בקי
איזה 100המם אין ספק שבאיזו שהוא שלב יפגשו שני התלמידים המצטיינים ואולי לא יפרדו יותר? הכל זה אולי?????????

אהבה ראשונה פרק ל"ב

בקי 11/09/2011 526 צפיות אין תגובות
איזה 100המם אין ספק שבאיזו שהוא שלב יפגשו שני התלמידים המצטיינים ואולי לא יפרדו יותר? הכל זה אולי?????????

עוה"ד ברק יחד עם אביבי הקטנה נסעו לביתם. אביבי נרדמה במושב האחורי של האוטו, זהר חייכה " הציירת התעייפה.

בדרך עצרו לקנות כמה מצרכים והמשיכו הביתה. בקושי הספיקו לפתוח את הדלת ונשמע צלצול טלפון: זהר רצה לענות ומעבר לקו הייתה יעלי המתוקה .

"היי מאמי מה שלומך"

"שלומי בסדר גמור יעלי ומה שלומך את"?

"אני ברקיע השביעי כי נוצר שוב הקשר עם יובל, אני כל כך מתגעגעת אליו ורוצה שישוב אלי וינגן בפסנתר את הנעימות הכי יפות "

"יעלי אמרה זהר, את ודאי מודעת שאמו של יובל , רינת , הייתה אצלנו בבית ולומר לך את האמת כמעט חטפתי שוק כשהיא הציגה את עצמה, והיום הייתה במשרד ואבא טיפל בכל הניירת שלה כשהיא צריכה לחתום בפני עורך דין נוטריון.

"וואו ממש אבא ואת עזרתם לה" לא רק אנחנו גם אביבי הקטנה ציירה ציור בשבילה ורינת הבטיחה כשניסע לאוסטרליה הציור יהיה ממוסגר ויתלה בחדרו של יובל"

יעלי תמתיני שנייה אבא רוצה לדבר איתך:

"היי חמודה שלי רציתי לומר לך שיש לנו את הכתובת של ביתה של רינת עם מס' הטלפון, ליובל אין טלפון , בבית הספר שהוא לומד מחמירים מאד, ולכן הוא לא יכול לייצור איתך קשר. עכשיו הקשיבי בזמנך הפנוי כתבי מכתב ליובל ותמעני אותו לרינת, ברגע שהיא תקבל מכתב זה היא תשמור אותו ליובל וכמובן בהזדמנות הראשונה היא הבטיחה שתספר על השתלשלות העניינים והנה הכתובת יש לך עט ומחברת כדי לרשום את הכתובת "?

"כן אבא'לה" יוני הקריא ליעל את הכתובת המדוייקת של רינת וכן מסר לה את מס' הטלפון בביתה".

זהר ביקשה לשוחח לשנייה עם יעלי:

"יעלי איך הלימודים התחלתם כבר בצורה רצינית"

"מאמי כאן אין צורה לא רצינית כאן הכל מתוקתק , הכל רציני, וזה כל כך שונה מהגימנסייה אך בעוד 10 ימים אחזור הביתה ונמשיך את הפגרה עד לנסיעתי בחדש הבא לפריז מאמי שולחת לך מיליון ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ נשיקות.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך