אהבה מעבר לסורגים
פרק כ"ה
שלומי ירד מדירתה של אהובתו שבה קיבל את השי המרגש שבמרגשים ואותו נצר בליבו לעדי עד.
אמי נכנסה לאמבטייה התקלחה, הסתדרה וירדה לעבר מרכז העיר. התחושה שלה היתה כה מיוחדת במינה היא גברת, בכל המובנים אהובה ונאהבת.
היא הגיע למרכז והחנויות זה עתה החלו להפתח. בינתיים החליטה שתכנס לשוק סתם בשביל הכייף. הוא הסתובבה בין הדוכנים ויש חלק מבעלי הדוכנים שהיא מכירה מעריכת הקניות אצלם והם קיבלו אותה בברכת בקר טוב ומה שלומך!
אמי קנתה בראש וראשונה סלסלה מקש מהממת ומילאה בתוכה 3 זירי שושונים וורודים ואדומים ולבנים . לאחר מכן חזרה לחנויות ולא ידעה לאיזה מהם תיכנס ומה תקנה. לפתע עלה רעיון אדיר במוחה. היא נכנסה לחנות העתיקות , שבו אפשר למצוא כל מיני קמהות "ברכת הדרך" ברכת הבית" ועוד כאלה וכאלה והיו גם חמסות בלי להוסיף עליהן שום כיתוב , זה בדיוק מה שהיא מחפשת. המוכר קיבל אותה בברכה חמה והיא אמרה לו שבכוונתה לקנות את אחת החמסות שאין עליהן שום כיתוב והוא ודאי יכול על המקום לרשום כל מה שהיא תרצה , האומנם" ודאי מותק כל מה שתרצי אני יכול לכתוב.
אדוני אולי יש לך חמסה ממש גדולה ? הוא רכן מתחת לשולחנו ושלף משם "משהו חלומי" הוא הראה לה חמסה בצבע תכלת גדולה ויפהפייה : יופי, כל הכבוד לך. ומה את רוצה לכתוב בה? אני מבקשת שתכתוב תודה רבה באהבה אמי ושלומי. אוקיי אני לא אכתוב אני אדביק אותיות בצבע לבן לתודה רבה, יופי השיבה לו "ואת באהבה אדביק בצבע כחול ושמות המברכים אדביק כל אות צבע אחר זה יצא משהו משהו.
יופי אדוני, אני רוצה לבקש ממך להשאיר את הסלסלה עם הפרחים ולתת לך לעבוד בשקט כי אני חייבת לעשות עוד סיבוב בחנויות, אין בעייה מותק שלי. רק רגע, אתהסומך עלי ? אולי אשאיר לך כסף " אולי תתני לי לעבוד בשקט חחחחחחחחחחח. ואמי יצאה מהחנות של האומן ששמו ידוע בכל העיר.
היא רצתה להוסיף עוד משהו והחליטה לקנות עוד סלסלה גדולה ויפה כמו הראשונה ואותה מילאה עם פירות "פרסט קלאס" התחל בתפוחי חרמון גדולים ואדומים ,אגסים שזיפים, תמרים, פירות יבשים ועוד ועוד היריעה קצרה למנות את הכל. לרגע חזרה לחנות הענקית וקנתה כמה פירות לאומן שעושה בשבילה עבודת קודש.
היא נכנסה פנימה והוא הראה לה את עבודתו "פשוט מהממת" פשוט פשוט , דמעות זלגו על לחייה. מותק את לא מרוצה? להפך אני מאושרת עשית עבודה כה יפה , תודה לאל חשבתי שאת לא מרוצה. אדוני היקר אמש קיבלתי מארוסי מתנה אדירה: הוא שאל אם אני רוצה להיות אשתו? הזקן התרגש ומה ענית? כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן. יופי הוא התכופף שנית מתחת לשולחנו ושלף משם כל מיני תכשיטים חמסות קטנות ועוד כאלה דברים מקסימים. הוא חיפש בין "שלל התכשיטים" ושלף משם צמיד מהמם והתקין מסביבו כל מיני חמסות קטנטנטת בשלל צבעים.
איך קוראים אותך ? אמילייה ובקיצור אמי – אני לא מקבל קיצורים ואיך קוראים לו שלומי אה הבנתי , שלמה נכון ? כן יופי על כל חמסה קטנטנה רשם באותיות "קידוש לבנה" את שמות שני המאורשים ומה שם המשפחה? אבוקסיס אוקיי הוא שלף מאי שם חמסה טיפה גדולה יותר ובטרם חיבר אותה לצמיד רשם באותיות רש"י את שם המשפחה.
תודה אדוני אנא עשה לי את החשבון . הצמיד שלך הוא מתנה ממני , לא סליחה זו הפרנסה שלך, אנא קבל ממני כסף הצמיד ממני נקודה!!!! ואת החמסה הוא נקב בסכום ממש פעוט ואחרי שארז אותה ביופי בלתי רגיל. הוא יצא מעבר לשולחן נישק לידה של אמי ואיחל לה בהצלחה רבה רבה רבה. אמי הגישה לו את השקית עם הפירות שקנתה בשבילו וחייכה "לבריאות איש טוב שלי ושיהיה לך יום מרנין".מסכים חחחחחח
שמחה וטובת לב עמוסה וממש היה כבד לה לסחוב עצרה מונית הכניסה את כל השלל למושב האחורי ושמחה שהנהג היה איש צעיר. היא ביקשה ממנו שיסיע אותה לויצמן 30 וכן שיעשה בשבילה שירות תמורת תשלום כמובן שיעלה את כל המשא הכבד הזה לקומה רביעית משפחת אבוקסיס ואני אעלה אחריך. אוקיי גבירתי ! כמה אני צריכה לשלם לך 20 שקלים היא הוציאה שטר של 50 והוא התחיל לחפש עודף , היא אמרה לו הכל בשבילך.
המשם יבוא
תגובות (5)
פרק מאוד יפה, כמו שאר הפרקים :-)
לדעתי, כיוון שהסיפור דיי עמוס בפרטים, כדאי שתעשי מדי כמה פרקים תקציר קטן של הפרקים הקודמים בתחילת הפרק, זה יעזור למי שלא הספיק לקרוא את הפרקים הקודמים להיכנס בחזרה לעלילה.
אני אשמח שתגיבי על הסיפור בהמשכים שלי (חלק מֶיוֹמַן)
שבוע טוב! :-)
היי : Scran
מקבלת בשמחה רבה את הרעיון הכל כך חשוב שלצערי לא נתתי את דעתי על כך. אשתמש בו בהמשך הסיפורים שלי.
בהמון רצון אקיב על הסיפורים בהמשכים של
ושוב תודה על התגובה הכל כך חשובה .
שבוע טוב מאמי בברכה ובתודה בקי
מתנצלת על שתי שגיאות שארעו לי בזמן התגובה "כנראה מרב התרגשות" ולכן ברשותך אתקן את עצמי עכשיו : כמובן בשורה השלישית התכוונתי לכתוב : בהמון רצון "אגיב" וכן בסופה של אותה שורה התכוונתי לכתוב בסוף השורה "שלך" פשוט השמטתי אות אחת"
קבלי את התנצלותי
בידידות בקי ובברכת שבוע טוב
אני מתרגשת בדיוק כמוך =) ואני מאושרת שהכל ניגמר על הצד הטוב ביותר :)
שבוע טוב מירי החביבה
תודה על התגובה המלבבת שתמיד זוכה אני לקבל ממך.
נמשיך כהרגלנו להפגש באתר נפלא זה בין הסיפורים ומבקשת ממך מכל הלב כי תמשיכי לכתוב אני מאד אוהבת את הכתיבה שלך אז אנא תמשיכי !!!!
תודה רבה בקי