בקי
וואו וואו החלטה קשה "מצד אחד שמחה ענקית ומצד שני למה הלקדים את המאוחר למוקדם ???????

אהבה ראשונה פרק י"ב

בקי 03/09/2011 809 צפיות 8 תגובות
וואו וואו החלטה קשה "מצד אחד שמחה ענקית ומצד שני למה הלקדים את המאוחר למוקדם ???????

למחר בערב בשעה 20.00 ,לאחר השיחה עם המורה לאה , התייצבו הורי יעלבאחד האולמות בגימנסיה. יעלי ואביבי נשארו בבית כי השעה הייתה מאוחרת בשביל אביבי. המורה ניגשה אליהם ולחצה בחום את ידם, איך ניחשתי שאתם הוריה של יעל כי "התפוח לא נופל הרחק העץ" היופי שלך גבירתי הענקת ליעל , "תודה המורה לאה על המחמאה ונעים לי מאד שמי זהר. יוני קם ממקומו לחץ את ידה של המורה ושאל: "המורה: אם רעייתי לא הייתה מצטרפת אלי היית מנחשת שאני אביה של יעל נכון"? "ברור". עכשיו אני רגוע , שמי יוני".

האולם הכיל בסה"כ כ- 20 הורים ומסביב לשולחן על הבמה ישבו משהו כמו 9 אישים.

ערב טוב לכולכם שמי דקל ואני מנהלת חטיבת הביניים היכן שילדיכם לומדים. לאחר מעקב של שנה שלמה אחרי אחרי ילדיכם , אם זה ברמת הלימודים והציונים הגבוהים שקיבלו ,הן ברמת החברות, ברמת העזרה לזולת ועוד פרמטרים כאלה ואחרים, והגענו להסכמה "מקיר לקיר" כולנו , אלה שנמצאים כאן , שחייבים להקפיץ את ילדיכם לכתה ט' וכן לשלוח אותם ללונדון ולפריז ללמידת השפות אנגלית וצרפתית ברמה ספרותית וכן לשפר את המבטא "הצברי" למבטא יותר קרוב לשפה הזרה.

היושבים כאן לפניכם הן 5 המורות של כיתות ז', היועצת של החטיבה, המורה לאנגלית שאמור להצטרף לילדיכם, הסגנית שלי הגב' בר=אל ואני מנהלת החטיבה דקל.

ועכשיו גבירותי ורבותי אשמח לענות לשאלותיכם.

הראשון שקם היה יוני. ערב טוב לכולכם. שמי יוני ואני אביה של יעל הלומדת בכתה ז' 1 אצל המורה המדהימה הגב' לאה. אני נפעם מאשר להיות נוכח באירוע זה. יחד עם זאת לדעתי ואני מביע את דעתה של רעייתי ושלי בלבד, והאמור לגבי הקפצה לכיתה ט'. כולנו בתוך עמנו חיים. אין זה סוד שהמדינה שלנו האהובה על כולנו , לאחר שתלמיד או תלמידה מסיים את כתה י"ב הוא מגוייס מיד לצה"ל וימי התום חלפו. למה לא ניתן ליעלי שלנו ללמוד עד כיתה י"ב (כמו שאומרים: לקחת את הזמן) להנות מהנעורים.עכשיו אם ההקפצה קשורה לנסיעה של יעל לשיפור המבטא ולמידה ספרותית בשפות אנגלית וצרפתית אז אני מוותר על הנסיעה ואולי בשנה הבאה שוב תקבלו את אותו רושם בקשר אליה ואז אם זה יהיה אקטואלי , אשמח מאד.

המנהלת פנתה למורה לאה וביקשה תגובה לדברי אביה של יעל. ערב טוב לכולכם : ההורים היקרים של יעל , אני בטוחה "שעשיתם שיעורי בית" כדי להגיע למסקנה אותה הביע יוני אך לדעתי ולדעת כל הצוות שיושב לצידי אתם שוגים. לבת שלכם יש יכולות ענקיות להתקדם וכאן אתם "מונעים" ממנה להתפתח בהתאם ליכולותיה. בתוך עמי אני יושבת ומודעת היטב לצה"ל, ומשהו אישי ברשותכם" מבין 5 ילדי 4 מהם טייסים, והחמישי בתפקיד עלום.

אין זה אומר שאם יעל תסיים את הלימודים שנה אחת קודם, היא תגוייס מיד, נהפוך הוא לפי התכנית שלנו שכבר הוכיחה את עצמה משנים עבור , התלמידים המחוננים שלנו זוכים למילגה והם עושים שנה באוניברסיטה במקצועות פיזיקה ומתמטיקה וכן בשפות אנגלית וצרפתית. ולכן כדי שלא נסגור את הגולל אני מבקשת מכם כי תחשבו שנית על ההצעה ועוד משהו: דעו שבתכם היא מחוננת ברמות על ומפליא אותי שבבית הספר היסודי לא עלו על כך.

המשך יבוא


תגובות (8)

וואו! את "חייבת" להמשיך, יש באתר הזה כל כך הרבה סיפורים, אבל מתוכם רק כמה מושכים את תשומת ליבי, ושלך הם חלק מהם :) תמשיכי פליזז

03/09/2011 19:34

וואוו ממש יפה מחכה להמשך :]

03/09/2011 19:40

שבוע טוב לכל הבנות החמודות והמתוקות שמגיבות לסיפור שלי.

מקווה להמשיך לעניין אתכן ב"אהבה ראשונה" ונראה לאן יקח אותנו הסיפור ודבר חשוב שעלינו לשאול "היכן יובל שנה שלמה הנער הזה לא יצר קשר עם יעלי.

נקווה לטוב
ושוב תודה לכולכן ומאחלת לכולכן , הגשמות מישאלותיכן ובהצלחה בשנת הלימודים שנפתחה לפני 3 ימים.

באהבה בקי♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

03/09/2011 20:26

בקי,
קראתי את מה שכתבתי.
אני לא 'ברוגז' איתך או כל משהו דומה..
קראתצי את סיפורך רומן אהבה והגבתי לך עליו,
אין זה אומר שאני צריכה להגיב לך על כל שאר סיפורייך!
ואת לא צריכה להגיב על שלי!
פעם אחרונה שאמרתי לך את זה את אמרת שכל זה שטויות אבל עובדה שמה שכתבת לי היה(ואני מצטטת!):
מה דעתך שלא תהיי ברוגז איתי ??? רק אם בא לך אשמח שתחזרי אלי ואם לאו, מכבדת את דעתך.
ו:
אני מבקשת שנמשיך להגיב אחת לשנייה ואם פגעתי בך (שלדעתי כמובן לא) אזי אני מתנצלת ואשמח לשוב ולהחמיא לך כי את כותבת ממש נפלא. הסיפורים שלך מרתקים ואין מצב לקרוא אותם עד הסוף"

אני מאוד אשמח אם תגיבי לי לסיפורים אבל *רק* אם את *באמת* אוהבת אותם!
אם באמת אהבת היית ממשיכה להגיב למרות שאני הפסקתי, אבל את לא…מה שאומר שאאת כן סוג של עושה הסכם 'אני מגיבה לך-את מגיבה לי'
אז סליחה באמת שאני לא מתחברת לסיפורים שלך אבל זאת זכותי המלאה!
אני אשמח אם תאהבי את הסיפורים שלי אבל אני לא רוצה את ההסכם הזה!
יש לי את הזכות המלאה לקרוא ולהגיב למה שבאלי!
יש לי עוד מלא דברים לכתוב לך, ומלא דברים שאני ועוד מלא בנות שאני אישית מכירה מתאפקות לא לכתוב לך והסיבה היחידה שאנחנו לא עושות את זה כי את בתאדם מבוגר וזה לא יפה.
אני יותר מאשמח אם תפסיקי להגיב לי דברים מגעילים בסיפורים שלי ותעזבי אותי במנוחה או שאני מצטערת להגיד אני התלונן עלייך במערכת, כי זאת כבר פעם שניה שאת עושה לי את זה.
מקווה שהבהרתי את עצמי מספיק ושלא פגעתי חלילה ושתביני את דבריי ותעזבי אותי במנוחה כי בינתיים הטעות הכי גדולה שעשיתי באתר הזה היה להגיב לך(מה שלא הייתי עושה אם הייתי יודעת שאת לא תניחי לי בשקט!!!!!)
יהלה.
נ.ב
בקשר ל'ראש בובה'- זה לא ראש בובה.
זה האח הקטן והשמנמן והמתוק והטוסטי שלי!

03/09/2011 21:02

תודה יהלה.
בקי

03/09/2011 23:02

וואו יהלה! איזה נאום!
בקי- להפנים…

08/09/2011 18:51

היי דוט
הפנמתי ועוד איך הפנמתי אך כמו שאומרים "רצונו של אדם הוא כבודו"
מאחלת לכולכן רק טוב
מ מ נ י בקי♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

08/09/2011 20:31

שלום בקי….
רק רציתי לומר ליהלה שכן ישלך סיפורים מדהימים וגם לבקי ומה לעזעזל הקשר שהיא מבוגרת?
אני למשל קראתי ספר מדהים על ג'יין אייר או של לב טולסטוי וכולם מדהימים והאנשים שמה שכתבו את הספר כתבו את הספרים בגיל מבוגר.
באמת שאיני מבינה את ראות מבטך.
בקי כותבת מדהים ואני אומר זאת לכל אחד שיחשוב אחרת.
אז מה אם ישלה כתיבה בשפה יותר גבוה או בשפה סיפרותית יותר עשירה?
נכון גם הסיפורים שלך טובים בלי השימוש בהם אבל אל תזלזלי בסיפורים אחרים.
אם כל הכבוד לפי הכתיבה של בקי אני בכלל לא מחשיבה אותה למבוגרת.
יש לה פה כתיבה מעולה שלפעמים אני בעצמי חושבת שבקי בת 18 .
עם כל הכבוד בבקשה אל תחזרי על המילים המעליבות האלה שאמרת לבקי.
כי בבוא היום גם לך יגידו זאת ואני בספק אם זה ימצא חן בעינייך.
בקי כותבת מדהים ומה זה משנה מהו גילה?

12/10/2011 14:09
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך