אהבה ראשונה פרק ל"ג
זהר ויוני שמחו כל כך משיחתם הטלפונית עם בתם המקסימה. היא פשוט פורחת, הקשר שנוצר אמנם עדיין לא בינה ליובל אך דרך ההורים, אירוע משמח זה פתח בפניה ציפייה למשהו כל כך אהוב ויקר.
יעל קיבלה את כתובתה של רינת בסידני, וקרוב לודאי, בהזדמנות הראשונה כשתתפנה מעט מההרצאות והשיעורים תשב ותכתב מכתב ליובל.
"מאמי אמרה אביבי יש לנו גלידה בבית?"
"ודאי שיש מי השואל"
"אני אביבי"
"אוקיי בואי שבי במטבח ומיד אמלא לך צלוחית מלאה מלאה של גלידה ועליה כפי שאת אוהבת אשים דובדבן אחד לבריאותך"
זהר הגישה לבתה את מבוקשה ושאלה את יוני באם להגיש גם לו צלוחית גלידה? לא האמת שאני רעב ,אולי תארגני לי משהו טעים,כמו שרק את יודעת לפנק אותי. אביבי זוללת גלידה, יוני אוכל משהו טעים וזהר צופה בשניהם וליבה מלא ריגושים , מקווה שגם יעלי מרוצה ומעכלת את הידיעה שיובל שב לחייה, וואו – כמה היא אוהבת את משפחתה.
נתקדם מעט עם הסיפור שלנו כשיום רודף יום, עובדים, מנסים לייצור קשר עם יעל וממתינים לשובה לארץ.
באחד הימים ממש סמוך לחזרתה ארצה, צלצל הטלפון ולאחר שזהר עונה לא תאמינו מי היה מעבר לקו – נכון נכון ניחשתם זה היה יובל.
"שלום אמא של יעל מדבר יובל זיו, אפשר לקבל את יעל?"
:"שלום וברכה יובל מדברת זהר אמא של יעל היא עדיין בלונדון וחוזרת מחר בערב בע"ה,
"מהיכן אתה מדבר יובל,"
" אני מדבר מבית הספר, למעשה מהפנימייה שאני לומד בה , מותר לי לעשות שיחת טלפון אחת מדי שבוע ולאחר שאמא סיפרה לי את כל מהלך הענינים , אמרתי לה שאת השיחה הבאה אשמור ליעל.
"יובל אולי אתה יכול לכתוב מכתב ליעל ? את הכתובת אתה ודאי זוכר וכפי שאמרתי לך היא אמורה לשוב הביתה מחר בערב והמכתב שלך ישמח מאד את ליבה.
"נכון אני אשב מיד לכתוב לה מכתב ובו אספר בדיוק את מה שעבר עלי במהלך השנה האחרונה את חושבת שנוכל להיפגש אי פעם, אני מאד אוהב ומתגעגע ליעלי אהבתי הראשונה"
זהר יוני ואביבי מתרגשים כי כולם נוסעים לפגוש את יעלי לאחר ששבועיים ימים שהתה בלונדון. המטוס שלה עמד לנחות בשעה 19.00 וגם לוח הבקרה הגדול בנתב"ג אישר שזו אכן השעה שטיסה זו תנחת בארץ ולאחר כמחצית השעה, נראתה יעל יפהפייה מאי פעם, גוררת את הטרול הגדול שלה וגם תיק צד תלוי על כתפה ובידה אריזת מתנה , מעניין למי היא מיועדת ? יעלי רצה לעבר משפחתה חיבקה אותה בחם ולא פלא שדמעות זלגו הן מעיניה וכמובן גם מזהר.
אני כל כך התגעגעתי אליכם אביבי אחותי המתוקה ולכם הורי האהובים.
משפחת ברק בהרכב מלא יצאה מהאולם בנתב"ג ושמה פעמיה לעבר המכונית המשפחתית שתסיעה אותם הביתה.
המשך יבוא
תגובות (0)