בקי
אם תשאלו את דעתי האישית? אין שום סיבה לגזול מיעלי את שנות הנעורים , השנים היפות ביותר הן השנים מכתה א' עד י"ב, לאחר מכן מתגייסים לצה"ל וזה אומר "נכנסים לחיים הבוגרים" זו דעתי הבלעדית !!!

אהבה ראשונה פרק י"א

בקי 03/09/2011 503 צפיות אין תגובות
אם תשאלו את דעתי האישית? אין שום סיבה לגזול מיעלי את שנות הנעורים , השנים היפות ביותר הן השנים מכתה א' עד י"ב, לאחר מכן מתגייסים לצה"ל וזה אומר "נכנסים לחיים הבוגרים" זו דעתי הבלעדית !!!

יעלי המתינה בקוצר רוח לבואו של אביה הביתה , כדי שיחווה את דעתו בענין הקפצתה לכתה ט'. היא חשבה בינה לבין עצמה, שלא כדאי לה לפסוח על כיתה ח' מאחר ומה בעצם בוער לה, היא כבר מעורה היטב בכיתתה, מקובלת ויותר מזה, אוקיי חשבה , אבא יהיה הפוסק האחרון.

יוני הגיע הביתה ושתי בנותיו ורעייתו, המתינו לו ליד המעלית "וואו שמח יוני איזו קבלת פנים ממתינה לי כאן, כדאי לחשוב זהר להקדים כל ערב לשוב הביתה" "בקר טוב אליהו, כמה זמן אני מבקשת ממך שנקדים לשוב להינות מבנותינו בטרם יפרשו כנפיים , ונישאר 2 זקנים בבית הכל הזה חחח"

אבא'לה אמרה יעלי: "היום המחנכת זימנה אותי לחדר המורים , ושלוש הפתעות ציפו לי" "נתחיל מהראשונה אמר האב" "אוקיי אז כך: "דבר ראשון: כל המורים תמימי עדים להקפיץ אותי כיתה" דבר שני בשבועיים הראשונים של החופש הגדול אני אסע ללונדון לבית הספר הגבוה לשפות ושם אשתלם בשפה האנגלית על בורייה."

"ואחרון חביב אבא'לה בשבועיים הראשונים של החודש השני לפגרה אסע לפריז לאוניברסיטת סורבון להשתלם בצרפתית ".

יוני השיב לבתו: "לגבי ההשתלמויות באנגלית וצרפתית אני בעד, אך לגבי ההקפצה לדעתי לא כדאי" ואסביר לך יעלי אין צורך להקדים את המאוחר למוקדם, תמשיכי להיות בין חברייך מה עוד שאת כה מקובלת ואהודה על כולם, אך לשם החלטה סופית עלי לשוחח עם המורה לאה, שתנסה להסביר לי איזו טובה תצמח לך מהקפצתך ישר לכתה ח'".

זוהר ביקשה מיעלי לקשר את אבא עם לאה שישוחח עמה שיחה קצרה ואולי תזמין אותו לבית הספר בהמשכה.

יעלי צלצלה למורה והיא מיד ענתה : "ערב טוב מדברת לאה, היי המורה ענתה יעלי, מדברת יעל, "כן זיהיתי את קולך – "אני מקווה שאינני מטרידה אותך, אך אבא שלי מבקש להחליף איתך המורה, כמה מילים, "ברצון רב" השיבה לאה.

יוני איחל למורה ערב טוב וגם הוא התנצל וביקש הסבר יותר מעמיק בענין הקפצתה של יעל לכיתה ט'. "יוני קלעת לדעת גדולים אנחנו התכוונו להזמין את רעייתך ואותך להשתתף בישיבת מורים שבה ידונו בדיוק על נושא זה." "בשמחה השיב האב," מתי תכונס אסיפה זו"? "מחרתיים בשעה 20.00 באולם בית הספר" "תודה המורה וכמובן שאגיע לאסיפה "

המשם יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך