אהבה מעבר לסורגים
פרק ל"ד
אמי החליטה לצאת לסיבוב קצר ברחבי העיר, פשוט כדי לעכל את כל מה שעובר עליה. היא טיילה להנאתה , מזג האויר היה מצויין , וחשבה על מאמי: "אולי בעקבות הגט שלי מיורי נפתח מזלה של מאמי ויהיה לה חבר לחיים, לא תצטרך לשבת "בדלת אמותיה" וחוץ מאשר לבקר כל יום ראשון את שי בבית הכלא, היא כמעט ולא יוצאת לרחוב, ורק מנקה, אופה, וקרוב לוודאי ששי בתוך תוכה 25 שעות ביממה, גם רותי למרות שהיא משדרת "עסקים כרגיל" הילדה המתוקה סובלת על הקורבן שהקריב אחיה כדי לאפשר לה לחיות חיים נורמליים.
אמי שבה הביתה ומיד צלצלה המזכירה של בית המלון , כדי להתנצל שהיא לא תהיה בשעות שהיא אמרה לה אלא תהיה בין השעות 18.00 – 19.00 ואם יתאפשר להם להגיע יהיו נוכחים בארוע שנערך באותו אולם ששם תערך חתונתם האירוע הוא גם חתונה , כמו כן יתרשמו מהתזמורת שתלווה את הערב הזה ואם יחליטו לסגור גם איתה אזי הם מוזמנים.
תודה שעידכנת אותי , אני אצלצל מיד לבין זוגי ואם יוכל להשתחרר מוקדם יותר מהעבודה ,נשמח להגיע הערב.. תודה אמתין לכם בשמחה רבה.
אמי צלצלה לשלומי ויידעה אותו בקשר לאולם , והיא אמר לה אני מיד חוזר הביתה ממילא חשבתי להקדים וניסע להתרשם מאמי שלי. כעבר כרבע שעה ,התייצב שלומי בביתו, כשקבלת הפנים לא לה זכה לא הייתה מעליבה אפילו את מלכת בריטנייה. היא נתליתה על צווארו ולא הפסיקה לחבקו ולנשקו. אני כל כך אוהבת אותך חיים שלי, אני מודה יום יום ליושב במרומים על שהכיר בינינו ,וזה למעשה בא כדי לשמח את לבי שהיה כה עצוב מאז הורי נהרגו בתאונת דרכים ונותרתי "בודדה" ושכברמצאה בן זוג "הוא נעקר ממני בבושת פנים בערב החתונה שלי ונשפט ל- 10 שנות כליאה.
מאמי בואי אלי , מעכשיו והלאה תנסי "לסלק" את כל הארועים שעברת במהלך חייך הקצרים ,והתמקדי רק בחיים שתחיי לצידי , ופינוקים ואהבה יהיו מנת חלקך השכם והערב.. "תודה שלומי שלי תודה רבה". אוקיי אמי אם אינך מתנגדת אכנס לעשות "טוש קצר כדי להתרענן ומיד ניסע לבית המלון.
הוא נכנס להתקלח ובינתיים אמי התלבשה עם השמלה החדשה שחידשה אותה אמש כשהתארחו במסעדה "אוקינוס" ושהולמת אותה ללא גבול., היא נעלה נעלים על עקב גבוה ומיהרה להבריש את שיערה הארוך והנוצץ וכשהגבר שלה יצא מחדר האמבטיה לא התאפק משך אותה אליו והנשיקות לא איחרו להגיע אך אמי זו שהתעשתה ראשונה ו"נחלצה מחיבוקו" שלומי צריך למהר" "כן המפקדת"
הם יצאו לדרכם שמחים וטובי לב. חזית המלון הכל כך מהודר הייתה ממש אריסטוקרטית. צמחייה רעננה בכל פינה, ותיירים ניראו כשהם מטיילים להנאתם. אמי ושלומי נכנסו פנימה ושאלו את פקידת הקבלה היכן משרדה של תיקי. "אתם משפחת אבוקסיס" נכון, אוקיי היא ביקשה ממני להודיע לה אם אתם מגיעים וביקשה שתואילו לשבת ולהמתין לה. הם התיישבו על הכורסאות "ששוקעים לתוכן" ומלצרית צעירה הגישה להם שתייה קרה ועוגת דובדבנים שרק להביט בה כל בלוטות הרוק מתחילות לעבוד "שעות נוספות". שלומי הודה לה וכמובן מיד נתן לה תשר. הוא מזג לאמי כוס מיץ טרי שזה עתה נסחט וכמובן חתיכת עוגה לידו.
שניהם נהנו מאד מאד והנה הופיעה הגב' תיקי, אשה מרשימה, לבושה בשיא האופנה ומדדה על עקבים גבוהים, "התפקיד מחייב חשבה אמי". תיקי התיישבה לצידם כשבידה פירוט של עלות כל אורח וכמו כן הביאה את התפריט שממנו צריך לבחור לפי טעמם מה בדיוק ירצו להגיש לאורחים.
אני ברשותכם חייבת ללכת, ושם כבר ממתין לכם שולחן צדדי מעט "אתכם הסליחה" ותוכלו להשאר כמה שתרצו, כמובן תהיו אורחי המלון כולל הכל. בנוסף שלומי פנתה תיקי אליו תוכל להתרשם מהתזמורת שלנו ואם נגינתה והסולן ששר בקולו הצרוד , יערב לאוזניכם אתם יכולים לגמור על המקום עם כל אחד מהנגנים.
מאחלת לכם ערב טוב בילוי נעים, אך שנייה תיקי קראה לה אמי "מה בקשר למיפרעה? לאחר שנים ארוכות של ניסיון קלטתי "שאתם תברחו מבלי לשלם חחח . תרגעי יפהפייה שכמוך "יש לך מזל" מר אבוקסיס" את מספרת לי ? "בקשר למקדמה ניפגש סמוך ליום האירוע ובינתיים לא נותר לכם אלא להתרשם ממה שעיניכם תצפינה ואזניכם תשמענה.
היא לחצה את ידה של אמי ושל שלומי , ונפרדה מהם לשלום.
האולם היה כבר כמעט מלא ורב המלצרים ניגש אליהם: שלומי ? שאל נכון ! אוקיי תואילו לשבת בשולחן זה ותרגישו חופשיים לרקוד, לאכול לשמוח עם בעלי השמחה. תודה רבה לך. נשתדל להשתלב .
המשך יבוא!!
תגובות (0)