אהבה מעבר לסורגים
פרק י"ח
שי חזר לבית הכלא, וקרוב לודאי יספר ליורי כמה יפה רעייתו. ובינתיים החגיגה נמשכה להנאת כל האורחים. בין המנות הגדושות של מטעמים מיוחדים, התזמורת המשיכה לנגן ורחבת הריקודים לא נותרה "יתומה" כלל וכלל.
אמי חשה מסוחררת, היא פשוט לא יכלה להבין "או שהבינה יותר מדי", מה עובר עליה. שלומי והיא שבו לשולחן המשפחה "והפרופסור החמיא לה על הביצוע המושלם שלה, והבקיאות בכל הריקודים הסלוניים. "תודה" ! לנועם לי לקבל את תגובתך המהממת. היא ניגשה לחנה ומאחר והיה כסא פנוי לידה אמי ישבה לצידה וביקשה ממנה שלא תהיה עצובה, מאמי ראית והרגשת את שי , לאחר זמן כה רב שאת צופה בו דרך הזכוכית המשוריינת, ומדברת איתו בטלפון" תהיי שמחה ומאושרת.
.."נכון בינתי את צודקת אך כשהוא עזב חלק גדול מגופי הלך יחד איתו." במהלך הימים הבאים החלק הזה ישוב אלייך ונמשיך לנסוע בצוותא לבקר את יקירנו." חנה לחשה לאמי "תזהרי משלומי"! אבל? "אין אבל" "תזהרי ממנו." "לא אסכים לשום פגישות ביניכם. לאחר שיסיע אותנו חזרה הביתה. "הערב את מוזמנת ללון בביתי יש לי מיטה נוחה מאד מאד בחדר הקטן ששי התגורר בו".
אמי נישקה את ידה של חנה וחייכה לעברה "את המלכה שלי!!!!. התזמורת המשיכה בנגינתה הסוחפת וגם הפסנתרן בקולו המחוספס שהוסיף יופי משלו , בביצוע שיריו , המשיך לשמח את האורחים הרבים, האורחים רמי המעלה, ורחבת הריקודים המשיכה להרקיד עוד ועוד זוגות.
אמי חזרה למקומה כשבראשה מהדהדים המלים של חנה. המלים של חנה בהקשר לבנה שלומי. היא מזגה בכוסה מיץ תפוזים ולא הספיקה אפילו ללגום לגימה ממנו ומי אם לא שלומי "גרר אותה שוב לרחבת הריקודים". "שלומי רק שנייה מתוק שלי, "היא חזרה לשולחן , כשמתחתו הניחה את התיק שלה ומיד . "שלפה ממנו את זוג נעלי הבובה שקנתה, נעלה אותן , ואת הנעלים על העקבים הגבוהים הניחה בתוך התיק.
שלומי המתין לה ועיניו הביעו תשוקה ואהבה כלפי היפהפייה המהממת שרקדה , ותמשיך לרקוד איתו, במהלך כל הערב המיוחד והמהנה הזה.
הוא הוביל אותה לרחבה ומיד הצמיד אותה לחזהו ומלמל: "את כל כך יפה" ועכשיו גם נראית כמו ילדה קטנה" כשנעלת נעלים ללא עקבים". "אני מת עלייך" ובטוח שאת חשה אותה תחושה לגבי". במהלך כל הריקוד אמי לא אמרה ולו מלה אחת ואיך שאומרים "שתיקה רועמת" כך חשה גם היא, לגבי שלומי"., רצתה אותו בכל נימי נשמתה, חשקה בו, רצתה להתכרבל בין זרועותיו החסונות וכך, בצורה זו, להשאר איתו עד כלות".
הם לא הפסיקו לרקוד, לעיתים היו סולנים ברחבה , ולעיתים רקדו בין זוגות נוספים. אמי לחש באוזנה שלומי": "כשתרצי לראות אותי או לדבר עמדי על כל נושא שבעולם, תתקשרי אלי ואת מס' הטלפון אכניס לתיקך שמתחת לשולחן. אני, מבחינתי לא יוזם כלום, הכדור ביד שלך, והכל יתקיים בינינו אם בכלל, בדיסקרטייות גדולה. כשהרחבה הייתה מלאה ברוקדים היא הצמיד אותה חזק לגופו ונישק על צווארה הברבורי כשהוא לוחש לעברה: לא אגרום לך לסבל, לעגמת נפש , בחיים. את אשה ליידי וכך אני מתייחס אלייך.
התזמורת לקחה לעצמה קצת הפסקה ושלומי הוביל את אמי חזרה לשולחן המשפחה. כשהמוסיקה שבה להתנגן היא חזרה לשבת ליד חנה ואמרה לה: "מאמי הסירי דאגה מליבך – שלומי לא ינקוט בשום יוזמות כלפי, אם אינני מעוניינת" הוא גבר מקסים, לא קשה כלל ליפול ברישתו, אך לגבי הוא הבטיח שהכדור ביד שלי , ורק אם ארצה, אם ארצה אותו ? אצטרך לצלצל אליו והוא מצידו מחשיב אותי לאשה ליידי ולא יקרה בינינו שום כלום שאינני מעוניינת.
מאמי שלי אני אחזור היום הביתה "ל ב ד י" ואת יכולה להתגאות במשפחה הברוכה שגידלת לתפארת , משפחת "אבוקסיס". צלם הוידיאו התמקם בשולחן שלהם ושלומי ביקש רק שנייה ניגש לאימו וביקש: "צלם את אמי מלכתי ואותי. לאחר מכן הצלם המשיך בצילומי המשפחה ורק בסוף לפני שהוא כבר רצה לעבור לשולחן האחר התקרב שלומי לאמי חיבק אותה "בידידות " ושאל: גבירתי: התסכימי להצטלם איתי"??? "לכבוד לי", וכל מסובי השולחן פרצו בצחוק רם. רועי ניגש לשולחן ואמר רק רגע אדוני הצלם "צלם אותי בחיק המשפחה שאני כה גאה להיות שייך לה.
המשך יבוא
תגובות (0)