בקי
לדעתי מלים מיותרות !!!!!!!!!!!!!!!

אהבה מעבר לסורגים

בקי 15/08/2011 704 צפיות אין תגובות
לדעתי מלים מיותרות !!!!!!!!!!!!!!!

פרק כ"ט

השחר הפציע ויום חדש עלה. אמי ושלומי מחובקים כאיש אחד, ישנו כמו שני עוללים קטנטנים. והתריס בחדר השינה הקטנצ'יק של אמי, היה מוגף כך שהחושך שרר בו והמתוקים המשיכו לישון להנאתם. אמי ,היא זו שהתעוררה ראשונה, וירדה "בשקט" מהמיטה לבל תעיר את שלומי. "היא נכנסה להתקלח ולבשה משהו קל כי בדעתה היה , לרדת למטה למכולת הסמוכה, לקנות קרואסנים טריים וכן לחם שחור טרי, ואם כבר להתפנק אזי עד הסוף, "היא הוסיפה לקנייה גם חבילת חמאה שכה אהבה."היא מיהרה לחזור הבייתה, ולשמחתה שלומי עדיין ישן, והיא לא הפסיקה להביט לעברו , לעברו של הגבר ,ששיקם את חייה, ושינה אותם מקצה לקצה.

היא הכינה לעצמה כוס קפה עם מעט חלב, ואת הנשיקה של הלחם השחור הטרי , מרחה עם חמאה. הביס הראשון שאכלה, הודתה לאל עליון, "על המתיקות והיופי שמילא אותה "וביקשה להכנס להיריון, ולהביא לשלומי ולמאמי תינוק/ת ואולי תאומים חחח אבל עדיף אחד אחד,. "אמי המשיכה לאכול וכל ביס וביס ,טעם לחיכה יותר ויותר." היא חשבה שאולי תציע לשלומי ,לנסוע איתו לחברה שלו ,ולעשות קצת סדר במזכירות, אם יש מכתבים להדפסה ,או דברי דאר לשלוח וכו' , ולאחר מכן היא תלך לביתו ושם כנראה תבלה את כל היום ,בשינה ומנוחה על המיטה של האחד והיחיד.

חלפה שעה מאז שאמי התעוררה וקול מלטף קרא: "אמי היכן את"? היא נכנסה בחיוך ענק בלחייה וישר חיבקה ונישקה לאהובה, היי מאמי ישנת טוב", יותר מדי טוב"., "אולי בסופו של יום ",תחליט למכור את דירתך בעיר הסנובים, "ולעבור לגור ברמלה ויצמן 20"? "הכל יכול להיות, ואת תקבלי אותי" לא לפני שאעשה חוזה ממון ," ותנוטרל מהדירה שלי". "בואי הנה שובבה קטנה, ככה צוחקים על הבעל לעתיד"? "כן" אוקיי אז תמשיכי להקניט אותי כמה שיותר. היא נשכבה לצידו והביחד להצמד אליו היה שווה אלף מונים מלדבר על "צרות של עשירים".

אמי יש לך את מברשת השיניים החדשה? " מאמי ולא תאמין אתמול קניתי עוד זוג מברשות כי זה היה במבצע" ו"ואו יש לי אשה שמנתבת היטב את קניותיה וקונה דברים שבמבצע ", "יתנו לך במבצע "לא תקח?" "ללא ספק חייך אליה מיליון הדולר". תשארי במקומך אני מיד חוזר. שלומי נכנס לחדר האמבטייה ולאחר שהתקלח וצחצח את שיניו חזר לאהובתו ושאל בלחש" האם את מוכנה? "שלומי שלי אני לא רק מוכנה אלא גם מזומנה" ומלים ותוספות כאלה ואחרים מיותרים – המבין יבין.!

בשוך הסערה, ובטרם תגיע השנייה ,קם שלומי מרוצה עד לשד עצמותיו , והגברת הצעירה ששהתה לצידו גם היא קמה ומיד הגישה לו קפה עם מעט חלב ,הקרואסנים הטריים שקנתה, ואת הלחם השחור המריח טוב יותר ממיליון עוגות ". "שלומי לבריאות נשמה, "תודה מתוקה שלי את הקרואסנים אקח למשרד אך עכשיו אמרח לי 2 פרוסות מהלחם שקורץ אלי" "וכמובן החמאה שרק מחייכת". "הוא פרס לעצמו שתי פרוסות לא דקות במיוחד, ועליהן מרח חמאה די בנדיבות , ואכל טוב יותר ממלון של מיליון כוכבים כך הוא התבטא..

אמי הציעה לו ששניהם יסעו לעבודה ,ואם צריך משהו להשלים במזכירות, אולי להדפסה,אולי דברי דאר וכו' ,"אני מוכנה מכל הלב לעשות ולאחר מכן ברשותך "אקח לי יום חופש" ואבלה אותו על מיטתך הרכה ואחשוב לעצמי שהכר המלא מפוך טבעי זה אתה"

"אני לא מאמין את משווה אותי לכר עם הפוך?" "מאמי, רק זמנית, בהעדרך", "אוקיי עכשיו נרגעתי." "היא התיישבה על בירכיו ולמרות שהוא אכל עדיין ,"זה לא הפריע לה לחבקו, ללטפו וכמובן נשיקות, ועוד נשיקות, מלוא החופן נשיקות.

"אמי נראה לי שהרעיון שלך מאד מוצלח, אז מה דעתך שנתארגן ונצא לדרך". אוקיי מבחינתי אין בעייה . אך תן לי 5 דקות ללבוש משהו יותר מתאים לעיר של חחחח ו"כן אקח לי את השמלה החדשה "בתקווה שאולי הערב נצא למסעדה " ," כי מבחינתי להשאר איתך לצידך במקום שכוח אל, או "באמצע שום מקום" העקר לצידך "אהיה מרוצה עד הגג."

אמי לבשה משהו קליל ולקחה בתיקה את השמלה החדשה ולפתע נזכרה ב"תפילת הדרך" גם אותה כמובן הניחה בתיקה אך במקום בולט כדי שבהזדמנות הראשונה לפי הוראותו של איש החמסות, אומן החמסות, נכון יותר לומר, שהורה לה מה לעשות. טרם ירדו היא נזכרה במתנות המהממות שנתנה לה מאמי, והיא הראתה אותן לשלומי הוא .אמר מיד: "לאמא שלי יש לב רחב, לב חם ואוהב, ואם לא היה קורה מה שקרה עם שי , היא הייתה ממשיכה להראות יפה אך הארוע הטרגי עם שי הזקין אותה במיליון שנים , "ולפניו הייתה מחלתו של אבי, שהיא טיפלה בו כמו בתינוק ,ולא הסכימה בשום פנים ואופן לאשפזו בבית חולים, היא אמרה, שהוא צריך ללכת למלאכי השרת , שיקבלוהו עם המון אהבה, אך הפרידה ממנו תהיה רק ממיטתו ומביתו. וכך היה.

שלומי, "מאמי אוהבת את כל המשפחה ושמחה בחלקה" ו"תאמין לי הקשר שלי איתה, הוא קשר, שרק אלוהים מלמעלה הביט באנו, " שתי נשים בודדות, יוצאות מבית הכלא, גלמודות ועצובות, אזי החליט לקשר בין שתינו ועובדה ששתינו גר5ות באותה עיר באותו רחוב " אז תדע לך שהקשר שלי ושלה הוא קשר מיוחד במינו, וכל שיחה שלי איתה מבורכת ורק אוסיף עוד מלה "אני מאד מאד מאד אוהבת אותה"..

תודה אמי ושניהם יצאו לדרך.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך