בקי
יובל נפרד מיעלי וזה מעציב את שניהם, אך נקווה שהקשר ביניהם לא ינותק !!!

אהבה ראשונה פרק ז'

בקי 02/09/2011 624 צפיות אין תגובות
יובל נפרד מיעלי וזה מעציב את שניהם, אך נקווה שהקשר ביניהם לא ינותק !!!

יעל מילאה שקית גדולה עם חטיפים ודברים טובים, ומיד ירדה למטה, לחכות ליובל, שלצערה נפרד ממנה היום. מקצה הרחוב שמעה את יובל: "יעלי אני בא אלייך" היא רצה לקראתו ושני הצעירים בגילאי 12 , 13 התחבקו חזק חזק ומיאנו להיפרד. "יעלי אני אוהב אותך – נכון שנמשיך בקשרים בינינו?" יעלי כדמעות זולגות מעיניה היפות "ברור יובלי ,אבל למה אתה עוזב כבר מחר בבקר"?

"יעלי כפי שאמא שלי אמרה לך , זה לא תלוי בנו – אנחנו פשוט חייבים להישמע ולעשות את מה שהעובדת הסוציאלית מורה לנו" "בקשה יעלי אל תבכי , אנחנו נפרדים פיזית ,אך תמיד נהיה חברים ,והלבבות לא יפסיקו לפעום בחזקה כפי שפועמים עכשיו"

"יובלי אולי אתה רוצה לעלות למעלה"? "אמא שלי ואחותי אביבי , תשמחנה מאד להכירך, ותפרד מהפסנתר בחדרי" "את חושבת שזה כדאי" "ברור" בוא נעלה"♥♥♥ , שניהם נכנסו למעלית כשיובל סוחב שקית גדושה עם כל טוב הארץ . השניים הגיעו למעלה והדלת נשארה פתוחה ולכן נכנסו ישר. "מאמי קראה יעלי , "בואי תכירי את החבר שלי, שלאחר יומיים נוטש אותי,, בשביל מישהי אחרת" חחח .
זוהר הגיעה בריצה ממש , הושיטה ידה ליובל ואמרה לו: "זה לא פלא שיעל כל כך אוהבת אותך, אתה באמת נער מקסים" "תודה אמא של יעל " יובל שמי זוהר, וכל הזמן אמא של יעל ואביבי המתוקות"

"יובל ביקשה ממנו יעל :"בוא לחדר שלי ואם בא לך לנגן לנו משהו נשמח להאזין". כולם נכנסו לחדרה של יעל ויובל התיישב בכסא שליד הפסנתר "וניגן במקצועיות אדירה, יצירות של גדולי המלחינים, ורדי, שטראוס , אופרטות כמו למשל "הספר מסיביליה" , רקודי עם, ומוסיקה לריקודים, טנגו מרגש, וולס, פסודבלה, ו-3 הבנות האזינו לנגינתו ערבה להן מאד מאד.

כשסיים וקם מהכסא, זוהר ניגשה אליו חיבקה אותו חזק ואיחלה לו שלא יפסיק לעולם לנגן . "תודה זהר , אהבת את הנגינה שלי" "אהבתי" , זו לא המלה המתאימה, ריגשת אותי עם הידע הפנומנלי שלך , בשטח המוסיקה , וכפי שיעל הסבירה אינך קורא תווים – מדהים:" זהר המשיכה לשוחח עמו עוד קצת ואיחלה לו "בהצלחה בכל אשר תפנה"

חלפה כבר למעלה משעה ומחצה מאז שיובל עלה ליעל , והוא התנצל כי עליו לשוב הביתה. "יעלי אמר יובל , אל תרדי ללוות אותי , ניפרד כאן , ונמשיך להיות בקשר חמודה שלי". הוא נישק ללחייה וכן נישק לאביבי הקטנטנה ולחץ בחום את ידה של זהר – "שמחתי להכירן זהר ואביבי , תודה על החטיפים הרבים ואהיה בקשר איתכן"

איך שהוא יצא מהדלת הזמין את המעלית ומיד ירד למטה מבלי להסב את מבטו אחורה , ולא קשה לנחש כמה מרוגש היה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך