בקי
שוב משפחת ברק רוצה לנפוש והפעם בגלי כינרת אחד המלונות היותר יפים שהייתי אני מעניקה לו מיליון כוכבים, ♥!♥♥ תהנו למה לא ?????????

אהבה ראשונה פרק ל"ד

בקי 12/09/2011 511 צפיות אין תגובות
שוב משפחת ברק רוצה לנפוש והפעם בגלי כינרת אחד המלונות היותר יפים שהייתי אני מעניקה לו מיליון כוכבים, ♥!♥♥ תהנו למה לא ?????????

משפחת ברק עם יעלי כמובן חזרו הביתה ובמהלך כל הנסיעה סיפרה יעל על בית הספר שבו למדה, על הכבוד שרוחש כל תלמיד למורהו על ההתנהגות הכל כך מכובדת במהלך כל השיעורים והן בהפסקות הקצרות, ועל הקשר היפה שנוצר בינה לבין תלמידה שגרה בלונדון אך רצתה להשתלם יותר במבטא מאחר ורק לפני שנה עברו לגור בלונדון מהולנד, כי אביה עובד השגרירות וחדשות לבקרים הם נודדים מארץ לארץ.

ההורים הקשיבו בקשב רב על הסיפור של יעל אשר כבר נפתחו לה חלונות לעולם הגדול ואחת העובדות הינה הקשר היפה שנוצר בינה לבין הלן הנערה החביבה.

"יעל שאלה אביבי: את המתנה שאת מחזיקה ביד קנית בשבילי"?

"וואו ודאי אביבי שכחתי לתת לך אותה, סליחה אביבי , כמה גדלת במהלך של שבועיים ימים מתוקה שלי, וכמה התבגרת חחח להקשיב לי ולא לחטוף את המתנה מידי"

יעל הגישה לאחותה את המתנה וזו כמובן מיד פתחה אותה ושתי בובות בראצ' מהממות חייכו מבעד לקופסא המהודרת שהייתה גלוייה לעין. תודה רבה יעלי, אני כל כך אוהבת אותך.

הברקים נכנסו הביתה , וזהר מיד התלבשה על המטבח להכין לכל אחד את מה שהוא אוהב והזמינה כעבר כמה דקות את כולם לשולחן. איזה כייף לי לשהות עם הורי ואחותי בבית שלי במטבח שלי כמה התגעגעתי לכך.

"יוני שאלה זהר מה דעתך שניסע לשבוע ימים לאיזה בית מלון כדי שיעל תנוח ונהנה כולנו יחדיו"

"אני פתוח להצעות השיב יוני לאן אתן רוצות לנסוע? אביבי החליטה לכנרת!!, וואלה חייך יוני הצעה מצויינת, מקובלת עליכן ? ודאי !! אוקיי זהר אנא הזמיני למלון גלי כנרת בטבריה סוויטה ל-4 אנשים למשך שבוע ימים החל ממחר או ממחרתיים, "

"לדעתי הוסיף יוני עדיף ממחרתיים כי מחר אני רוצה לסגור קצוות במשרד ולהשאיר תיקים מסויימים לטיפולם של עמיתי וכמובן לאפשר לתיקי שגם היא תצא לחופשה אזי אזמין כתבנית ממנפאואר ואשחרר את תיקי לשבועיים ימים.

יעל סיימה את ארוחתה ראשונה ומיד נכנסה לחדרה לא לפני שנישקה את כל המסובים בנשיקה מלאת אהבה וקרוב לודאי היא תהיה שקועה במכתב ליובל. יפה לה שהקשר שוב יתחדש ומתי יתראו" טוב זה יקח זמן רב, אך גם הכתיבה, הטלפונים במידה ויווצרו ובכלל כל התחושה מלבבת את המאוהבת הצעירה והיפהפייה לנער המקסים שצועד עקב בצד אגודל לצידה אך רחוק מאד מאד מבחינה פיזית וקרוב קרוב ללב.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך