בקי
אין מה להוסיף, כי כל שאוסיף יגרע מהסיפור ה100המם הזה!!!!

אהבה ראשונה פרק ל"ה

בקי 12/09/2011 562 צפיות 2 תגובות
אין מה להוסיף, כי כל שאוסיף יגרע מהסיפור ה100המם הזה!!!!

ביום שלמחרת זהר הזמינה סוויטה בגלי כנרת אך היא תתפנה רק בעוד יומיים. זהר טלפנה ליוני במשרד ואמרה לו שהוא אינו צריך למהר מאחר ולגלי כינרת יסעו מחרתיים. וואו שמח יוני אין לך מושג כמה עבודה הצטברה על שולחני אז נראה לי שאתגבר במהלך היום ומחר. מה קורה בבית ? הבנות ישנות שנת יישרים ואני עוברת מחדר לחדר לצפות במקסימות שלנו.

יעלי התעוררה הראשונה והשעה הייתה כבר קרוב לחצות היום.

"בקר טוב מתוקה חיבקה אותה זהר, כמה אני שמחה לחוש אותך"

"מאמי זה הדדי,התגעגעתי לכולכם בטירוף אחרי שאשתה כוס מיץ הדרים ,ברשותך אמשיך את המכתב ליובל ויותר מאוחר אגש לדאר לשלוח אותו"

"יעלי ענתה לה זהר תוך כדי הפעלת הבלנדר להכין לה מיץ תפוזים, אני רוצה לומר לך משהו : יובל צלצל אתמול לכאן,

"מההההה למה לא אמרתי לי" מכיוון שלא רציתי לרגש אותך כל כך. מסרנו לך את הכתובת כיתבי לו מכתב, ואני רוצה להסביר לך שוב, בבית הספר שהוא לומד בו , הניידים במזכירות ויש לו אפשרות לצלצל לאימו רק פעם בשבוע, הוא הסביר לי שאת השיחה שהיה אמור לצלצל לאמו הוא צלצל לכאן ואמר שישתדל לצלצל בשבוע הבא שוב ומייחל שיצלח לשוחח איתך"

"אז אני לא אסע לטבריה ואחכה שיצלצל אלי."

"יעלי בבקשה תתאפסי. כולנו ניסע מחרתיים ואני כבר יודעת כיצד לכלכל מעשי. אתקשר לרינת בלפנות ערב ואברר איתה באם יש מצב אולי דרך המזכירות של בית הספר להשאיר לו הודעה שיתקשר במקום לכאן הביתה שיתקשר בניידים של אחד מאיתנו."

"תודה מאמי אני כל כך רוצה לשמוע את קולו ובאמת הגזמתי, לאחר שלגמה להנאתה את כוס מיץ ההדרים הטרי יותר מטרי," נכנסה לחדרה והמשיכה בכתיבת המכתב לזה שישאר חקוק בליבה לעדי עד , אין דבר יותר מהנה, יותר מרגש ,יותר חשוב , יותר ערגה מאהבה ראשונה, זהר הסמיקה ושמחה שהיא לבדה, גם היא את האהבה הראשונה לעולם לא תשכח היא מונחת עם כל האהבה בפינה קטנה בלב ואת יתרת הלב החלק הארי של הלב קשור ליוני מעתה ועד עולם.:

המשך יבוא


תגובות (2)

יפה, תמשיכי פליזזז

12/09/2011 09:21

תודה רבה ג'סיקה המתוקה ♥♥♥♥♥ פרק נוסף העברתי למערכת נקווה שיפורסם מהר

שיהיה לך ערב טוב וקסום ממני בקי
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

12/09/2011 09:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך