוצר קשר עם אמו של יובל.

"זהר אין לך מושג כמה מצב רוחה של יעלי השתפר פלאים. עצם הזכרת שמו של יובל הבת שלך הסמיקה מפה ועד להודעה חדשה, כל כך שמחתי בשבילה אין לך מושג".

"ותאר לך אמרה זהר פתאום אני מקבלת טלפון , שלום מדברת אמא של יובל, חשבתי שאני מתעלפת".

הם הגיעו למשרדם ואביבי רצה ישר לתיקי חיבקה אותה וביקשה את הבקשה הרגילה, נירות עבים , טושים ולפנות לה שולחן כל שהוא.

"אוקיי אני לרשותך, בואי ושבי פה לצידי

"אני לא יכולה לשבת לצידך, כי אני רוצה לעשות לך הפתעה, הציור שאצייר עכשיו יהיה בשביל"ך. תיקי קמה ממקומה ומאחר שזהר חזתה ושמעה את הדו שיח ביניהן, חייכה לעבר תיקי שלחה לה נשיקה באוויר והזדרזה למצוא שולחן ריק ליורשת העצר.

זהר נכנסה לחדרו של יוני וביקשה שיעיין בתיק של רינת כדי שתהיה לו תשובה כשרינת תטלפן,

" אוקיי זהר, ענה לה רוני הכל יהיה בסדר."

זהר חזרה לחדרה והמשיכה בעבודה השוטפת שמוערמת על שולחנה מדי יום ביומו. לאחר כשעתיים של שהייה במשרד, טלפנה רינת, תיקי ענתה לה ומיד העבירה אותה ליוני.

"שלום מר ברק, שמי יוני, שלום מר יוני צחקה רינת, שמי רינת ואני אמא של יובל, אני שמעתי לפני ולפנים את ההתרגשות הרבה שריגשת את זהר וכמובן את אביב שלנו הציירת הדגולה והחשוב מכל הוא כמה שמחה יעל מלונדון האפורה כששמעה את שמו של יובל הבן המקסים שלך"

"רינת את יודעת מה אמר לה יוני, בואי למשרד ונשב בניחותא למלא את הטפסים שמונחים בפני."

"אוקי אך היכן המשרד שלכם? המשרד שלנו ברח' פנקס 60 ממש צמוד לבית החייל. את תראי שלט גדול ואני ממתין לך"

יוני ניגש לזהר ועדכן אותה שעוד מעט תבוא רינת למשרד.
זהר נכנסה לחדרו של יוני ואמרה לו:

"אני מבקשת שתתן לה משהו כמו -.200 ש"ח , לדעתי היא ממש זקוקה"

זהר ענה לה יוני : "למה את אינך נותנת לה? לדעתי היא תעלב ממני ואיתך הקשר חם יותר כאשה אל אשה",

"נכון אתה צודק" תמיד ידעתי שיש לי בעל גאון"

המשך יבוא


תגובות (2)

שבוע טוב בקי,
המשיכי בבקשה את הסיפור כי אני לא יכולה לחכות…

jessica800

10/09/2011 13:01

ג'סיקה שלי המתוקה

יש המשך וחן חן על התגובה המחממת את לבי

שבוע טוב ומבורך

באהבה בקי ♥♥♥♥♥♥

10/09/2011 13:46
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך