בקי
וואוו וואו

אהבה ראשונה פרק כ"ו

בקי 08/09/2011 886 צפיות 7 תגובות
וואוו וואו

זהר קיבלה טלפון ולאחר שהשיבה שאכן מדברת גב' ברק הבלתי יאומן ממש הבלתי יאומן ארע ""שלום מדברת אמא של יובל" "מה האמא של יובל החבר הראשון של יעלי בתי"? "נכון" ,"אלוהים אני לא מאמינה מה קורה איתכם היכן יובל נעלם "?

"אז כך מה שקרה הוא שבקיבוץ לא התאקלמנו כלל וכלל, ושתי אפשרויות היו לגבינו, או לחזור למעון לנשים מוכות , ששם סבלנו סבל בל יתואר , או לנסוע הרחק מארצנו האהובה ואנו גרים עכשיו בסידני שבאוסטרלייה"

וואו אני לא מאמינה וואו "ומה שלומו של יובל"?, הוא מרגיש מצויין תלמיד מצטיין , שולט באנגלית על בוריה שכידוע היא השפה המדוברת בסידני , הקפיצו אותו כיתה ועכשיו הוא עולה לכתה ט' כשהוא לומד בבית ספר למדעים והיחס אליו אדיר.

"אמא של יובל והיכן את נמצאת עכשיו? "אני נמצאת בתל אביב" בתל אביב? , תקשיבי בבקשה אנא קחי מונית ותגיעי לז'בוטינסקי 60 אמתין לך בשמחה , את חייבת להגיע אלי" "את בטוחה" "ודאי שאני בטוחה אנא בואי אני ממתינה לך".

זהר סגרה את הטלפון וההתרגשות שלה עלתה על גדותיה., אלוהים, יובל ממש קופי של יעל, גם אותו הקפיצו כתה, והוא לומד בבית ספר למדעים, וואו אם יעלי תשמע את הסיפור הזה, ללא שום ספק, היא עולה על המטוס וטסה לאוסטרלייה, אוקיי אמתין לאמו ונשמע מפיה בדיוק מה קרה ? זהר התהלכה בביתה הלוך ושוב ולא הייתה לה סבלנות עד שהאמא שלו תגיע אליה.

לאחר כמחצית השעה הפעמון צלצל וזהר רצה לפתוח את הדלת. מולה עמדה אשה נמוכה מאד רזה עם חיוך מלבב. בבקשה בואי תיכנסי בבקשה, וזהר חיבקה אותה חיבוק חזק חזק. אמא של יובל "סליחה מה שמך"? "רינת" אוקיי בואי תכנסי תרגישי כמו בבית ומיד אכין לנו שתייה ומה שתרצי לאכול ותתחילי לספר לי מאותו יום שיובל היה כאן , ניגן להנאתו ולהנאתינו בפסנתר, יעלי ליוותה אותו למטה, וזהו עקבותיו נעלמו.

"נכון זהר את צודקת אך עברנו תקופה לא פשוטה כלל וכלל לאחר כל השנים שהיו ליובל ולבתי הצעירה וכמובן לי כל כך קשות, כל כך אלימות, כל כך זוועתיות כשהחרדה שמא הוא ישוחרר מוקדם יותר מהמאסר ומה יהיה איתנו" ותקשיבי לי בבקשה ,יעלי עשתה את הבלתי יאומן עם יובל, היא החדירה בליבו רוח נעורים שמעולם לה הייתה לו, היא הזמינה אותו לכאן ואכן הבית שלכם מדהים וחבל שזה נגמר כל כך מהר, אך מי כמונו יודעות שאהבה ראשונה גם אם היא מתרחשת וכעבר 5 שניות נעלמת, בלב לא תדעך לעולם בימים , היא נצורה עמוק עמוק בתוכנו ואם טוב לנו ? שולפים אותה , ואם רע לנו שולפים אותה ומתרפקים על העבר.

"אוקי רינת ומה עכשיו, את "כן" טסה חזרה לאוסטרלייה נכון " "כן אך אני טסה רק בעוד יומיים כי יש לי כמה סידורים דחופים שעלי להסדיר ובטרם אשכח מרב התרגשות רציתי לשאול אותך זהר באם את מכירה משרד עורכי דין כי עלי להכין הצהרה בשבועה ועו"ד – נוטריון צריך לאשר אותה"

המשך יבוא


תגובות (7)

וואו הלוואי והם יחזרו !! תמשיכי :)

08/09/2011 18:47

היי מירי המתוקה
תודה על התגובות שלך הכל כך "מחממות את הלב"

כל טוב לך ממני בקי♥♥♥♥♥♥

08/09/2011 20:28

היי בקי!
לא קראתי את הסיפור מהתחלה אלא רק את הפרק הזה אבל רואים שאת מאוד אוהבת לכתוב ומאוד מאוד אהבתי את התוכן:)
הארה- קשה לקרוא בלי שיש גרשיים משני הצדדיםעל כל דבר שאומרים לדוג' את כתבת: בתל אביב?… את חייבת להגיע אלי" (יש גרשיים בסוף אך לא בהתחלת הדיבור)
וכשיש דיאלוג שאין מחשבות של אחת הדמויות באמצע כמו שיחת טלפון- אפשר לעשות שורה שורה:
"שלום מדברת האמא של יובל"
"מה האמא של יובל החבר הראשון של יעלי בתי?"
"נכון" וכן הלאה.
חשוב לי שתדעי שאני לא מעירה אלא מאירה בא' מפני שכך יהיה יותר קל לקרוא.
תמשיכי בבקשה?

09/09/2011 07:34

את כותבת פשוט מדהים . יפה ברמות שאי אפשר לתאר במילים .
רק הערה קטנה – את מעלה את הפרקים מהר מידי . אני לא מספיקה לעקוב ! אם תוכלי בבקשה לעשות מרווחי זמן בין פרק לפרק אני מאוד אשמח :)

נ.ב – אל תתיחסי לאף תגובה רעה .. הכל מקנאה .

09/09/2011 08:04

בקר טוב דוט

אני מקבלת בהערכה ובאהבה את התגובה שלך ואשתדל לפעול לפיה. "הארת את עיני ועל כך אני מודה לך מאד מאד מאד"

שתהיה לך שבת קסומה
באהבה בקי♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

09/09/2011 08:11

בקר טוב לטליה המתוקה
ראשית איחולי מעמק לבי לרגל פתיחת שנת הלימודים "עלי והצליחי"
מודה לך מאד מאד מאד על תגובתך הכל כל חמה ומעודדת ואשתדל להעביר את הפרקים עם מרווחי זמן כפי שאת מאירה את עיני
מאחלת לך שבת ברוכה , שבת קסומה ♥♥♥♥♥♥♥

באהבה בק י ♥

09/09/2011 08:14

לבקי נכון שאני רק בת 10 אבל אני הייתי רוצה להעיר לך הסיפור שלך יפה אבל קשה לעקוב אחריו, איפה אילו מחשבות ואיה מה שהיא אומרת לא מבינים.
נ.ב
אני הבנתי את התוכן עם קושי רב , ואהבתי מאוד אולי תוציאי ספרים?

28/09/2011 04:11
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך