בקי
וואו איזה כייף למשפחת ברק , תהנו !!!!!!!!!!!

אהבה ראשונה פרק ל"ז

בקי 12/09/2011 616 צפיות אין תגובות
וואו איזה כייף למשפחת ברק , תהנו !!!!!!!!!!!

משפחת ברק בהרכבה המלא שמה פעמיה לטבריה, לבית המלון גלי כינרת ,אחד מבתי המלון היוקרתיים שבעיר. זהר נהגה ברכב כשלצידה יוני, והבנות יושבות במושב האחורי חגורות כהלכה בחגורת הבטיחות.

יעלי לא הפסיקה לחשוב מתי יצלצל אליה יובל, ואיך תחוש לכשתשמע את קולו, שמאז שנה שלמה לא שמעה ממנו. אביבי ביקשה מאמא לעצור כי יש לה פיפי. זהר עצרה את הרכב ויוני ליווה את אביבי למקום קרוב שהיה מוסתר והקטנה נאנחה להנאתה , כל כך התאפקתי כי לא רציתי לעצור את האוטו, אני מחכה להגיע למלון וישר ללבוש את הבגד ים החדש שלי ולהכנס לבריכה., אבל אל תתאפקי פעם אחרת מתוקה כי זה לא בריא.

כששבו אביבי ויוני, הוא ביקש מזהר להחליף אותה כי היה נהגה כבר זמן רב והוא ימשיך בנהיגה. לאחר כ- 40 דקות לערך הגיעו סוף סוף למלון גלי כינרת. כל הארבעה התייצבו בדלפק הקבלה . הפקידה חייכה אליהם ובישרה בשמחה כי הסוויטה מוכנה והם יכולים כבר לעלות לקומה 4. "סליחה משפחת ברק, קראה להם הפקידה, מיד אקרא לאיש השירות שלנו שיעלה את המזוודות למעלה והנה קבלו בבקשה את המגנט שבו תפתחו את דלה הסוויטה וכמובן מאחלת לכולכם בילוי נעים ואם יש משהו שאתם רוצים לבקש, או להתלונן חלילה, אנחנו פה בשבילכם במשך 24 שעות ביממה.

תודה רבה ענתה זהר בשם כולם, והם מיהרו ללכת אחרי איש השירות שהגיע מיד ועם העגלה המיוחדת שלו העמיס את המזוודות ועכשיו עולה עם כולם לקומה 4. זהר פתחה את הדלת ואכן הסוויטה הייתה מהממת, אין שם אחר אלא מהממת. יוני הודה לאיש השרות ונתן לו תשר נאה והמשפחה כל כך שמחה על הכייף לשהות כאן. אביבי לא ויתרה על הרעיון שלה ומיד שלפה מהתיק האישי שלה את בגד הים נכנסה לחדר האמבטייה ויצאה ממנו כשהיא דוגמנית קטנה. ממש מתוקה"

".אמא את גם יורדת?", י

"יוני ענה לה ,שאמא קצת עייפה והוא ירד איתה עוד 5 דקות. יעל שאל יוני את רוצה גם לרדת לבריכה לפני שנאכל ארוחת צהריים?

"אבל עם כל הניידים"

"ברור" ענתה זהר, בואי קחי את התיק הזה שהוא אטום, וחלילה שלא ירטבו הטלפונים , ואני עוד מעט ארד, אשב לי בכסא נוח ואשמור על התיק , כך נעשה כל פעם כשאנחנו מחוץ לחדר, והכוונה יותר כשאנחנו בבריכה שמישהו יהיה שומר הניידים" יעלי נישקה את אמה ושאלה אותה "אבל את לא עייפה , "ודאי שלא, אני אשב לי על הכסא הנוח ואתבונן במשפחתי שכה אוהבת לאהב אותה"

ואכן משפחת ברק ירדה לעבר הבריכה ושכחנו לומר כמה יפה היה בגד הים על יעל. בגד הים שלה היא ביקיני וחשף את גופה המתחיל להתעגל כיאה לנערה בת 13.5.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך