בקי
בשורות טוב תמיד כייף לשמוע נכון ????

אהבה ראשונה פרק כ"ח

בקי 08/09/2011 585 צפיות אין תגובות
בשורות טוב תמיד כייף לשמוע נכון ????

זהר ליוותה את רינת למעלית והן קבעו שלמחרת בצהרים היא תצלצל לוודא מתי יוני יוכל לקבל אותה במשרד או בבית.

זהר דיפדפה בתיק המסמכים ופשוט כעסה על ההתייחסות הכל כך משפילה כלפי רינת וילדיה, וזו כנראה המדיניות לכל אותם אנשים שעוברים להתגורר בסינדי. היא יכולה לבקש לקבל אזרחות אוסטרלית שזה לוקח כמה שנים לפחות ולמה לאלתר לוותר על האזרות הישראלית ? זה לא בסדר ואסור להסכים לך. נקווה שיוני עם כל כישוריו הברוכים בעריכת דין ישלוף את השפן משרוולו ורינת תוכל להמשיך להתגורר עם ילדיה בסידני ויחד עם זאת לא לוותר על האזרחות שלה וכל זכויותיה בארץ.

לפתע פתאום אביבי המתוקה באה למטבח, "היי מתוקה שלי מה שלומך" שמעתי שאת מדברת מאמי עם מי דיברת אבא'לה כבר חזר" "לא מתוקה אך לא תאמיני מי הייתה האורחת שלי" "מי" "האמא של יובל" "יובל החבר של יעלי" "כן " "וואו יעלי ודאי תשמח כשתשמע שהוא לא מת חחחח".

זהר חיבקה את ילדתה בחיבוק חזק חזק ושאלה אותה : מה להכין לך לאכול, טוסט ושוקו קר. אוקיי מיד יגיע. זהר מיהרה להכין את בקשתה של בתה ולפתע תוך כדי ההכנה , חשבה: מה פתאום לוותר על האזרחות , מה פתאום ? את האזרחות הישראלית שלה ושל ילדיה איש אינו יכול לקחת מהם" והיא בד ובד יכולה לבקשת אזרחות בכל מקום בעולם, ומאחר שהם גרים באוסטרלייה היא מבקשת אזרחות אוסטרלית. אני כועסת על עצמי, כל כך התרגשתי שהיא צצה ולא הפעלתי את הידע המינימלי בענין האזרחות בארץ.

הטלפון צלצל ואביבי מיהרה לענות: הלו, כן יעלי את יודעת מי הייתה כאן, האמא של יובל, מה את עושה את צוחקת או בוכה, שני הדברים ביחד וגם יובל היה ? לא אך הוא חי חחחח, זהר הזדרזה לקחת את הטלפון מידיה של אביבי ודיברה עם יעלי "היי מתוקה שלי מה שלומך" "אמא אביב דוברת אמת" "כן חמודה הם גרים באוסטרלייה והגיעה לארץ לבדה כדי לסדר כמה מסמכים שהיא צריכה להגיש באוסטרליה וצילצלה אלינו.

וואו, יובל באוסטרליה, כן יעלי והוא בד בבד איתך צועד, גם אותו הקפיצו כיתה, הוא דובר אנגלית על בורייה ולומד מדעים וקורסים רבים שיקדמו אותו מהר מהר אל על.

אתם תיפגשו באיזה שהוא שלב, רק את צריכה להיות סבלנית ולחיות את ההרגשה שהקשר שהיה מנותק, קם לתחייה. כן נכון מאמי את צודקת, איזה כייף לי אני כל כך התעגעתי אליו ולמה הוא לא צלצל אלי ולו פעם אחת? יעלי כנראה שיש לו את הסיבות. כשתחזרי לארץ אספר לך בפרוטרוט מה רינת האמא של יובל סיפרה לה. אמא הלוואי והוא ממשיך לנגן, נקווה!

אבא לידך" "כן" היי יוני שמעת מי התארחה אצלנו ? אני פשוט המום, וגב' יעל ברק לא מפסיקה לבכות, "אוקי תן לה לבכות זה בכי של אשר ושמחה, ואם זה היה בכי של כאב מה היא הייתה אמורה לעשות להכות אותי אולי "יוני פנק אותה בשביל זה שלחתי אותך איתה" אל תדאגי רעייתי היפהפייה , מחר אחה"צ בסביבות השעה 15.00 אני מקווה לנחות בארץ" "יוני אביבי ואני נתעדכן מתי אמור המטוס שלך לנחות ונבוא לפגוש אותך בנת"ג והיא לחשה אל תשכח לקנות מתנה לאביבי ואם תמצא משהו יפהפה אז פנק גם אותי" גבירתי היקרה אני מפנק אותך כבר קרוב ל- 14 שנה ועוד שנים רבות וטובות נמשיך להתפנק אחד עם השנייה ונרווה נחת בהמשך חיינו אמן!!!!.

ביי זהר שלי ואשמח שהבעת את רצונך לבוא יחד עם אביבי לנתב"ג. ביי מתוקה והטלפון נדם.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך