בקי
וואו איזה אשר , יעל ויובל שוחחו בטלפון לאחר שנה שלמה של נתק!!!!! בהצלחה ילדים מתוקים ♥♥♥

אהבה ראשונה פרק ל"ח

בקי 12/09/2011 597 צפיות 2 תגובות
וואו איזה אשר , יעל ויובל שוחחו בטלפון לאחר שנה שלמה של נתק!!!!! בהצלחה ילדים מתוקים ♥♥♥

להזכירכם משפחת ברק משתכשכת בבריכה ורק זהר שומרת על התיק האטום של הניידים וחשה שעוד מעט היא הולכת להרדם , ולפתע צלצול בקע מהתיק האטום. היא מיהרה לפתוח את התיק ולוודא מנין הצלצול ומיד השיבה הלו :

"גב' ברק ?מדברת! , שמי יואב זיו, אני יכול לדבר עם יעל", בבקשה , כמובן יובל , עוד שנייה בבקשה, זהר שכחה שלפני שנייה חשה שהיא נרדמת ובשיא המרץ קמה מהכסא נוח וקראה: יעלי , כן אמא , היא חייכה והראתה לה את הנייד שבידה. סימנים יותר לא היה צורך להציג, יעלי יצאה מהבריכה , נערה יפהפייה ומיד לקחה את הטלפון מידי אמה. היא דאגה גם להתרחק מעט ובפעימות לב אדירות שאלה: יובל"?

" יעלי ?וואו כמה התגעגעת אלייך, יעלי אני כל כך אוהב אותך, את חסרה לי כל יום כל דקה הלו את שומעת אותי ?"

" ודאי שאני שומעת אותך, גם אתה חסר לי מאד מאד מאד., איך אתה מסתדר בלימודים",

"בסדר" , זה לא קשה לי בכלל ואני כמוך מוקפץ לכיתה ט' , היכן את נמצאת יעלי, הבקר הגעתי עם משפחתי לבית מלון בטבריה ונשהה כאן שבוע ימים, ולאחר מכן בעוד שבוע אסע לפריז לשבועיים להשלים פערים בצרפתית באוניברסיטת סורברון,"

"את תמיד היית חכמה ונבונה , אני זוכר אותך כמה את יפה, כמה אני מתגעגע אלייך, אולי באיזו שהוא שלב נוכל להיפגש , אך בינתיים גם השיחה הזו עושה לי טוב על הלב. אמא שלי כתבה שהורייך עזרו לה בצורה מאד מסיבית כי היא הייתה אבודה עם כל המסמכים וכמו כן הוסיפה לכתוב לי שהיא אסירת תודה לשניהם.

"יובלי אמרה יעל למה לא התקשרת כל השנה," אני התקשרתי פעם אחת אליך ונעניתי שאין כאן יובל והתאכזבתי קשות.

"יעלי תביני עברה עלינו שנה לא קלה, בקיבוץ לא התאקלמנו כלל והאפשרות היחידה שהייתה לנו לנסוע כל כך רחוק לדיסני שבאוסטרליה, ותודה לאל, כאן אנו מרגישים מאד בטוחים וזה שווה הכל. אני מציע לך שנתכתב באופן שוטף נספר זה לזו את כל מה שעובר עלינו ואם יש מצב לדבר בטלפון , גם את זאת נעשה"

"בשמחה השיבה יעלי ולאן נמען את המכתבים? כל אחד לבית הוריו, זה יהיה המקום הבטוח ביותר שהמכתבים יגיעו ליעדם ונקבל אותם כשניפגש עם ההורים"

יעלי מתוקה שלי, אני צריך לסיים את השיחה ואשלח לך המון המון מכתבים וכן תמונה שלי עדכנית וגם את תשלחי אלי המון מכתבים והמון תמונות, לא תשכחי נכון "?

"נכון מאד יובלי, תמשיך בהצלחה המטאורית שלך בלימודים ובכל רגע פנוי תכתוב כמה שורות ואת ההמשך ברגע הפנוי הבא " שולחת לך אלף נשיקות ומצפה למכתבים שלך שיציפו אותי באשר ואהבה.

"ביי יעלי תשמרי על עצמך, ובינתיים נסתפק במכתבים ותמונות עד שהפגישה שלנו פנים אל פנים תצא לפועל"

הטלפון נדם, יעלי סגרה את הטלפון ובאה לזהר התיישבה לידה ודמעות זלגו מעיניה,

"מאמי הוא סוף סוף צלצל, אני כל כך מאושרת, והחלטנו שנתכתב בינתיים עד שנוכל להתראות פנים אל פנים." זהר חיבקה את בתה היפהפייה ושמחה בשבילה.

המשך יבוא


תגובות (2)

המשיכי! המשיכי! המשיכי!

13/09/2011 08:58

לג'סיקה המתוקה תודה רבה רבה ♣♥♥♥♥♥♥♥♥
יש המשך במערכת !♥♥♥
מודה לך על התגובה הכל כך מיוחדת
ממני בקי

13/09/2011 09:25
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך