בקי
אביבי לא מתפשרת , היא מחפשת חבר ראשית שאינו תאום ושנית שהוא ימצא חן בעיניה ואין לה בעייה להציע לו חברות !!!!

אהבה ראשונה פרק כ"א

בקי 07/09/2011 614 צפיות אין תגובות
אביבי לא מתפשרת , היא מחפשת חבר ראשית שאינו תאום ושנית שהוא ימצא חן בעיניה ואין לה בעייה להציע לו חברות !!!!

משפחת ברק לאחר ארוחת צהריים טעימה עלתה לחדרה לנוח ולרדת בכוחות מחודשים להמשך הבילוי במלון הנסיכה לאחר כשעתיים בערך התלבשה כל המשפחה בבגדים יפים לעין שיעור וירדה ללובי . בלובי ציפתה להם הפתעה . מאי האשה הצעירה שממונה לדאוג לריווחתו של הנופש היפנתה את משפחת ברק לאולם הגדול שם החלה לפני זמן קצר תכנית אמנותית שוודאי תהנו ממנה מאד. ולא לשכח המשיכה מאי גם כיבוד טעים אפשר להתכבד שם.

אביבי סחבה את ההורים לאולם שמאי המליצה עליו. ואכן באולם היו כבר די הרבה אורחים ועל הבמה הייתה לא אחרת מאשר ציפי שביט המדהימה שגרמה לקהל לצחוק ללא סוף. ציפי ראתה שעוד אורחים נכנסים ומשפחת ברק זכתה לברכה חמה מציפי :

ברוכים הבאים. ציפי המשיכה לבדר את הנופשים וכולם צחקו ונהנו מכל מלה שלה. לאחר כמחצית השעה של הופעה נפלאה הבטיחה ציפי שגם לאחר ארוחת הערב היא תשוב להופיע כשלצידה עוד אמנים כשמטרה אחת לכולם: לעשות שמח.

יוני ניגש לשולחן הכיבוד ומילא צלחת עם עוגות, עוגיות, פטיפרים ועוד כמה מתוקים שהצלחת יכלה להחיל והביא לשלוש בנותיו חחח. כולם אכלו ונהנו מאד מאד ולבקשת אביבי הגיע הזמן לצאת להתאורר בחומה של אילת. אם אביבי מבקשת כולם עוברים לדום ואכן הם יצאו החוצה אך לפני שהספיקו לחוש היטב את החום ציוותה אביב מיד לחזור ללובי הממוזג.

משפחת ברק נכנסה חזרה פנימה וטיילה לאורכו של המלון כשחנויות יפהפיות מזמינות כל תייר וכל נופש כאחד לבוא ולהתרשם מהשפע הרב, וכמובן לקנות ולו פריט אחד. יוני שאל את זהר בלחש "מה דעתך כדאי להכנס" "ודאי לא חשבתי אחרת". הם עברו בין החנויות ובאחת מהן שעל חלון הראווה התנוססה בובה ענקית , החליטה זהר לכאן אנו נכנסים.

ארבעתם נכנסו פנימה ושם באמת המבחר היה בלתי נדלה. צעצועים לגילאי 0 ועד 80, בובות, אביזרי לבוש לבובות, עגלות , ועוד כהנה וכהנה פריטים יפהפים. בנות אמר יוני : כל אחת מכן רשאית לבחור צעצוע שישמח את ליבה.

הראשונה שמיהרה לבחור הייתה זהר ותנחשו במה בחרה ?! נכון מאד: בבובה יפהפייה. "וואו מאמי אמרה אביבי אני רציתי לבחור בבובה הזאת" אביבי יש עוד המון בובות אז בבקשה תבחרי בבובה אחרת.

השנייה שבחרה היית יעל שהיא דווקא בחרה במשחק קופסא : מונופל שארבעה אנשים יכולים לשחק בו והוא מאד מאד מעניין ומרחיב את דעתו של המשחק. אביבי המשיכה להתלבט ובסוף בחרה בבובת ברבי מקסימה שהונחה כלאחר כבוד בקופסא יפה ובתוכה היו המון המון מלבושים שאביבי תוכל להחליף לבובה תלוי באיזה משחק היא תשחק ואיזו תלבושת תתאים.

יוני כמובן הגזבר של המשפחה לא נותר לו אלא לשלוף את כרטיס הויזה שלו ואמר: הגיהוץ הראשון יצא לדרכו, יוני הגיבה רעייתו "קח בחשבון שעוד ועוד פעמים תצטרך לגהץ"

משפחת ברק שמחה וטובת לב כששלושתן הבנות אביב יעל וזוהר יצאו מהחנות עם חיוך רחב מאד מאד מאד על פניהן .ביציאה מהחנות נפגשו עם המשפחה החביבה כששני תאומיה שלומי ורמי שמחים לפגוש באביב ושוב חוזרים על בקשתם: "את רוצה לשחק איתנו" , "אולי אבל לא עכשיו כי אני עכשיו מטיילת עם הורים שלי וכנראה אקבל עוד מתנה מהם". שני זוגות ההורים חייכו ונפרדו כל משפחה לדרכה.

יעל שאלה את אביבי "למה את לא רוצה לשחק איתם, אולי הם נחמדים" "ממבט ראשונה השיבה הגבר אביב הם בכלל לא נחמדים וחוץ מזה הם תאומים ואני יחידה, אם אמצא חבר אחר שהוא לא תאום וימצא חן בעיני אזי גם אני עצמי יכולה לשאול אותו אם הוא רוצה להיות חבר שלי" . לא לשכח קוראי היקרים שפניני לשון אלה אמרו ילדה קטנה שרק עולה לגן חובה.

ההורים עייפו מהסיבוב והחליטו להתרווח על הכורסאות בלובי כשעל השולחן הניחו את המתנות שקנו.
הבנות טיילו לבדן וסרקו כל פינה במלון אולי יש משהו שכדאי לקנות ? חחחח

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך