בקי
ההורים מסכימים ויעלי באופורייה מגיע לה להיות משוחררת ומאושרת

אהבה ראשונה פרק ט"ו

בקי 03/09/2011 483 צפיות אין תגובות
ההורים מסכימים ויעלי באופורייה מגיע לה להיות משוחררת ומאושרת

למחרת ההתכנסות בגימנסייה בענין הקפצתה של יעלי לכתה ט', יוני וזהר היו עדיין באופורייה לגבי בתם הבכורה.הם לא הזדרזו לצאת מהבית, עשו הכל בניחותא, הכינו ליעלי כריך ושתייה ושלחו אותה לבית הספר, ואת אביבי לקחו למעון באיחור. דלית הגננת הופתעה לראות גם את האבא וגם את האמא של אביבי שניהם יחדיו מגיעים למעון.

"בקר טוב חברי היקרים יש לכם איזה אירוע היום ואתם לוקחים את הזמן תופעה שלא מוכרת לי לגביכם מאז ומעולם". יוני הביט לעבר זהר ואמר : "נספר לה"? "ודאי" – "אוקיי אז ככה דלית את הבת שלנו יעלי מקפיצים כתה, והיא תעלה לכתה ט', וכן שולחים אותי במהלך החופש הגדול, לאנגליה ולצרפת כדי שתלמד את השפות "בצורה יסודית יותר מבחינה הסיפרותית וכן מבחינת המבטא" .""וואו וואו איזה יופי איזה נחת יש לכם , אני מאחלת לכם שרק בשורות כאלה תבשרו לי ואכן יעלי היא לדוגמא, היא לוקחת את אחותה המתוקה לא פחות ממנה, בכזאת אהבה בלי קיטורים ובלי קיטונות אלא אהבה "נטו".

יוני וזהר נפרדו שוב מאביבי והבטיחו לה "היום אמא תבוא לקחת אותך מהמעון יחד עם יעלי "יששששששששששששששששש אפשר כבר לבוא איתך אמא" "לא מאמי עכשיו תיכנסי לגן ותהני ואחה"צ נהיה ביחד"".

ההורים נסעו למשרדם ולא יאומן על השולחן של תיקי המזכירה הותיקה נפרשה מפה לבנה ועליה עוגיות, כריכים, חטיפים, שתיה קלה וקפה שחור בדיוק כמו ש"הבוסים אוהבים" "וואו מה קרה שאלה זהר?" תיקי השיבה לה: " לפני דקות מספר צלצלה הגב' דקל מנהלת החטיבה של יעלי ושמחה לשמוע שאתם מסכימים להקפיץ אותה כיתה, וכמובן לשלוח אותה ללונדון ופריז ללימוד השפות מבחינה סיפרותית ולטשטש את המבטא הצברי" אזי המשיכה תיקי אם זה לא סיבה למסיבה אז מה זה כן סיבה למסיבה.".

היום עבר במהירות שיא, המתמחים ועורכי הדין הבכירים במשרדם של זהר ויוני עבדו מסביב לשעון, היו המון המון תיקים כשעיקר עיסוקו של משרד ותיק ומוכר זה הוא נדל"ן ו -"אישות".

בשעה 15.20 לקחה עוה"ד זהר את תיקה ונפרדה לשלום הן מבעלה וכן מכל עובדי המשרד ושוב הודתה לכולם על היחס הנפלא שזכו בו ועל הכיבוד הכל כך מדהים "זהו כשיש לך משפחה נפלאה שכזו, כולנו משפחה אחת גדולה"

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך