אהבה מעבר לסורגים

בקי 16/08/2011 544 צפיות אין תגובות

פרק ל"ה

אמי ושלומי ישבו בשולחן שהוכן עבורם והתבוננו בכל האורחים שזרמו לאולם הגדול של המלון. . התזמורת הנעימה בנגינתה הנפלאה את האורחים הרבים ואמי אמרה לשלומו כמה מוזר להשתתף באירוע שלא מכירים ולו איש אחד לרפואה, מאמי את רוצה ללכת? "מה פתאום אני רוצה לצפות בחתן ובכלה, ואת טקס נישואיהם , וכמובן לטעום כדי להחליט מה כדאי לנו להזמין מהתפריט המגוון.

התזמורת פצחה בנעימה מרגשת, לקראת כניסתם של החתן והכלה. כל האורחים קמו על רגליהם , והריעו לזוג הצעיר, שעוד מעט , יקודשו "כדת משה וישראל" ויהפכו להיות נשואים זו לזה. הרב הגיע לאולם והקהל הריע לו ארוכות. עובדי המלון מיהרו "להקים חופה" והורי הכלה בהתרגשות רבה הובילו את בתם לעבר החופה. במקביל הורי החתן גם הם התכבדו בללוות את בנם לעבר החופה. הרב קיבל את פניהם בשירה אדירה וממש מרגשת ולתוך החופה נכנסו הורי שני הצדדים, וכמה שושבניות קטנטנות החזיקו בשובל הכלה שהיתה לבושה ומאופרת נפלא.

הרב התחיל בטקס הנישואין. הצלמים כמובן לא פספסו ולו צילום אחד קטנטנן והמצלמות תקתקו "נון סטופ". אורח הכבוד שהוזמן לחופה היה איש קשיש מאד שהסתבר כי הוא הסבא של החתן. הוא הפליא בקולו המדהים "כנגד לכל הציפיות" ושר שיר לקוח מתוך מזמור לדוד וכל האורחים נאלמו דום. הוא פשוט גנב את כל ההצגה וכשירד בלוויית אחד מבניו לא הפסיקו זמן רב למחוא לו כפיים!! כל הכבוד סבא'לה הלוואי ותמשיך להופיע בעוד חתונות של נכדיך ונכדותיך ותאשיר אותם בקולך הערב מאד מאד.

החופה התמשכה ושלומי אמר לאמי עד שלא ישבור את הכוס יש לו את כל האפשרויות "לברוח מבית הכלא" שנקרא נישואין. ולפני שאמי הצליחה להשחיל מלה הוא אמר "מאמי חמדתי לצון" מה את נכנסת תיכף "לסרטים" תקשיב לי טוב אהוב שלי נראה מי יכנס בסופו של יום לסרטים כאלה ואחרים.

הכוס נשברה במכה ראשונה והנשיקות פרחו מתחת לחופה בין כל אחד לכל אחת, גם חל מהאורחים השתדלו להגיע לחופה ולתת נשיקה "לזוז הצעיר וכמובן להוריהם.

תם טקס הנישואין. החופה נלקחה ע"י עובדי המלון ומוסיקה לריקודים נשמעה במלוא המרץ. אמי מה דעתך? קדימה! שניהם קמו ממקומם והיו הראשונים להכנס לרחבת הריקודים , המוסיקה נמשכה זמן רב יחסית וכל הריקודים רקדו שני המתוקים שלנו כאילו הם האורחים הכי חשובים באירוע זה. לאחר שהתזמורת "לקחה פסק זמן". חזרו אמי ושלומי לעבר שולחנם והמלצר מיהר להגיש להם ממיטב מטעמי המלון.

המוסיקה חידשה את נגינתה והזמר הסולן הזמין את החתן והכלה לריקוד סלואו ראשון בתור זוג נשוי ולאחר כמה שניות הוא הודיע שכל האורחים מוזמנים להצטרף לצידם של החתן והכלה. הזמנה יותר טובה לא פיללו שני האורחים שהם לא מצד החתן וגם "מה לעשות לא מצד הכלה" וצ'ק לא נכנס לכספת המלון אך לרקוד הם רקדו במהלך כל הערב הארוך הזה , רקדו , אכלו, שתו נהנו, ולפני לכתם הלכו אמי ושלומי לכיוון התזמורת "הם החמיאו להם על הביצועים המיוחדים וביקשו לקבל את מס' הטלפון שלהם מאחר והם נישאים באותו מקום בעוד חדש בדיוק". נשמח להופיע בחתונכם שתהיה הלוואי בשעה טובה ואם אתם רציניים אנא התקשרו אלינו בימים הקרובים מאחר ויש לנו יומן מלא אירועים"

אוקיי תודה רבה ונקווה שנתראה בעוד חדש .

שלומי הודה למלצר על ההגשה שהגיש להם לשולחן ובהסתר שם בידיו שטר לאות תודה. הוא פשוט יצא מגידרו "אבל אדוני לא מגיע לי כזה תשר גדול" נתראה בעוד חדש ואז התשר יהיה כפול ומכופל.

אמי ושלומי יצאה לאויר הצח ושניהם מרוצים מאד מהחתונה שנעשתה בצורה מאד אקסקלוסיבית ומרשימה. וכמובן התזמורת גם היא הפליאה בנגינתה יחד עםה זמר הנפלא.

מה דעתך מאמי שאל שלומי את אהובתו"? נראה לי שנאמץ את מה שחווינו הערב ונקווה שגם לנו תהיה חתונה לא פחות מרשימה מזו שזה עתה צפינו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך